Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screaming Eagle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Screaming Eagle

    Artikelnummer: 3317
    Artikelnaam: Screaming Eagle
    Bruto Gewicht: ....... gr.
    Netto Kruitgewicht: ....... gr.
    Aantal Schoten: 11 sh.
    Effectomschrijving: ........
    Tijdsduur: ........
    Stijghoogte: ........
    Richtprijs: € 13,50
    Verpakkingseenheid:
    ........



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door jawe; 11 October 2009, 17:11.

    #2
    Deze krijg je in Rosmalen bij de winkel Floral Disign krijg je deze gratis bij een aankoop van tussen de 35,- en 75,- euro.

    Comment


      #3
      Dat is bij alle Caferetta-verkopende winkels in Nederland.
      [U]Het[/U] is weer bijna zover!

      Comment


        #4
        Filmpje:


        Ik vraag me alleen af of dat filmpje wel klopt. Bij de beschrijving staat o.a. whistling. Maar dat heeft die cake op het filmpje niet, terwijl een screaming eagle dat wel hoort te hebben lijkt me.

        Comment


          #5
          Prachtige pot dit.
          De grote verrassing van vannacht voor mij. Mooie heldere groene en rode peony's die uiteenvallen in volledig blikveld vullende chrysantium.

          Het filmpje is het juiste, maar doet totaal geen recht aan deze pot.

          Het is echt een aanradertje.

          De naam blijf ik echter niet snappen, want er komt totaal geen screaming aan te pas...

          Comment


            #6
            Tja, ik had deze pot gratis gekregen bij mijn bestelling en op oudjaarsavond moesten we toch een paar stapjes terug doen want de crackling kwam tot op de grond, gelukkig waren er geen andere mensen bij in de directe omgeving.

            Gr Koevis
            NO³

            Comment


              #7
              Nieuwe prijs+film toegevoegd.

              Comment


                #8
                Hey en het lijkt erop dat de bursts echt gruwlijk hard zijn, klopt dat?
                Altijd moeilijk om te horen i.v.m. geluidskwaliteit van camera's.
                Iemand ervaring mee?

                Comment


                  #9
                  De Bursts zijn volgensmij idd wel hard. Maar voor het effect ga ik liever voor de Airborn. Die heeft bijna hetzelfde effect, maar is een stukkie goedkoper

                  Comment


                    #10
                    Ik heb hem vorig jaar gratis gekregen bij me bestelling, super mooie pot!!

                    Comment


                      #11
                      Ik had er vorig jaar 2 gratis gekregen en ze waren geweldig met die chrysantium.

                      Comment


                        #12
                        ik heb deze jammer genoeg nooit gratis gehad he, was het maar z,on feest hahaha, maar wel nu voor het eerst dit jaar besteld, je zou denken dat het een prijzig potje was voor 11 schoten, maar als hij net zo presteert als op het filmpje, dan heb ik er zekers geen spijt van, vind het echt een mooie pot met harde klappen, nu maar eens een 25 of 36 schots ervan zou ik zeggen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door koevis Bekijk bericht
                          Tja, ik had deze pot gratis gekregen bij mijn bestelling en op oudjaarsavond moesten we toch een paar stapjes terug doen want de crackling kwam tot op de grond, gelukkig waren er geen andere mensen bij in de directe omgeving.

                          Gr Koevis

                          Was hier precies hetzelfde!

                          Comment


                            #14

                            Comment

                            Working...
                            X