Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Discount Almelo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vanochtend hier vier cakeboxen op gehaald die ik had gekocht in de outlet. Was er tegen 09.30 en stond een kleine rij. Het duurde vervolgens echt een eeuwigheid voor ik aan de beurt was. In de tussentijd gebeurde er ook vrij weinig.

    Toen ik aan de beurt was bleef de dame vervolgens 15 minuten weg om vervolgens met een deel terug te komen. 10 minuten daarna volgde de rest. De rij stond inmiddels tot aan de deur. Ik vroeg mij even af of ze alle spullen in het volgende dorp moesten halen?

    Gelukkig alles gekregen maar denk dat ik deze winkel volgend jaar over sla.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
      Vanochtend hier vier cakeboxen op gehaald die ik had gekocht in de outlet. Was er tegen 09.30 en stond een kleine rij. Het duurde vervolgens echt een eeuwigheid voor ik aan de beurt was. In de tussentijd gebeurde er ook vrij weinig.

      Toen ik aan de beurt was bleef de dame vervolgens 15 minuten weg om vervolgens met een deel terug te komen. 10 minuten daarna volgde de rest. De rij stond inmiddels tot aan de deur. Ik vroeg mij even af of ze alle spullen in het volgende dorp moesten halen?

      Gelukkig alles gekregen maar denk dat ik deze winkel volgend jaar over sla.

      Door de jaren heen bij veel verschillende winkels gehaald en zo verbaasd hoe slecht dingen gaan. Heeft bij mij ook al paar x besloten elders te halen.

      Comment


        Ook ik ben de 28ste geweest rond 6 uur, wat een chaotische bende.
        er werden zomaar rijen gecreëerd, er was geen duidelijkheid over de online bestellingen en of losse verkoop.
        eenmaal aan de balie kreeg ik mijn producten wel redelijk snel, alleen een kameraad die kreeg 1 compound niet.
        Wouden ze hiervoor de zelfde geven die die al besteld had, hier mee niet akkoord gegaan uit eindelijk wel een grotere box gekregen.
        Veel mensen kregen hun producten ook niet, en kregen een vervanger.
        Voor de rest pakeer gelegenheid mag wel even voor gezorgd worden, duidelijkheid met ophalen.
        Voor de rest prima winkeltje!
        https://www.youtube.com/watch?v=OirqDPxf56o&t=18s

        Comment

        Working...
        X