Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harten 4 Veenendaal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Morgen sta ik weer bij harten4 in de winkel, ik ben benieuwd wie ik morgen van vwc in de winkel kan verwachten
    Ben er ook morgen om vuurwerk te verkopen. Zit je op VWC, laat het dan even weten. Vindt het leuk om de gezichten achter de nickname te zien.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      Vanmorgen samen met Sp@cem@n de bestelling opgehaald. We hebben gretig gebruik gemaakt van de opruimingsactie met 40% korting. Dank daarvoor!

      Wij waren om een uur of 09:00 de enigen in de winkel, mensen uit Veenendaal schijnen nogal lastig hun bed uit te kunnen komen. Hierdoor wel gezellig een praatje kunnen maken met de mods van VWC!

      Al met al prima service, prima prijzen, leuke producten. Aanrader!

      Comment


        Gister avond even langs geweest ;)

        Altijd leuk als je binnenkomt je geeft je 4 lijstjes en ze weten gewoon dat ik het ben.... Jij bent zeker Bastiaan, die naam hebben we wel vaak voorbij zien komen xD

        Helaas dat vuurwerk met een kroon op was maar daar hebben we wel een leuke vervanger voor ( china by night, met bijbetaling natuurlijk ;) ).

        Marco bedankt nog voor het helpen met dragen van het vuurwerk naar de auto toe, de auto hing weer lekker laag :P

        Marco en Gerwin leuk om weer even met jullie te praten zo in real life, het is dat het wat drukker was volgende keer probeer ik wat langer te blijven.

        Harten4 bedankt voor de Top service weer dit jaar.
        Ik wens jullie alleen een mooi uiteinde toe!

        Tot volgend jaar!!!!

        Comment


          komt harten 4 dit jaar weer met een 40% kortingsactie vergelijkbaar met vorig jaar?

          greetings

          Comment


            Ga daar maar niet vanuit. Vorig jaar hadden we deze actie om oude voorraad en vuurwerk zonder CE te verkopen. Al het CE loze vuurwerk en oude voorraad is nu weg of door ons opgestookt de 31e.

            We zullen dit jaar wel weer met onze standaard actie komen naar alle waarschijnlijkheid.
            Gerwin

            Comment


              Komen er ook nog andere importeurs bij Harten4 dit jaar? Of blijft het assortiment hetzelfde als vorig jaar?

              Comment


                We gaan Hardix, Royal en Cafferata voeren. Waarschijnlijk komen daar geen anderen bij!
                Gerwin

                Comment


                  Gingen jullie voor het jubileum dit jaar niet nog iets leuks doen?

                  Comment


                    Waarom staat bijna de helft van jullie artikelen op ''Op = Op''?
                    Gaan deze producten eruit dit jaar?

                    Comment


                      Hardix levert geen vuurwerk meer en royal fireworks heeft hun collectie met ruim de helft verkleint. Deze producten kunnen we dus niet meer bestellen en zijn dus helaas op=op. Deze producten zullen grotendeels vervangen worden door vuurwerk mania.
                      Gerwin

                      Comment


                        Heeft rubro aan jullie wel seasons geleverd? Tis namelijk zon beetje het enigste wat ik had besteld

                        Comment


                          Ja dus Kleine bestelling maar weer goed geholpen! Mooi gratis artikel ook.
                          Succes met de controleurs!

                          Comment

                          Working...
                          X