Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 186
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2014
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 3 posts
    Hoi vuurwerk liefhebbers

    mijn naam is inge
    ben 33 jaar
    kom uit limburg

    Mijn hobby, s zijn Darten, Paardrijden en vuurwerk

  2. Deze 3 gebruikers waarderen inge2015 voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Hallo allemaal,

    Dit lijkt me de geschikte plek om te beginnen.
    Ik ben Sven, 23 jaar.
    Tot nu toe ben ik hier nog niet echt actief bezig, lees wel het forum met enige regelmaat. Vanwege een fultime baan in de archeologie en studie (archeologie) dit jaar weinig tijd gehad om met vuurwerk bezig te zijn. De jaren hiervoor was ik wel actief op AVP. Hier heb ik zo'n 7 jaar voornamelijk gelezen en zo nu en dan wat berichten geplaatst. Pas het laatste jaar was mijn naam daar Plintje, daarvoor heette ik vwfreak91.
    Pas sinds het sluiten van AVP ben ik hier te vinden.
    Mijn andere grote hobby is schaatsen, hier gaat dan ook aardig wat tijd in zitten.

    Groetjes

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Plintje voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid Jaim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 oktober 2015
    Berichten
    137
    Thanks
    161
    91 waarderingen in 42 posts
    Hoi!
    Ik ben Jaimy, 25 jaar. Eigenlijk lees ik altijd mee met mijn vriend, die soms ook actief is op het forum onder de naam TryMike. Maar ik merk dat ik het zelf ook wel leuk vind om af en toe op het forum te neuzen. Mike heeft me een beetje aangestoken met het vuurwerkvirus. Zo zijn we afgelopen maand natuurlijk aanwezig geweest bij de Zena Trophy en daar was ik wel van onder de indruk.

    Zeker na het zien van de show van VWC zelf, wilde ik ook gewoon zelf graag lid worden. En een beetje vrouwelijke inzichten op het forum kan vast geen kwaad

    Dus hier ben ik dan!

  6. Deze 7 gebruikers waarderen Jaim voor het bericht:


  7. #49
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Welkom! Altijd gezellig een vrouw erbij! Veel plezier op het forum!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  9. #50
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Hallo!

    Ook ik wil me even netjes voorstellen...
    Mijn naam is RafQue, ik kom uit het zuiden des lands en heb 3 zonen die nét zo vuurwerkfan/gek zijn als ik.

    Mijn zonen vinden nieuwjaar ondertussen de gaafste dag van het jaar (ja, het komt zelfs vóór sinterklaas en hun verjaardag etc) en het is ondertussen een echt vader-zoon dingetje geworden. Ik vond het als kind ook altijd de "bom" om vuurwerk af te steken met mijn vader en dus heb ik die traditie voortgezet. Ook vind ik het belangrijk dat mijn kinderen leren om veilig met vuur(werk) om te gaan en dat kan alleen maar als ik er een deel van ben.

    Tot op heden heb ik geen onplezierige dingen meegemaakt met vuurwerk (anders dat ik een keer een flinke blaar op mijn vinger kreeg toen een "Morning Glory" van mijn jongste pardoes iets te snel ontbrandde...) en wil dit ook zo houden. Vandaar dat ik enkel goedgekeurd Nederlands vuurwerk koop en afsteek (met uitzondering van soms een paar knalletjes uit de immer geopende vuurwerkshop(s) hier vlak over de grens).

    Ik kijk al vele jaren op vuurwerkcrew.nl wanneer ik info wil vinden over zaken die ik wil gaan aanschaffen en vond dat het nu maar eens tijd werd om me aan te melden.
    Zodoende!

    Greetz,
    RafQue

  10. Deze 2 gebruikers waarderen RafQue voor het bericht:


  11. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Welkom!

    Veel plezier hier op Vuurwerkcrew!

  12. Deze 2 gebruikers waarderen pyroboy voor het bericht:


  13. #52
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Welkommmmmmmm ;P
    www.rowyvuurwerk.nl

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Rowy Vuurwerk voor het bericht:


  15. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2013
    Berichten
    34
    Thanks
    15
    51 waarderingen in 14 posts
    Ook maar even doen dan;p

    Mijn nickname is maffemaffie mijn echte naam is Marvin ben inmiddels alweer 25 lentes jong en woon alweer 4 jaar samen met mijn vriendin en onze golden retriever in het zonnige Arnhem De vuurwerk passie is er bij mij met de paplepel ingegoten vaders gek van vuurwerk ja dan worden de kinderen dat ook natuurlijk! Inmiddels heeft die het stokje maar over gegeven aan mij en die nam ik ook met beide handen aan lijkt (helaas) wel of het ieder jaar erger wordt!!! Vaders komt wel ieder jaar kijken en ja hij betaalt nog mee ook! Heb ook steeds meer de behoefte gekregen om shows in binnen en buitenland te bezoeken dit jaar was mijn eerst las fallas in Valencia en wat voorn 1! Geweldig! Paar toffe gasten van VWC ontmoet die mij en me vader beetje op sleeptouw namen waarvoor nog steeds dank!!! Aankomend jaar helaas geen Valencia!? Moet helaas werken! Nou wat voorn werk doet die gast dan? Ik werk bij de brandweer in arnhem met heel veel plezier! Ook hier kennen ze me als de vuurwerkfreak! En dat komt dus ieder jaar weer terug wat ik wel grappig vindt!

    Ik hoop dat ik nog vele jaren gebruik mag en kan maken van dit forum en dat ik der nog steeds een hoop van kan leren!

    Namens mij alvast alles een hele goede jaarwisseling! Op naar 2016! En dat we volgend jaar maar weer van een hoop vuurwerk en shows mogen gaan genieten!!

    Groeten, Marvin oftewel Maffemaffie!
    Laatst gewijzigd door maffemaffie; 28 december 2015 om 22:20

  16. Deze 5 gebruikers waarderen maffemaffie voor het bericht:


  17. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    3
    Thanks
    6
    18 waarderingen in 3 posts
    Toch maar een keer voorstellen.

    Ik ben stewie kom uit het midden van het land en ben groot liefhebber van vuurwerk. Of dat ik een echte freak ben zoals andere hier, is nog de vraag.

    Ik ben al een tijdje lid en kijk regelmatig rond op het forum. Ondertussen ook best wel wat opgestoken.

    Ik probeer ieder jaar ander vuurwerk te hebben dan het jaar ervoor en probeer toch altijd wel de handjes op elkaar te krijgen van de toeschouwers. Tot nu toe lukt dat aardig.

    En iedereen natuurlijk de beste wensen!

    Greets S
    Laatst gewijzigd door stewie; 4 januari 2016 om 13:53

  18. Deze 3 gebruikers waarderen stewie voor het bericht:


  19. #55
    VWC-Lid mega vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2010
    Berichten
    152
    Thanks
    22
    90 waarderingen in 44 posts
    Hey mede-freaks!
    Ik ben al sinds 2010 lid van 't forum, maar begin de laatste jaren pas echt actief te worden. Mijn forumnaam is mega vuurwerkfreak, ik ben 22 jaar en een van mijn grootste passies is (uiteraard) vuurwerk. Dit begon al als kind, en is (naarmate dat ik ouder werd) alleen maar erger geworden!
    Ik woon in Zuid-Limburg, werk op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis en ga graag een stukje fietsen.
    Het budget wat ik ieder jaar uittrek voor oud en nieuw is, vergeleken met velen van jullie, niet heel hoog. Toch probeer ik ieder jaar een gevarieerd showtje te maken voor een totaalbedrag tussen 250 en 400 euro. In de loop van het jaar zal ik wat foto's gaan plaatsen van mijn afgelopen jaarwisselingen. Alle tijd voor, in de rustige nachtdiensten...

  20. Deze 5 gebruikers waarderen mega vuurwerkfreak voor het bericht:


  21. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Ik weet het, ik ben niet nieuw maar toch even een berichtje in dit topic :-P Ik ben Kees, 24 jaar oud en woonachtig in de mooiste provincie: N-H. Tot ongeveer 2010 ben ik zeer actief geweest op AVP (wellicht kennen sommigen mij nog), daarna is de interesse in vuurwerk gedaald. Na een bezoekje aan de plaatselijke vuurwerkwinkel afgelopen 31 december is het weer gaan kriebelen, zo doende dat ik het stof van mijn account heb geblazen :-)

    Er is in de afgelopen jaren veel veranderd in het vuurwerkwereldje dus ik zal de komende tijd een flinke inhaalslag moeten maken. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om weer deel te nemen aan de discussies :-)

  22. Deze 4 gebruikers waarderen duitje voor het bericht:


  23. #57
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Toch leuk om zo af en toe hier nog wat te lezen!
    Welkom!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  24. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Berichten
    43
    Thanks
    9
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
    Ik weet het, ik ben niet nieuw maar toch even een berichtje in dit topic :-P Ik ben Kees, 24 jaar oud en woonachtig in de mooiste provincie: N-H. Tot ongeveer 2010 ben ik zeer actief geweest op AVP (wellicht kennen sommigen mij nog), daarna is de interesse in vuurwerk gedaald. Na een bezoekje aan de plaatselijke vuurwerkwinkel afgelopen 31 december is het weer gaan kriebelen, zo doende dat ik het stof van mijn account heb geblazen :-)

    Er is in de afgelopen jaren veel veranderd in het vuurwerkwereldje dus ik zal de komende tijd een flinke inhaalslag moeten maken. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om weer deel te nemen aan de discussies :-)
    Héél herkenbaar dit, had zo mijn verhaal kunnen wezen haha! Welkom(terug)!
    7vwK

  25. Deze gebruiker waardeert astronaut-pira voor het bericht:


  26. #59
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Hoi vuurwerkliefhebbers,

    Bij deze stel ik mij voor, Sander, woonachtig in het midden des lands, ik ben al een vuurwerkliefhebber sinds de tijd van de voetzoekers, gillende keukenmeiden, kubusbommen en kanonslagen. Het siervuurwerk was in die tijd maar matig, de variatie in goede knallers was er des te meer.
    Op m’n zesde jaar stak ik m’n eerste rotjes af (dat krijg je met oudere broers ), wat meteen een brandwond opleverde door een net iets te snel lontje. Goede les voor de rest van m’n leven
    Als jong ventje kon je natuurlijk nooit genoeg vuurwerk kopen, de eerste grote sloffen astronauten (de echte) die we konden kopen staat mij nog bij. Gelukkig valt dat “tekort” tegenwoordig te compenseren. Vroeger verzamelde ik ook de etiketten van de verpakkingen maar ik ben bang dat die verloren zijn gegaan in de loop der tijd, ik zal er nog eens naar zoeken op m’n zolder. Affijn ik kan nog wel hele bladzijden volpraten over plezierige en minder plezierige vuurwerkbelevenissen. Sinds 2013 kijk ik mee op dit forum en heb daardoor veel kennis op gedaan. Ik vond het nu wel eens tijd om mij aan te melden, zodat ik ook een bijdrage kan leveren waar mogelijk.

    Tot forums!

  27. Deze 3 gebruikers waarderen San71 voor het bericht:


  28. #60
    VWC-Lid pyrofreak96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Locatie
    Groningen (provincie)
    Berichten
    427
    Thanks
    431
    263 waarderingen in 101 posts

    een nieuw verhaal

    Weer een nieuw berichtje in dit toppic,

    Naam is: Dylan beter bekend als Pyrofreak96.
    Sinds een jaar of 5 actief op vuurwerkcrew onder een account,
    daarvoor jaren lang stiekem mee gelezen als annoniem persoon, hahaha.

    sinds 2011 Officieel account aangemaakt, en nu geniet ik regelmatig van de leuke stukjes
    en videos, op het forum.

    ook heb ik hier mensen leren kennen die zo vriendelijk zijn dat we zelfs door het jaar heen contact houden. van Games tot vuurwerk, dat dan weer wel.

    Verder heb ik tegenwoordig ook weer een eigen youtube kanaal, ( een kleintje )
    maar vroeger meer actief op Youtube onder een naam die destijds met de google + is verwijderd.
    genaamd: deadmemoriesish. wellicht lees je dit nu en denk je, hey! dat ken ik nog..

    Tegenwoordig heet het: Vuurwerk Online.
    https://www.youtube.com/channel/UCWn...x1ImtqRpVkSONQ

    woonachtig in Groningen, op t platte land, heerlijke ruimte, vooral met stoken erg fijn!
    en hier laat ik het maar even bij, voeg me gerust toe als vriend.
    of stuur eens een mailtje, en we spreken elkaar nog~!

    Pyrofreak96
    Fireworks is a lifestyle

  29. Deze 3 gebruikers waarderen pyrofreak96 voor het bericht:


Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •