Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 186
  1. #106
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Hoi Allemaal,

    Lees al een aantal jaar mee op het forum maar zie dat ik mijzelf nooit heb voorgesteld. Ben Marnix 31 jaar, getrouwd en sinds kort vader geworden van een prachtige zoon. Al op jonge leeftijd in aanraking met vuurwerk gekomen door mijn vader en nooit meer gestopt. Elk jaar wel weer iets halen zelfs nog op tv west geweest met het afhalen van vuurwerk maar dat is wel lang geleden. Laatste jaren de freak acties ontdekt en toen zijn de vuurwerk collecties alleen maar gegroeid en rijd ik het hele land door om de winkels te bezoeken. De komende jaren zal de collectie wat minder groot zijn maar zodra mijn zoontje oud genoeg is gaan we lekker samen stoken en zal de collectie weer groeien.

  2. Deze 5 gebruikers waarderen Knalpak voor het bericht:


  3. #107
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Zo is dat knalpak....hobby gaat voor erg veel dingen, maar een kleine gaat voor alles

    Bedankt voor het voorstellen iig!

  4. #108
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2018
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4
    Thanks
    3
    4 waarderingen in 2 posts
    Ben Rob 52 en samen met mijn oudste zoon Marco deel ik dit account, ben vader van 4 kinderen, allemaal hebben ze als hobby vuurwerk, de jongste is Marco.

    Ben lang geleden toen dit net bestond een keer lid geweest maar de provider en het emailadres bestaan geen eens meer maar ben een lezer vanaf het begin, ben een liefhebber van veel lezen op forums vuurwerk crew vuurwerk museum en alles wat ook uit de oude tijd komt van vreugdevuren, en oude tradities van toen.

    Voor de rest ben ik een levensgenieter biertjuhhh vind ik lekker met de nodige versnaperingen en daarbij van veel gezelligheid.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Biertjuhhh voor het bericht:


  6. #109
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Welkom Rob!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biertjuhhh Bekijk bericht
    [...] samen met mijn oudste zoon Marco deel ik dit account, ben vader van 4 kinderen, allemaal hebben ze als hobby vuurwerk, de jongste is Marco.
    Is het niet vervelend om thuis twee zoons te hebben die allebei Marco heten?
    Laten we lekker link gaan doen!

  7. Deze 3 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  8. #110
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts

    Red face

    StefɟǝʇS

    Als eerste ben ik een echte mediafreak/autist, tig jaren mee bezig inmiddels met diverse raakvlakken. Ingerold een jaar of 8 geleden bij toeval; ik was zelf al jaren actief met muziek maken en playlisten ontwerpen en subliem sturen van groepen mensen met muziek. Op een dag tegen eind december had ik tijdelijk geen internet en tv meer en moest mij vastkluisteren aan de radio. Een vriendin van mij werkte al bij 3fm (voor iets anders dan muziek) en ben maar gaan luisteren. Het bevreemde mij dat de playlist wel erg extreem overeenkwam met die van mij en ben de weken daarop mijn scripts gaan vergelijken met die van hun. Na een aantal jaren had ik de formule ontdekt en ben daar mee gaan spelen door muziek aan te vragen bij radiostations en te bellen. Ik gebruikte soms vage woorden die op meerdere manieren te interpreteren waren en merkte op dat ik wel snel er door kwam en prijzen kon winnen. Het is uiteindelijk van een hobby naar een ..... iets gegaan met het meehelpen van websites verbeteren, thema's ontwerpen, deels muziek schrijven en etc etc. Soms uitlopend op grote beef met bekende artiesten en soms ook extreem leuke ervaringen, al met al adem ik media en voornamelijk radio.

    Doordat ik een echte klassieke autist ben kan het voor mij extreem moeilijk zijn om chat gesprekken te volgen of ergens de humor of sarcasme van te inzien, ik kan ook volledig missen als iemand boos op mij reageert waardoor ik soms in hilarische situatie's terecht kom. Laat het dan ook zijn dat ik in mijn hele leven al in de meest vreemde situatie's beland om de haverklap. Forums zijn ook niet mijn sterkste kant omdat ik vaak in monoloog praat, ik vertel iets en verbeter mijzelf daarna alweer of pas mijn gedachten aan met nieuwe informatie die ik ondertussen heb gevonden of ondervonden heb. Ik kan dan ook rustig in een eigen onderwerp 100 berichten plaatsen met gedachten die soms chaotisch kunnen overkomen, maar ben het van mijzelf gewend.

    Aankomend jaar krijg ik behandeling om beter met mijn autisme om te gaan, heeft eerst twee jaar geduurd omdat er nog veel meer speelde waar ik heel veel tijd in moest stoppen om dat allemaal te verwerken. Het meest belangrijke is mijn epilepsie geweest waarvan ik overtuigd was dat het bij mij hoorde (autisme) en normaal was, zelfs twee pogingen met medicatie die toch wel extreem duidelijk maakte dat ik aanvallen had kon ik niet onder ogen komen en raakte dan in paniek omdat ik geen aanvallen meer had (visuele epilepsie / https://www.youtube.com/watch?v=6c1BThu95d8), wat ook de reden is dat ik een vuurwerk liefhebber ben omdat ik dan 1 keer per jaar zelf bepaal of er vuurwerk is of niet en hoe dit eruit ziet.

    Verder heb ik nog last van een heftige PTSS waarmee ik nu al een jaar of 10/11 mee kamp en wat nog steeds niet onder controle is, het heeft het ook zo erg gemaakt dat ik mijzelf ben gaan opsluiten en afsluiten voor de buitenwereld, slechts het dragen van een façade voor de buitenwereld die je maar een x aantal jaren kunt volhouden en uiteindelijk afbrokkelt omdat je verstrikt raakt in je eigen nep wereld. Het zorgde er ook voor dat ik niet meer naar de winkel durfde of locaties waar veel mensen zijn, ik probeer dat nu steeds meer te doen en vuurwerk is voor mij iets wat daar voor kan zorgen. Ik wil dan ook graag wat moeite doen om shows te gaan bekijken zodat ik de afleiding van vuurwerk heb en dat je tenminste een onderwerp hebt waarover je kunt praten, zorgt ervoor dat ik rustig blijf en meer ontspannen ben op die momenten.

    De meeting bij Haulerwijk (24 november) was voor mij echt een geweldig iets, daar heb ik enorm van genoten om mensen persoonlijk te ontmoeten en heb ik echt veel plezier gehad. Voelde mij ineens niet meer vreemd en de ogen zijn mij wel open gegaan dat er echt mensen zijn die eenzelfde passie delen en ook een heel jaar bezig zijn met vuurwerk. Ook veel tips gekregen over doorlonten en electronisch schieten, zonder dat was mijn show volledig mislukt (bedankt MD)

    Het forum is ook geweldig en staat vol met zeer goede informatie en lees nog steeds weer nieuwe dingen en tips. Er zijn nog wel steeds heel veel vragen die ik heb en wil uitzoeken, maar dat gaat het aankomende jaar komen. De laatste weken raakte ik steeds meer gestrest en raakte ik iets verdwaalt op het forum door een overvloed aan berichten en kom dan niet meer tot rust en reageer dat ergens wel af op mijn manier. Beetje jammer en had niet gemoeten en voel ik mij ook wel schuldig over, dus bij deze mijn excuses.

    Voor dit aankomend jaar ga ik wat rustiger doen in mijn gedrag en wat meer open kaart spelen, ik heb in het begin een zweem van onduidelijkheid over mij heen gecreëerd om mensen op afstand te houden, ik maak dan gewoon gebruik van bestaande situatie's die spelen op dat moment. Het is een coping mechanisme die mij dan moet beschermen. Maar gezien ik nu inmiddels wel vertrouwen heb in het forum en de mensen maak ik mij daar niet meer druk om.

    Al met al, dit ben ik en nu voor het aankomende jaar rustig en relaxt genieten met zijn allen en een leuke periode tegemoet naar het volgende O&N.

    Vriendelijke groet,
    Stef Meijer

  9. Deze 17 gebruikers waarderen Steffets voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #111
    VWC-Lid LsDre's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2019
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    77
    Thanks
    103
    65 waarderingen in 24 posts
    Ahh hier onderaan het forum het voorsteltopic, 😁 was er al naar opzoek.

    Ik ben Dre, 32 jaar, vader van 2 Kinders, gamer, vuurwerkfreak en in het dagelijks leven een (leerling) verpleegkundige.

    Ik lurk al een aantal jaren mee hier op het forum rond de jaarwisseling, maar wil eigenlijk wat meer met vuurwerk dus nu maar een account aangemaakt. Ben er hier achter gekomen dat je bij sommige winkels het hele jaar door vuurwerk kan bestellen. (vaak nog redelijk voordelig) Scheelt toch weer in het budget in de toch al dure decembermaand.

    P.s. Nog de beste wensen iedereen

  11. Deze 5 gebruikers waarderen LsDre voor het bericht:


  12. #112
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Zie dat ik me nooit heb voorgesteld, mooi momentje voor zo op de vroege ochtend!

    Ik ben Miky, 30jaartjes jong, vader van een Zoon Mikos (11maanden oud), getrouwd en al sinds 2007 lid van vuurwerkcrew.

  13. Deze 4 gebruikers waarderen mikosje voor het bericht:


  14. #113
    VWC-Lid erik36's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Locatie
    Wierden
    Berichten
    241
    Thanks
    119
    122 waarderingen in 62 posts
    Zie dit topic eindelijk en zal me ook ff voorstellen.

    Ben Erik en meeste kennen mij wel van erik36.
    ben nu 43 jaar en heb een leuke vriendin en een dochter van nu 7 maanden.
    Vriendin en ik zijn ook gek op vuurwerk, ik meer hihi.
    Naam: 67301405_10157459210386952_2570021589982642176_n.jpg
Bekeken: 547
Grootte: 77,5 KB

  15. Deze 8 gebruikers waarderen erik36 voor het bericht:


  16. #114
    VWC-Lid Vuurwerkwijffie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2019
    Berichten
    32
    Thanks
    7
    36 waarderingen in 4 posts
    Hoi ik ben VuurwerkWijffie, ik ben 21jaar, en een groot liefhebber van vuurwerk. Ik bezoek in mijn vrije tijd vaak shows in Belgie en Duitsland en ga jaarlijks naar Fallas. Ik las vaak mee op het forum maar ik dacht, laat ik ook maar eens een account aanmaken! Qua Nederlands vuurwerk ben ik vooral fan van Evolution Fireworks, Pangu en qua buitenlands vuurwerk van Funke. Verder hou ik vooral van shows op de Spaans Italiaanse stijl. Ook ben ik ieder jaar aanwezig op de Zena Trophy en dat was dit jaar weer helemaal top. Vooral de Castillo was echt van uitmuntende kwaliteit waar ze nog een puntje aan kunnen zuigen in Spanje
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkwijffie; 15 oktober 2019 om 00:38

  17. Deze 8 gebruikers waarderen Vuurwerkwijffie voor het bericht:


  18. #115
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkwijffie Bekijk bericht
    Hoi ik ben VuurwerkWijffie, ik ben 21jaar, en een groot liefhebber van vuurwerk. Ik bezoek in mijn vrije tijd vaak shows in Belgie en Duitsland en ga jaarlijks naar Fallas. Ik las vaak mee op het forum maar ik dacht, laat ik ook maar eens een account aanmaken! Qua Nederlands vuurwerk ben ik vooral fan van Evolution Fireworks, Pangu en qua buitenlands vuurwerk van Funke. Verder hou ik vooral van shows op de Spaans Italiaanse stijl. Ook ben ik ieder jaar aanwezig op de Zena Trophy en dat was dit jaar weer helemaal top. Vooral de Castillo was echt van uitmuntende kwaliteit waar ze nog een puntje aan kunnen zuigen in Spanje
    Welkom, je bent relatief uniek hier en daarom staat er staat een mooi topic voor jou klaar!Succes!

    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-gezocht/page2

  19. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  20. #116
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Ook zal ik mij eventjes voorstellen (heb nooit geweten dat dit topic hier was)

    Mijn naam is Mj (Nope het is geen afkorting) ik ben 21 jaar en deel samen met mijn broer onze hobby voor vuurwerk. Naast het afsteken/filmen van vuurwerk heb ik nog een aantal andere hobbies, zoals gamen op de PS4 en films en series kijken. Ook verzamel ik Marvel blu rays en ben dan ook vanplan om aankomend jaar naar 4K te gaan!

    Ik had hier eerder een account aangemaakt toen ik nog een ukkie was maar ben vanaf vorig/dit jaar meer actief hier op de forum!
    With great fireworks comes great responsibility

  21. Deze 5 gebruikers waarderen Vuurwerk Overijssel voor het bericht:


  22. #117
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.670
    Thanks
    1.785
    1.733 waarderingen in 562 posts
    Ach laat ik mij dan ook maar voorstellen. Naam is Wim en heb vanaf 1990 een relatie met Jeanette. November vorig jaar eindelijk getrouwd. Hebben samen een zoon van alweer 18 jaar. Helaas is hij niet zo gek als ik als het vuurwerk betreft. Gaat altijd wel mee naar demo’s en het ophalen van vuurwerk.

    Ikzelf ben op erg jonge leeftijd al besmet met het vuurwerkvirus. Ik merk wel dat naarmate je ouder wordt (ben inmiddels 51) de koorts iets tempert.

    Ondanks dat heb ik dit jaar wel het grootste budget sinds ik vuurwerk koop Alleen het knutselen e.d. is grotendeels verleden tijd. Ik ga dit jaar alleen nog fakkelen.

  23. Deze 4 gebruikers waarderen happy4ever1968 voor het bericht:


  24. #118
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Ach laat ik mij dan ook maar voorstellen. Naam is Wim en heb vanaf 1990 een relatie met Jeanette. November vorig jaar eindelijk getrouwd. Hebben samen een zoon van alweer 18 jaar. Helaas is hij niet zo gek als ik als het vuurwerk betreft. Gaat altijd wel mee naar demo’s en het ophalen van vuurwerk.
    Had je mij maar moeten adopteren! Altijd jammer als de familie niet meezit! Virus afnemen, hoe werkt dat?

  25. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  26. #119
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Ook maar even voorstellen. Ik ben Thomas, 25, woonachtig in het mooie Groningen en heb als baantje schoonmaak van gymzalen en andere panden.
    Sinds vorig jaar hier meer actief gaan kijken, beetje zien hoe het in zn werk gaat met freaksites, ontwikkelingen omtrent vuurwerk en buitenlandse topics(vooral duutsland) in de gaten houden..
    Vuurwerk fan sinds mijn jongere jaren

  27. Deze 2 gebruikers waarderen groningerpyro voor het bericht:


  28. #120
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2020
    Berichten
    27
    Thanks
    6
    19 waarderingen in 9 posts
    Een tijdje heb ik meegelezen op dit forum, toch maar ook een account aangemaakt. Fijn om te zien dat hier best veel actieve liefhebbers zijn! Ook mooi om te zien hoeveel kennis van vuurwerk de forumleden hebben, ik ben wat dat betreft maar een 'groentje'. Ik kom uit Schiedam, 31 jaar oud en werkzaam in het juridische domein.

    Tot een jaar of 20, heb ik ieder jaar genoten van vuurwerk. Het als klein jongetje weken van te voren alle vuurwerkfolders verzamelen om daarna op oudjaarsdag om klokslag 10:00 uur door de buurt te trekken met vriendjes en een rugtas met Astronauten, babypijltjes, grondbloemen en romeinse kaarsen blijft een hele fijne herinnering. Door omstandigheden de laatste jaren eigenlijk vrij weinig tot geen vuurwerk gekocht, alhoewel het iedere jaarwisseling toch begon te kriebelen. Bij de jaarwisseling van 2018/2019 heb ik de draad weer opgepakt en afgelopen jaarwisseling heb ik ook genoten.

    Door alle negatieve berichtgeving over vuurwerk ben ik bang dat het binnen een paar jaar definitief geschiedenis is, waardoor ik de komende jaren dat het nog kan er nog extra van ga proberen te genieten. Alhoewel ik moet bekennen dat het plezier wel wordt afgenomen door al het gedoe rondom vuurwerk. Zit nu al te piekeren over de komende jaarwisseling en hoe dat aan te pakken. Maar goed, laten we positief blijven en hopen dat de klaagcultuur in Nederland wat zal omslaan zodat er een eerlijke en objectieve inhoudelijke discussie gevoerd kan worden. Want ik word een beetje gek van mediaberichten waarin bijvoorbeeld wordt gesteld dat "zwaar" Nederlands knalvuurwerk verboden moet worden.

  29. Deze gebruiker waardeert Nostalgist voor het bericht:


Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •