Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 38 van 64 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 556 t/m 570 van 956
  1. #556
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    412
    994 waarderingen in 370 posts
    Leuk om te lezen dat het ondanks het weer toch nog freaks naar Breda zijn afgereisd en een geslaagde middag hebben gehad.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen recemonster voor het bericht:


  3. #557
    VWC-Lid mega vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Berichten
    152
    Thanks
    22
    90 waarderingen in 44 posts
    Een vraagje! Kan goed dat het al besproken is, maar dan heb ik het gemist. Is de transbomber in Breda volledig uitverkocht / niet meer leverbaar? Ik zie hem op de normale (niet-freak) site van Breda namelijk wél als onderdeel van een soort combideal, maar niet los.

  4. #558
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Liefhebbers,

    Enorm bedankt voor jullie aanwezigheid van gisteren. We hebben een toffe middag beleefd. Ondanks het slechte weer waren er toch nog genoeg freaks naar de zaak gekomen. Natuurlijk begrijpen we dat de freaks van ver buiten Breda verstandig thuisbleven. Maar niet getreurd dat jullie tot volgend jaar moeten wachten want jullie zijn ook welkom op de buurt/liefhebbersmiddag (zondag 17 december van 13:00 tot 17:00).

    Beeldmateriaal van de freakmiddag volgt snel!


    Let op: Freaksite blijft open tot 20 december maar vanaf 15 december zullen wij minder actief zijn op het forum en kunnen wij niet garanderen dat wij de vragen over freaksite nog kunnen beantwoorden. Ook zullen veel producten verdwijnen van de freaksite in de komende dagen. Profiteer dus nog snel. Wij focussen ons nu volledig op de reguliere verkoop
    Wij hopen op jullie begrip en waardering dat wij tot zo laat in het seizoen nog steeds mooie kortingen bieden.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Bredavuurwerk voor het bericht:


  6. #559
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mega vuurwerkfreak Bekijk bericht
    Een vraagje! Kan goed dat het al besproken is, maar dan heb ik het gemist. Is de transbomber in Breda volledig uitverkocht / niet meer leverbaar? Ik zie hem op de normale (niet-freak) site van Breda namelijk wél als onderdeel van een soort combideal, maar niet los.
    Tegen eind van de week komen er nog een paar online. Hoeveel dit er zijn weet ik niet, afhankelijk van geannuleerde orders. We geven geen korting op deze Transbombers en reserveren is niet mogelijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Ik begrijp alleen de cakebox aanbieding even niet. Transbomber, Cruel Traction en Immortal Gold voor €360, terwijl CT los €97,50 kost en Immortal €115. Dan zou de Transbomber dus €147,50 moeten kosten?
    Dit is een deal voor de reguliere website, inmiddels van de freaksite verwijderd.

  7. Deze gebruiker waardeert Bredavuurwerk voor het bericht:


  8. #560
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Nee, jullie heel erg bedankt voor de gezellige middag Bredavuurwerk!
    Heel cool om de (al goed gevulde!) bunkers te mogen bekijken en hoe gaaf was het dat we een mooie 2e prijs hebben gewonnen: de Blinking-Sky
    Ook de goodie-bag/doos zit vol met leuke items!

    Tot de 28e!

  9. #561
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    En wat was het must-have goodiebag item van Evo?

  10. #562
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    En wat was het must-have goodiebag item van Evo?
    Een gratis Cracker-Jack!

  11. #563
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Hier nog wat foto's van de bunkers:

    Naam: 20171210_155506.jpg
Bekeken: 576
Grootte: 212,6 KB
    Naam: 20171210_155510.jpg
Bekeken: 572
Grootte: 205,1 KB
    Naam: 20171210_155514.jpg
Bekeken: 622
Grootte: 228,4 KB
    Naam: 20171210_155521.jpg
Bekeken: 602
Grootte: 166,3 KB
    Naam: 20171210_155527.jpg
Bekeken: 566
Grootte: 192,9 KB
    Naam: 20171210_155533.jpg
Bekeken: 571
Grootte: 186,4 KB
    Naam: 20171210_155541.jpg
Bekeken: 589
Grootte: 210,2 KB
    Naam: 20171210_155548.jpg
Bekeken: 573
Grootte: 195,4 KB
    Naam: 20171210_155726.jpg
Bekeken: 572
Grootte: 226,2 KB
    Naam: 20171210_155730.jpg
Bekeken: 644
Grootte: 190,2 KB

  12. Deze 7 gebruikers waarderen RafQue voor het bericht:


  13. #564
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    en nog een paar:

    Naam: 20171210_160551.jpg
Bekeken: 655
Grootte: 162,8 KB
    Naam: 20171210_160556.jpg
Bekeken: 621
Grootte: 179,3 KB
    Naam: 20171210_160559.jpg
Bekeken: 562
Grootte: 146,7 KB
    Naam: 20171210_160638.jpg
Bekeken: 635
Grootte: 156,7 KB
    Naam: 20171210_160735.jpg
Bekeken: 560
Grootte: 170,4 KB

  14. Deze 9 gebruikers waarderen RafQue voor het bericht:


  15. #565
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Ik wil ook een Cruel Traction & Transbomber muur

  16. Deze gebruiker waardeert HardBeat voor het bericht:


  17. #566
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Heerlijk foto's zeg!

  18. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  19. #567
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Ook ik ben hier bij aanwezig geweest na een lekker ritje door de sneeuw. De middag was goed geregeld en de tour door de bunkers erg interessant en vermakelijk. Leuk om medevuurwerkfanaten uit de omgeving te zien. Helaas niet in de prijzen gevallen bij de quiz, score viel uiteindelijk mee.
    Daarnaast nog een paar heerlijke aanbiedingen, maar heb me in kunnen houden. Achteraf mss spijt dat ik toch Breda’s finest niet heb besteld... Mijn neefje was super enthousiast en erg blij met de goodiebag.

    Complimenten voor de organisatie!

  20. #568
    VWC-Lid SjampoStyle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Berichten
    58
    Thanks
    8
    8 waarderingen in 4 posts
    He Bredavuurwerk

    Ik wou nog wat bij bestellen alleen zijn nu alle tijdvakken bezet en kan ik mijn bestelling niet afronden.
    Wat nu?
    :bye:

  21. #569
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Hier idem dito. Zou nog graag een bestelling willen plaatsen.

  22. #570
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Ik ben afgelopen zondag voor het eerst aanwezig geweest bij de open dag van Breda Vuurwerk. Eerst leek het weer roet in het eten te gooien maar er reed gelukkig toch nog een trein richting Breda. 2:30 uur later stond ik dan eindelijk voor de winkel en de hevige sneeuwval bracht de sfeer er al goed in. Kortom, ik had er erg veel zin in.



    Bij binnenkomst kwam ik meteen langs de feestkleding om even later kennis te maken met Rolf, Luuk en Sebastiaan. Ik kreeg meteen de Breda Vuurwerk folder en een Breda Vuurwerkmania folder in mijn handen gedrukt, zo'n folder doorbladeren blijft toch nog steeds het allermooiste. De showroom was goed gevuld en alle dummies stonden op hun plek. Meteen valt dan ook op dat Breda Vuurwerk echt een breed assortiment heeft met artikelen van diverse merken/importeurs. Zo verkoopt Breda Vuurwerk artikelen van Broekhoff, Cafferata, Evolution, Jorge, Pangu, Piromax, Rubro, Vulcan, Vuurwerkmania, Witte en Wolff Vuurwerk. Daarnaast hebben ze dit jaar in samenwerking met Pangu ook een eigen Cakebox samengesteld, genaamd Breda's Finest.




    (PS: DE KLEINE FOTO'S ZIJN KLIKBAAR)





    Na een welkomstwoord was het tijd voor de bunkerrondleiding. Deze werd gegeven door Cees en vol passie en humor ging de rondleiding van start. Er werd echt de tijd genomen en alle ins en outs over de verkoopruimte, het sprinklersysteem en alle overige veiligheidseisen kwamen ruimschoots aanbod. Na de eerste verkoopruimte kwamen we bij een veel kleinere ruimte en dit was vroeger een kruithok. Dit was verdeelt in meerdere compartimenten en per compartiment mocht er vroeger 1 kg kruit worden opgeslagen, tevens ook diverse soorten lont. De regelgeving is nu veranderd en het hok is nu in gebruik als opbergruimte.



    Vervolgens kwamen we bij een sprinkler installatie en even later in de gang naar de bunker. Hier ging Cees uitgebreid in op de eisen en keurmerken die hier bij horen. Zo bevonden de bunkers zich niet op gelijke hoogte in de gang, want als men voor een bunker deur staat dan mag men een andere deur van een andere bunker niet zien. En toen was het tijd om de eerste bunker in te gaan en ook het moment waarop menig vuurwerkhart toch even iets sneller gaat kloppen. Heb al meerdere bunkers gezien, maar het blijft toch altijd mooi.

    Breda Vuurwerk beschikt over 3 bunkers. 2 kleinere bunkers met een opslagcapaciteit van 5000 kg vuurwerk per bunker. Deze zijn grotendeels bestemd voor het onverpakte vuurwerk. Cees zei dat hij liever het zekere voor het onzekere neemt en dat de muren, de plafonds en de vloeren van de bunkers 2x dikker zijn dan de norm en veiligheidseisen voorschrijven. Dit om eventuele veranderingen of aanpassingen voor te zijn.

    Het was goed om te zien dat de eerste bunker al goed gevuld was. Dit omdat er onlangs een grote levering van maar liefst 20.000 kg vuurwerk is binnengekomen. Tijdens de bunkerrondleiding gaf Cees aan dat hij er alles aan doet om uitsluitend 'droog' vuurwerk te verkopen, dit omdat de dozen die binnenkomen soms behoorlijk nat zijn. Daarnaast viel het meerdere op dat de temperatuur in de bunkers behaaglijk was. De bunkers beschikken over vloerverwarming en ze zijn al enige tijd bezig om de temperatuur in de bunkers rustig op te stoken. Daarnaast zijn alle bunkers van Breda ook inpandig en dit was volgens Cees ook een groot voordeel in dit hele proces.





    Bunker nummer 2 heeft dezelfde opslagcapaciteit en ook deze bunker was al goed gevuld. Er zijn dit jaar wat problemen in China, maar toch waren er wel al wat nieuwe artikelen binnen en nieuwe batches van al bestaande artikelen. Zo kwam ik bijvoorbeeld de Stars over Vienna (wolff) en Defender single shots tegen. Daarnaast heb ik de nieuwe productie van The Junk, The Wild Thing, 4 Seasons, Transbomber, Flaming Nero, Crash Box etc. zien staan.





    Uiteindelijk kwamen we in bunker 3 terecht. Dit is de grootste bunker met een toegestane opslagcapaciteit van maar liefst 40.000 kg. Het vuurwerk mag hier gestapeld worden tot een hoogte van 2,60 meter. Ook deze bunker was al redelijk gevuld, maar hier komt zeker nog het nodige bij de aankomende weken. In bunker 3 worden alle kartonnen en cakeboxen opgeslagen. Zo stond er al een muur van Cruel Tractions, Transbombers (2017) en 4 Seasons.





    Met de totale opslagcapaciteit van de bunkers behoort Breda Vuurwerk tot de grotere Vuurwerkwinkels van het land. Cees gaf aan dat de verkoop erg goed gaat en dat het dit jaar nog 1 jaartje wordt aangekeken, maar dat hij verwacht dat er in de nabije toekomst behoefte is aan meer opslagcapaciteit in de vorm van nog een extra inpandige bunker. Uiteindelijk kwam er een eind aan de uitgebreide rondleiding en ik wil Cees bedanken voor zijn enthousiasme en humor!






    Eenmaal terug in de showroom heb ik kennis gemaakt met 2 forumleden (RafQue en piper_oo-kiw). Na een leuk gesprek gingen we beginnen met de Pubquiz. Toen kwam er een vrouw naar ons toe en ze vroeg of haar zoon bij ons team kon aansluiten. Hartstikke gezellig en we waren er klaar voor met moeders als mascotte (fanatiek dat ze was, haha). Het waren soms echt pittige vragen maar we zijn toch een heel eind gekomen. De prijzen waren als volgt:
    Nr 1. Voor elk teamlid 1 Pangu cake.
    Nr 2. Voor elk teamlid een Vulcan goodiebag.

    Tijdens de prijsuitreiking bleek dat ze van Team VWC het antwoordformulier waren vergeten.
    Uiteindelijk bleek dat eigenlijk team VWC op plek 2 was geëindigd, maar de prijzen waren al weggegeven. Dit werd erg snel door o.a. Luuk en Rolf opgelost en elk teamlid van Team VWC ging naar huis met een Blinking Sky. Nou ja naar huis... ophalen tijdens de afhaaldagen natuurlijk. We konden ons geluk niet op en willen Breda Vuurwerk hartelijk bedanken voor het improviseren en we willen de andere teams feliciteren met hun prijzen en natuurlijk chrissie81, Thresher en martino met het behalen van de eerste plaats.



    Uiteindelijk won onze mascotte (moeder van het teamlid) The One met haar lotnummer. Ze had geen idee wat ze had gewonnen, maar blijer kon je haar niet maken. Ook ging iedereen naar huis met een goed gevulde goodie doos en krijgt iedereen die aanwezig is geweest bij de Freakmiddag een gratis Cracker Jack van Evolution Fireworks bij het ophalen van de bestelling.



    En zo kwam er een eind aan een hele gezellige middag en ik wil Breda Vuurwerk nogmaals bedanken voor het organiseren van de zeer geslaagde Freakmiddag, want alles was perfect geregeld. RafQue bood aan om me even af te zetten op station Breda (nogmaals bedankt RafQue) en toen kon de lange terugreis beginnen. Even leek het er op dat ik niet meer thuis zou komen met het ov en dat ik een hotel moest opzoeken. Maar via diverse omwegen toch om 21:15 uur thuis gekomen. Moe maar voldaan keek ik terug op een geslaagde dag. Ter afsluiting nog wat sfeerfoto's van de showroom.



    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  23. Deze 25 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


Pagina 38 van 64 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •