Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 181 t/m 186 van 186
  1. #181
    VWC-Lid 02Tobias's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2020
    Locatie
    Zuid-Holland-Zuid
    Berichten
    21
    Thanks
    279
    38 waarderingen in 7 posts
    Heel dit topic gemist, maar bij deze stel ik me toch nog even voor:
    Mijn naam is Tobias. Ik kom uit het 'Pfas-dorp'. Ben persoonlijk meer een lezer dan een typer, maar ik heb mezelf voorgenomen om wat interactiever te worden hier in het komende jaar, dus vond het wel zo netjes me nog even voor te stellen. Van jongs af aan al een echte vuurwerkfanaat die in de laatste dagen van het jaar telkens naar het raam rende, om vervolgens net te laat te zijn. Ondertussen een stukje ouder en ben het hele jaar door bezig om mijn verlanglijstje op te rekken. Via die weg hier eigenlijk ook op het forum beland.
    Op naar nog vele mooie jaarwisselingen!
    It's not rocket science

  2. Deze 6 gebruikers waarderen 02Tobias voor het bericht:


  3. #182
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2023
    Berichten
    7
    Thanks
    5
    13 waarderingen in 4 posts
    Goedenavond allemaal!
    Ik ben Mathijs, 45 jaar oud, vader van 2 dochter en al mijn hele leven gek op vuurwerk. Ik heb enkele dagen geleden een account aangemaakt. Ik ben de laatste 15 jaar vooral georiënteerd op Duitsland, maar denk nu dat er in Nederland ook genoeg moois te halen is, met name compounds, daar gaat dit forum enorm bij helpen.
    Ook de hier besproken januari dip is mij niet onbekend.

    Verder maak ik mij zorgen over de politieke ontwikkelingen, ik heb er al het een en ander over geschreven. Ik ben bang voor een naderend landelijk vuurwerkverbod en zou graag brainstormen en een bijdrage leveren om trachten dit te voorkomen. Ik hoop dat we allemaal nog lang van onze traditie mogen genieten en dat deze los gezien gaat worden van de rellende oproerkraaiers.

  4. Deze 7 gebruikers waarderen Mathijs78 voor het bericht:


  5. #183
    VWC-Lid PyroFussion's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2022
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    288
    Thanks
    150
    131 waarderingen in 57 posts
    Hi,

    Mijn naam is Hayder, 32 jaar oud en vanaf jongs aan in aanraking gekomen met de Nederlandse vuurwerk cultuur en ben er gek op!! Het begon met een hapiness en een aldi pakket wat je vroeger gewoon kopen in Nederland, daar zaten zelfs vuurpijlen in! Vandaag de dag begint het al heel vroeg te kriebelen en heb ik dit jaar ontdekt dat je dus freakacties hebt en daar profiteer ik nu maar al te graag van!

  6. Deze 4 gebruikers waarderen PyroFussion voor het bericht:


  7. #184
    VWC-Lid Waltr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2022
    Locatie
    076
    Berichten
    630
    Thanks
    668
    895 waarderingen in 281 posts
    Welkom mannen!

  8. Deze gebruiker waardeert Waltr voor het bericht:


  9. #185
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2023
    Locatie
    Otterlo
    Berichten
    102
    Thanks
    80
    84 waarderingen in 21 posts
    Hi! Ik ben Erik, 28 jaar jong en al van kleins af aan gek van vuurwerk. Vroeger altijd alle vuurwerkfolders doorbladeren op zoek naar mooi vuurwerk. Met een tas vol vuurwerk de straat op en heel de dag stoken. De laatste jaren begint de liefde voor de knallers af te nemen en de liefde voor het mooie siervuurwerk groeit alleen maar. Vorig jaar kwam ik pas achter het bestaan van Freakacties en VC. Meteen een account aangemaakt en ook al een paar mooie deals kunnen scoren dit jaar!

  10. Deze 6 gebruikers waarderen 1908OTC voor het bericht:


  11. #186
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Welkom iedereen! Op naar weer een topjaar!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze gebruiker waardeert Viva la Bang voor het bericht:


Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •