Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 186
  1. #61
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Welkom Dylan!

  2. Deze gebruiker waardeert Scav voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Goedemorgen!

    Mijn naam is Pim, 20 jaar oud en ik studeer in Enschede. Een vuurwerkfan in hart en nieren en net zoals velen hier, het hele jaar bezig met die ene dag. Ik ben lid van een paar andere fora, maar kwam er achter dat ik hier toch vaak terecht kwam als ik informatie van bepaalde producten zocht, en zodoende ook hier een account aangemaakt! Wat een berg informatie is hier te vinden, mijn complimenten Tevens ben ik actief op diverse Facebookpagina's die met onze hobby gerelateerd zijn (Vuurwerkmoetblijven & Antivuurwerkverbod)en ben zo dus constant met vuurwerk bezig. Als student een studentenbudget voor oud en nieuw, maar dat maakt het niet minder leuk! Op zoek naar de koopjes, en aan het eind van het jaar toch maar een paar tientjes over het budget gaan ;)

    Dit ben ik, ik zal vooral de nieuwe producten in de gaten gaan houden en daar voornamelijk actief zijn.

    Groeten, Koala

    PS. Nog 110 dagen

  4. Deze 6 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  5. #63
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Nou, zie dat ik helemaal nooit een reactie heb geplaatst in dit forumdeel ,dat ga ik nu goedmaken.

    Ik ben David (Davidh) uit het midden van het land, geboren 1970, al enige ervaring dus.
    Ben ook actief lid van het VUURWERKMUSEUM en ben in het bezit van een leuke map met oude folders, krantenknipsels en labels (1980-1990)
    Naast vuurwerk is het weer mijn grote hobby en ook mijn werk (al meer dan 16 jaar in totaal) en ben al met het weer bezig sinds eind jaren 70. Daarnaast is ook mijn hobby mat 54 (hondekoptrein) vooral de Benelux uitvoering. Ik ben opgegroeid in het hoge noorden net onder Groningen stad. Rond 1978 begon het ook met vuurwerk in klas 6 lagere school (nu groep 8). Mij eerste rotjes gekocht, groen gele shisings (40 paks slof!)en verkocht...jaren later Bex, Alpeco...de goede oude tijd, zeg maar. Getrouwd en twee kids en de hele familie is vuurwerkfanaat.
    Naam: PICT0028.jpg
Bekeken: 455
Grootte: 128,8 KB
    Naam: mat 54.jpg
Bekeken: 639
Grootte: 88,8 KB
    Laatst gewijzigd door davidh; 13 september 2016 om 10:30

  6. Deze 6 gebruikers waarderen davidh voor het bericht:


  7. #64
    VWC-Lid bertensandra's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 augustus 2016
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    592
    Thanks
    759
    346 waarderingen in 187 posts
    Hoi hoi mijn naam is Bert en woon in Groningen.
    Ben geboren in 1968.
    Ben gek op vuurwerk.
    En ik ben getrouwd.
    Wat ik koop aan vuurwerk is best veel, maar het moet wel siervuurwerk zijn.
    Knallers was leuk als kind zijnde.

    P.S Dit is een mooi forum.

  8. Deze 7 gebruikers waarderen bertensandra voor het bericht:


  9. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 september 2012
    Locatie
    Gieten
    Berichten
    463
    Thanks
    146
    283 waarderingen in 114 posts
    Net als David zie ik dat ik hier nog niks gepost heb.
    Mijn naam is thomas en ben 26 jaar oud. Ik woon samen met vrouw en kind (2e met 4 week) in gieten en ben Vuurwerk gek sinds mijn 10e. Eerst vooral kijken in de straat en vond de Day after altijd nog mooier dan de avond zelf. Ben Veel te vinden op vwc en lees bijna alles. Naast vuurwerk heb ik meerdere hobby's waar ik helaas te weinig tijd voor heb. Ik vis en voetbal graag en ben actief binnen de ehbo wereld (denk aan ehbo bij TT in assen). Na mijn zorg opleiding heb ik 5.5 jaar gewerkt in de gehandicapten zorg en ben nu vrachtwagen chauffeur.
    Geloof dat ik nu wel bijna alles verteld heb.
    Hoop hier nog lang lid te mogen zijn en samen met jullie nog veel voor en na pret te mogen hebben

  10. Deze 7 gebruikers waarderen dedon voor het bericht:


  11. #66
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    Ik zal mij ook maar even voorstellen:

    Mijn naam is Piet,en woon in het mooie Friesland onder de rook van Dokkum.
    Ben 26 jaar oud nu en hou al vuurwerk sinds mijn 10e.
    Hobby's van mij zijn onder meer het weer,tennissen en orgelspelen en dat laatste zowel alleen als met een groepje,en daarvoor gaan we het hele land door;)
    Verder ben ik werkzaam als hef/reach&hoogbouwchauffeur.
    voor de rest heb ik ook een youtube-kanaal met dezelfde naam,staat nog geen vuurwerk op,maar dat komt dit jaar wel is de bedoeling;)
    https://www.youtube.com/channel/UC9z...GoxVOGty82zHKQ
    Hoop hier nog lang lid van te mogen zijn van dit mooie forum!

  12. Deze 6 gebruikers waarderen pkd19 voor het bericht:


  13. #67
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik geloof dat ik aan de beurt ben. Al wat langer actief op de buren van FPM, maar na een weekje down time hier terecht gekomen. En dat bevalt prima.

    Ik woon in Almere en werk als accountmanager voor een bedrijf in de etikettering. Labels dus.

    Elk jaar vanaf medio augustus begin ik weer met rondkijken, bestellen van koopjes, en projecten bedenken.

    Nu nog een goede maand tot de dag waar ik zolang naar uitkijk. En wij allemaal.

  14. Deze 6 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  15. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2015
    Berichten
    138
    Thanks
    180
    130 waarderingen in 45 posts
    Ik pak ook mijn momentje even!

    Ik ben Olivier, 20 jaar oud en kom uit de Drechtsteden, ik studeer in Rotterdam. Volg al jarenlang intensief Vuurwerkcrew en AVP (voormalig AVP en de nieuwe ook), maar ben nooit echt heel actief geweest qua berichten posten.
    Bij mij begint het halverwege de zomer weer te kriebelen, daarna focus ik tot de dag der dagen me vaak iets te erg op mijn hobby dan goed voor me is
    Jarenlang (sinds mijn 8e-9e, toen ik met mijn vader mijn eerste pakketjes ging halen) krijg ik al om mijn oren dat ik veel teveel geld uitgeef aan mijn hobby, maar het zit nu eenmaal in je bloed, dat krijg je er niet zomaar uit!

    De spanning naar de 31e bouwt zich hier alweer lekker op, ik hoop dat het voor iedereen weer een superafsluiting/-inluiding wordt.

  16. Deze 4 gebruikers waarderen Olivier078 voor het bericht:


  17. #69
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Nou dan moet ik me ook maar eens gaan voorstellen.

    Ik ben Mike

    24 Jaar

    En Woonachtig in Enschede

    Ik werk als schilder dat doe ik sinds 2010 tot heden.

    Ik ben al sinds 2007 lid van de vuurwerkcrew. En ik plaats niet zo heel veel berichten maar ben wel erg actief in de maanden augustus september oktober november en december. Begin wel te merken dat ik nu wel steeds meer berichten plaats dan in het begin .

    Men passie voor vuurwerk is begonnen al toen ik 3 was . Zei ik altijd tegen men vader als het weer oud en nieuw was . Papa vuurwerk afsteken.

    Later toen ik een jaar of 7 was mocht ik men eerste vuurwerk zelf gaan kopen. Men ouders gingen mee na de winkel . En zei wat voor bedrag ik mocht uitgeven voor vuurwerk . Ik heb nooit goed kunnen rekenen. Tot dat moment dat ik in de winkel zat en alles begon uit te rekenen. Waarop men moeder zei van je kunt niet zo rekenen en nu ineens wel haha. Stonden ze wel even van te kijken.

    Door de jaren heen ben ik wel steeds meer gaan kopen .En Dat heeft al voor een paar mooie oud en nieuws gezorgd.

    Dit jaar ga ik voor het eerst . Een kleine vuurwerkshow schieten .

    Naast vuurwerk . Heb ik ook nog een andere hobby en dat is voetbal ,

    Als je vragen hebt stel ze gerust

    Groeten Mike

  18. Deze 5 gebruikers waarderen mikeyy voor het bericht:


  19. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Berichten
    284
    Thanks
    755
    320 waarderingen in 98 posts
    Hallo,

    Ik zal me ook even voorstellen, lees al een tijdje mee hier zo.

    Ik ben jaap en kom uit Warffum (groningen). Ben inmiddels 30 jaar.

    Werk in groningen als werkvoorbereider/tekenaar in de luchtbehandeling.

    Al jaren gek op vuurwerk en ook elk jaar komt er meer. Koop wel nog alleen siervuurwerk.
    Jammer genoeg ben ik de enige in de familie die dat heeft. Wonen er meer mensen in de buurt van Warffum?

    Wil dit jaar graag wat meer tegelijk gaan schieten en zal dus best wat vragen hebben, daarom wil ik nu wat actiever worden en hopelijk wat gelijkgestemden vinden in de buurt.

    Vragen? Stel ze gerust.

    Groeten jaap

  20. Deze 4 gebruikers waarderen japieh voor het bericht:


  21. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    21
    Thanks
    16
    50 waarderingen in 11 posts
    Even voorstellen.


    ik ben Joey 22 jaar en woonachtig in venlo.
    na jaren van veel lezen op dit forum en vooral het afgelopen jaar, heb ik nu toch maar een account aangemaakt.

  22. Deze 6 gebruikers waarderen JHpyro voor het bericht:


  23. #72
    VWC-Lid ThunderBall's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    5
    Thanks
    1
    16 waarderingen in 5 posts
    Ben ThunderBall en in het echt Rob.

    Ik zou aankomend jaar aan mn 10e jaar bij fpm gaan beginnen als redelijk actief lid, maar een hack heeft daar de boel aardig ontregeld!

    Uiteraard heb ik hier altijd al wel gelezen maar vanaf nu dan ook lid.

  24. Deze 5 gebruikers waarderen ThunderBall voor het bericht:


  25. #73
    VWC-Lid Bleumine's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    7
    Thanks
    5
    9 waarderingen in 4 posts
    Hallo allemaal!! Ik ben Mart (Bleumine) kom uit Noordwijkerhout en ben 46 jaar.
    Ben een zeer lange tijd niet meer op vwc geweest vanwege ziekte en mijn Amerikaanse Bulldoggen die helaas overleden zijn. Ik was echt compleet de weg kwijt en had nergens meer zin in. Voor het eerst in al die jaren heb ik de afgelopen oud en nieuw me weer top gevoeld en genoten van het mooie vuurwerk. Mvg B

  26. Deze 6 gebruikers waarderen Bleumine voor het bericht:


  27. #74
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Welkom allen!

  28. Deze 3 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  29. #75
    VWC-Lid Stoker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    222
    Thanks
    130
    344 waarderingen in 102 posts
    Hallo allemaal! Even voorstellen.

    Ik ben Bram uit Enschede en ik ben een behoorlijke vuurwerkfanaat. Ik lees al best een tijdje mee en heb besloten om nu toch maar een account aan te maken om mee te kunnen praten.

  30. Deze 3 gebruikers waarderen Stoker voor het bericht:


Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •