Banner GBV-WECO - St8ment
Pagina 46 van 64 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 676 t/m 690 van 956
  1. #676
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.071
    Thanks
    3.490
    7.030 waarderingen in 1.558 posts
    Mooie box, Breda's Finest!


  2. Deze gebruiker waardeert Janniekske voor het bericht:


  3. #677
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    822 waarderingen in 293 posts
    Voor de 2de keer hier besteld. Top zaak. Goed geholpen zelfs hulp gehad met spullen naar de auto brengen.
    Aankomend jaar zeker weer een bestelling plaatsen.
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  4. #678
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts
    Dit blijft een topzaak!
    28ste om 0.45 bestellingen opgehaald,helaas geen red maroon...hiervoor in de plaats in overleg met Rolf de Breda,s finest genomen...bij deze nog bedankt Rolf

    Dit jaar zijn we weer van de partij!
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  5. #679
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
    Dit blijft een topzaak!
    28ste om 0.45 bestellingen opgehaald,helaas geen red maroon...hiervoor in de plaats in overleg met Rolf de Breda,s finest genomen...bij deze nog bedankt Rolf

    Dit jaar zijn we weer van de partij!
    Haha mooi verhaal! Ik mocht die niet als vervanger
    Ik had verder niks te klagen hoor want heb de 4 seasons gekregen maar toch wel raar

  6. #680
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Enig minpuntje was het bijbestellen, dat was haast niet mogelijk omdat daar geen enkel moment voor was en anders tegen de volle prijs. Er was namelijk een loket waar je je bon moest inleveren en een deel waar je je spullen kon afhalen ( super goed geregeld, al duurde het wel erg lang ). Maar geen plek om nog bij te bestellen, anders moest je geloof ik dat hele proces weer van voor naar achter gaan doen. Ik had hier 2 jaar geleden ook besteld en toen kon je wel nog bijbestellen met 25% korting! Dat was echt top geregeld, toen boden ze het zelf ook aan of je nog iets wilde. Gelijk 2 Return of the Pheonix meegenomen, was daar erg blij mee!

    Ben benieuwd of er weer een outlet komt deze maand! En of dat meerwaarde zal hebben met de latere freakactie.

  7. #681
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Enig minpuntje was het bijbestellen, dat was haast niet mogelijk omdat daar geen enkel moment voor was en anders tegen de volle prijs. Er was namelijk een loket waar je je bon moest inleveren en een deel waar je je spullen kon afhalen ( super goed geregeld, al duurde het wel erg lang ). Maar geen plek om nog bij te bestellen, anders moest je geloof ik dat hele proces weer van voor naar achter gaan doen. Ik had hier 2 jaar geleden ook besteld en toen kon je wel nog bijbestellen met 25% korting! Dat was echt top geregeld, toen boden ze het zelf ook aan of je nog iets wilde. Gelijk 2 Return of the Pheonix meegenomen, was daar erg blij mee!

    Ben benieuwd of er weer een outlet komt deze maand! En of dat meerwaarde zal hebben met de latere freakactie.
    Wil dit jaar ook eens een bezoekje brengen aan Breda als er mooie aanbiedingen zijn. Ik had alles al besteld toen ik in het najaar weer prima aanbiedingen zag.

    Dus de vraag: komt er in januari een Outlet? Zo ja, wanneer ongeveer?

  8. Deze gebruiker waardeert funkyi voor het bericht:


  9. #682
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.071
    Thanks
    3.490
    7.030 waarderingen in 1.558 posts
    Ik hoop het wel, ben benieuwd.

  10. #683
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    188
    Thanks
    156
    49 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
    Dit blijft een topzaak!
    28ste om 0.45 bestellingen opgehaald,helaas geen red maroon...hiervoor in de plaats in overleg met Rolf de Breda,s finest genomen...bij deze nog bedankt Rolf

    Dit jaar zijn we weer van de partij!
    Dan had jij meer geluk dan ik, ik had wel voor ruim 1500 eur net voor jou geweest en de 2 red maroons waren er niet. Ik vroeg de breda's finest maar dat kon niet want er waren er bijna geen meer en die waren gereserveerd zei Rolf na overleg met Luuk. Ik heb dan maar de jackhammer genomen die stond aan 139 dus de volle prijs terwijl ik mijn maroons aan freakprijzen bestelde. Dus toch wel een minpuntje als jij 'm wel krijgt. Los daarvan top spul en alles stond netjes klaar. Deze kleine negatieve noot belet me niet om er dit jaar weer te bestellen

  11. #684
    VWC-Lid Bredavuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    576
    Thanks
    169
    1.690 waarderingen in 377 posts
    Hallo Freaks,

    Allereerst voor iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst! Wij willen via deze weg alle freaks bedanken voor het afgelopen topjaar!

    Wij kijken terug op een intens maar goed vuurwerkjaar. Dit jaar introduceerde wij onze eerste cakebox en dat was direct een daverend succes. Genoeg plannen om deze trend verder te ontwikkelen. Ook zagen we dit jaar weer veel bekende maar ook veel nieuwe gezichten. Er was veel gezelligheid in de winkel in de aanloop voor oud en nieuw. Er zijn tientallen flessen fris, bier en liters koffie geschonken en er is veel gekletst over alles wat met vuurwerk te maken heeft. De freakmiddag was ondanks de hevige sneeuwval een groot succes. Reden genoeg om er dit jaar weer één te organiseren.

    Ondanks dat het nieuwe jaar nog geen week oud is zijn de voorbereidingen alweer in volle gang. De eerste gesprekken met de importeurs staan gepland en de bunkers zijn inmiddels geteld. We verwachten in de komende week online te zijn met onze outlet.

    Nogmaals dank voor de lovende reacties en ook voor de feedbackpuntjes. Ook de minputjes pakken we serieus op en we nemen dan ook nog contact op met de betreffende freaks voor een oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Team BredaVuurwerk

  12. Deze 16 gebruikers waarderen Bredavuurwerk voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #685
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    822 waarderingen in 293 posts
    Ik vergat nog te zeggen dat het top was dat ik de colourfull city kon omruilen voor on the beat. Ondanks dat ik hem zelf (met me domme kop) verkeerd had besteld. Super service
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  14. Deze gebruiker waardeert vegetto voor het bericht:


  15. #686
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht

    Wij kijken terug op een intens maar goed vuurwerkjaar. Dit jaar introduceerde wij onze eerste cakebox en dat was direct een daverend succes. Genoeg plannen om deze trend verder te ontwikkelen. Ook zagen we dit jaar weer veel bekende maar ook veel nieuwe gezichten. Er was veel gezelligheid in de winkel in de aanloop voor oud en nieuw. Er zijn tientallen flessen fris, bier en liters koffie geschonken en er is veel gekletst over alles wat met vuurwerk te maken heeft. De freakmiddag was ondanks de hevige sneeuwval een groot succes. Reden genoeg om er dit jaar weer één te organiseren.

    Ondanks dat het nieuwe jaar nog geen week oud is zijn de voorbereidingen alweer in volle gang. De eerste gesprekken met de importeurs staan gepland en de bunkers zijn inmiddels geteld. We verwachten in de komende week online te zijn met onze outlet.
    Die cakebox was echt geweldig, ik hoop dat we deze terug gaan zien dit jaar. Daarnaast was de freakmiddag erg gezellig. Was voor mij de eerste keer, ik en mijn neefje hebben ons erg vermaakt. Het was grappig dat ik onze quiz partners tegenkwam bij het ophalen tijdens de freaknacht in Breda EN de volgende ochtend in Steenbergen...

    Wat betreft die outlet, laat maar komen. Die eurootjes branden in mijn zak met al die geweldige aanbiedingen op dit forum. Maar dankzij de goede ervaringen wil ik een deel erg graag hier besteden!

  16. Deze gebruiker waardeert gerkie voor het bericht:


  17. #687
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Mooi om te lezen dat het weer een goed jaar is geweest. Ben erg benieuwd wat jullie verder op de markt kunnen brengen qua eigen producten, want de lat is nu direct erg hoog gelegd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #688
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 februari 2010
    Berichten
    57
    Thanks
    554
    46 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
    Die cakebox was echt geweldig, ik hoop dat we deze terug gaan zien dit jaar. Daarnaast was de freakmiddag erg gezellig. Was voor mij de eerste keer, ik en mijn neefje hebben ons erg vermaakt. Het was grappig dat ik onze quiz partners tegenkwam bij het ophalen tijdens de freaknacht in Breda EN de volgende ochtend in Steenbergen...

    Wat betreft die outlet, laat maar komen. Die eurootjes branden in mijn zak met al die geweldige aanbiedingen op dit forum. Maar dankzij de goede ervaringen wil ik een deel erg graag hier besteden!
    Hey quizpartner. Leuk je hier ook weer tegen te komen.

  19. #689
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Kijk, zit je ook al in de start houding? Hoe was je O&N?

    *vanaf nu weer ontopic...*

  20. #690
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 februari 2010
    Berichten
    57
    Thanks
    554
    46 waarderingen in 21 posts
    Ik zit er inderdaad klaar voor. Laat maar komen die aanbiedingen.

Pagina 46 van 64 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •