Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24
  1. #16
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Dikkop? hoe bedoel je?

    Ik dacht dat er in Nederland vrijheid van meningsuiting was?

    Misschien komt mijn reactie iets te negatief over of te kritisch, mijn excuses daarvoor.

    laat ik het dan anders formuleren. ik vond het JAMMER dat er geen schietlijsten waren, zodat letten op de cakes waar mijn voorkeur naar uit ging om te kopen lastiger werd aangezien de omroeper ook nogal erg slecht te horen was.

    dus als tip ter verbetering van de demo wil ik meegeven zorg voor een betere geluidsinstalatie en/ of schietlijst

    ik ben nou eenmaal een perfectionist, waarop iemand mij tijdens de show ook al wees, toen ik reageerde: waarom kondigt de speaker nu al de cake aan die nog geeneens geschoten wordt?

    ik leef gewoon erg mee en heb een beeld voor ogen hoe het zou moeten gaan, maar ik merk dat ik hier voorzichtiger mee moet zijn aangezien dit mensen in het verkeerde keelgat schiet. ik zal mijn belevenis voortaan genuanceerder ten tonele brengen of misschien zelfs helemaal niet meer naar buiten brengen als ik reacties lees als: jij bent toch die dikkop van mega vuurwerk. (ik werk overigens geeneens voor mega vuurwerk, maar dat ter zake, ik help mega vuurwerk echter wel als vuurwerkliefhebber, maar krijg daar geen rode cent voor betaald)

    en nog een toevoeging: ik heb niks op vuurwerk gigant franeker tegen, integendeel zelfs, deze vuurwerkwinkel verkoopt prima vuurwerk en is goed bezig. maar de show van gisteren was gewoon voor verbetering vatbaar, maar dat had ik misschien op een iets andere manier naar buiten moeten brengen en niet moeten zeggen dat ik er niet blij van werd.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richard21 Bekijk bericht
    De finale was afgelopen, alleen zagen de pyrotechnichie dat niet alle potten af waren gegaan en hebben deze vervolgens nog afgestoken.
    Als vuurwerkgek hoor je hiervan geen probleem te maken toch? Want na mijn mening kan en demo niet lang genoeg duren. Ik denk dat je het als een soort toegift moet beschouwen.

    P.s. je kan ook te kritisch zijn.

    Volgens mij ben jij die dikkop die bij megavuurwerk werkt, want die heet ook Rob.
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkbieb; 7 december 2008 om 21:36

  2. #17
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richard21 Bekijk bericht
    De finale was afgelopen, alleen zagen de pyrotechnichie dat niet alle potten af waren gegaan en hebben deze vervolgens nog afgestoken.
    Als vuurwerkgek hoor je hiervan geen probleem te maken toch? Want na mijn mening kan en demo niet lang genoeg duren. Ik denk dat je het als een soort toegift moet beschouwen.

    P.s. je kan ook te kritisch zijn.

    Volgens mij ben jij die dikkop die bij megavuurwerk werkt, want die heet ook Rob.
    Klopt dat is rob. Beetje normaal doen kan hier ook wel Iedereen geeft hiet zijn mening en de een is kritischer dan de ander. Kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld ver rijd voor een demo en dat hij dan tegenvalt. Beetje op je woorden leteen de volgende keer graag

    Edit: rob zelf was me voor
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Maar wie vertelt ons iets meer over de demo zelf en dan met name over de (nieuwe) producten. Franeker is voor mij iets te ver weg anders was ik zeker gegaan.

  4. #19
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik kon er zelf ook niet bijwezen ivm feest. Dus het is wachten op het filmpje van Gerwin.

  5. #20
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Fred de demo leek veel op: http://www.vuurwerkfan.nl/video/B&W2008demo/index.html



    Een absolute must have is de cake: "No Mercy" duurt lang en zit hele mooie kleur geel in. topcake: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7566



    Een tweede super prijs / kwaliteitscake is de golden glory: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1960
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkbieb; 8 december 2008 om 09:22

  6. #21
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Rob, had de golden glory spinners of niet?

  7. #22
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Nee dat is de oude versie, dit is de nieuwe: http://www.vuurwerkfan.nl/video/B&W2...slides/11.html

    eerst hele mooie gele shell die omhoog vliegt en daarna super mooi blauw gevulde lucht

    Wat ik ook zeer bijzonder vind is iets wat je normaal gesproken alleen bij profi-blokken tegenkomt.

    als je heel goed oplet zie je dat de shell op zn hoogste punt bijna de neiging heeft om weer terug omlaag te vallen en ontploft dan pas(bij het laatste schot gebeurd dit ook degelijk) ik weet de term hier niet meer precies voor, falling star???

    Echt heel mooi en dat voor maar 8,06 euro http://www.vuurwerkgigantfraneker.co...hk=1&Itemid=57

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Y Bekijk bericht
    Rob, had de golden glory spinners of niet?
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkbieb; 8 december 2008 om 20:13

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 december 2007
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heeft iemand de ''No mercy'' gefilmt?

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Nog een nagekomen film van deze demo:

    http://www.zideo.nl/index.php?option...596d596d31303d

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •