Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Discount Almelo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit is inderdaad die combideal ja, hoop dat die dit jaar weer komt. 380 euro voor 5 bakken en daar kreeg je dan gratis de goldfinger bij (immortal gold) dus 6 boxen. 380 delen door 6 = 63,33 per box En stuk voor stuk toppers. (of iig die ik zelf had)

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
      Dit is inderdaad die combideal ja, hoop dat die dit jaar weer komt. 380 euro voor 5 bakken en daar kreeg je dan gratis de goldfinger bij (immortal gold) dus 6 boxen. 380 delen door 6 = 63,33 per box En stuk voor stuk toppers. (of iig die ik zelf had)
      Dit ga ik ook doen als deze aanbieding er weer komt. Had zelf de milenium crown en de golden spider. Beide top bakken en van compoumd merkte ik 0.0 het leken gewoon 100s profblokjes qua tempo en ook wat de uitwerking betrefd scheelde het ook niet giga veel.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        Wanneer je hier bestelt, moet je dan je spulletjes in Almelo ophalen of kun je een afhaalpunt selecteren in heel het land?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
          Wanneer je hier bestelt, moet je dan je spulletjes in Almelo ophalen of kun je een afhaalpunt selecteren in heel het land?
          Almelo, Wierden of Vriezenveen.

          Comment


            Ik ben in Wierden geweest. Dat was slechts 10minuten rijden vanaf Valk dus had er een combi tripje van gemaakt.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              Ik zag dat Vuurwerkdiscount.nl weer open was met dikke aanbiedingen. Zonde dat het voor mij zo ver is want bv de Daisy Beam staat er voor 12,50.

              Comment


                Inderdaad, zijn nu online met een aantal dikke aanbiedingen. Begreep dat ze ergens in oktober met het vernieuwde assortiment online komen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Ben benieuwd, even in de gaten houden dan!
                  Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                  Comment


                    Eergister gelijk 6 daisybeam aangeschaft, kon ik voor die prijs niet laten liggen. Ook weer een Work of imagination erbij, deed het vorig jaar ook erg goed. Ben benieuwd wat er nog meer komt. Zijn in 2 dagen al verschillende producten bijgekomen zag ik

                    Comment


                      Hele mooie kortingen hier. Jammer dat de producten alleen in de ochtend opgehaald kunnen worden, verspreid over de dag was zeer welkom geweest

                      Comment


                        Kan alleen maar vriezenveen selecteren als afhaalpunt O.o

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                          Kan alleen maar vriezenveen selecteren als afhaalpunt O.o
                          Klopt idd, wat ze nu verkopen is uitverkoop en alleen in vriezenveen op te halen ivm een grotere bunker.
                          Wist eerst niet waar vriezenveen lag maar ligt pal tegen Almelo aan, dus valt nog mee toch?

                          Comment


                            Hele site online nu, ben benieuwd wanneer de kortingsactie komt

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                              Hele site online nu, ben benieuwd wanneer de kortingsactie komt
                              Afhalen alleen nog mogelijk op 28dec in de ochtend..? Is dat altijd zo, of gaat dat nog veranderen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                                Afhalen alleen nog mogelijk op 28dec in de ochtend..? Is dat altijd zo, of gaat dat nog veranderen
                                Denk dat dat nog gaat veranderen hoor, site is pas net online

                                Comment

                                Working...
                                X