Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moonwalkers [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Kan iemand mij vertellen of deze pijlen er nu helemaal uit zijn?

    Comment


      #32
      hoezo??

      gaan,zijn, ze er dan uit.

      Edit: ik heb ff op de site gekeken, en daar staan ze nog gewoon.
      DarkSoul is soms een inspiratierover!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
        hoezo??

        gaan,zijn, ze er dan uit.

        Edit: ik heb ff op de site gekeken, en daar staan ze nog gewoon.
        Oke, ja bij de winkels bij mij in de buurt(boerenbond) zijn ze er overal uit, ik heb gelukkig nog een andere winkel gevonden die ook lesli verkoopt, maar dan onder een andere naam voor de moonwalkers (ander merk; new spirit); de track and trace

        Comment


          #34
          Hier zijn ze gewoon verkrijgbaar bij de Welkoop hoor.
          Ik vind ze prachtig maar de prijs weerhoud mij ze te kopen.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Stanniejj Bekijk bericht
            Oke, ja bij de winkels bij mij in de buurt(boerenbond) zijn ze er overal uit, ik heb gelukkig nog een andere winkel gevonden die ook lesli verkoopt, maar dan onder een andere naam voor de moonwalkers (ander merk; new spirit); de track and trace
            Hier zijn ze gewoon verkrijgbaar bij de Welkoop hoor.
            Ik vind ze prachtig maar de prijs weerhoud mij ze te kopen.
            @ Stanniejj, klopt, new spirrit heeft ook moonwalkers, maar dan onder een andere naam.
            maar dat zie je veel bij lesli.
            super bowl is een omlabeling van de big mc thunder, en ga maar door


            @ Pyroguy, klopt ook, erg mooie pijlen voor een redelijk hoge prijs;
            je had ze eigenlijk vorig jaar moeten kopen, 19,95 i.p.v. 34,50 als ik me niet vergis.


            gr tom
            DarkSoul is soms een inspiratierover!

            Comment


              #36
              Deze pijlen zijn verhuisd van de Next-Generation Collection naar de Overige serie.

              De pijlen zijn tevens in prijs gedaald van 34,50 naar 24,95 wat het zeer aantrekkelijk pijlenpakket maakt!

              Comment


                #37
                Dat is een zeer goede van Lesli! Is kijken of ik deze pijlen hier in de buurt kan scoren!
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                  Deze pijlen zijn verhuisd van de Next-Generation Collection naar de Overige serie.

                  De pijlen zijn tevens in prijs gedaald van 34,50 naar 24,95 wat het zeer aantrekkelijk pijlenpakket maakt!
                  Nou, door die daling vind ik ze eindelijk 'ns het aanschaffen waard. Unieke pijlen maar waren altijd veel te duur, nu enkel wat aan de dure kant maar zeker 't geld waard.

                  Comment


                    #39
                    Wow, zeer mooi! Kan niet anders zeggen! En normaliter scroll ik blindelings langs alle Lesli Pijlen..

                    Toeval.. Maar deze moet ik wel even onthouden!

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                        Deze pijlen zijn verhuisd van de Next-Generation Collection naar de Overige serie.

                        De pijlen zijn tevens in prijs gedaald van 34,50 naar 24,95 wat het zeer aantrekkelijk pijlenpakket maakt!
                        Pfff...
                        bij mijn dealer niet....Tss...

                        Wat jammer zeg, deze had ik ook graag mee genomen in mijn collectie!


                        En Morris, Mooie foto, Krijgen we ook een filmpje?
                        Want ik wacht daar eigenlijk al op sins O&N!
                        DarkSoul is soms een inspiratierover!

                        Comment


                          #42
                          Heeft iemand nog meer ervaringen met dit product in 2011/2012 gehad?

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
                            Heeft iemand nog meer ervaringen met dit product in 2011/2012 gehad?
                            het zijn gewoon top pijlen! gewoon kopen zeker als je ze kan krijgen voor 25 euro!

                            hier een film van de omgelabelde versie van lesli:



                            (Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

                            --pyro99
                            Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                            Comment


                              #44
                              Ontzettend bedankt hiervoor! Ik kan ze gelukkig krijgen voor 19,95, de Lesli Moonwalkers versie. Ik weet niet waar jij woont maar als je op de website van vuurwerplanet zoekt vind je ze misschien ook wel voor die prijs bij jou in de buurt. Echter, licht het aan mij of de filmpjes, maar de burstknallen van de pijlen lijken echt hard te zijn. Klopt dit of komt dit versterkt over door de films?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
                                Ontzettend bedankt hiervoor! Ik kan ze gelukkig krijgen voor 19,95, de Lesli Moonwalkers versie. Ik weet niet waar jij woont maar als je op de website van vuurwerplanet zoekt vind je ze misschien ook wel voor die prijs bij jou in de buurt. Echter, licht het aan mij of de filmpjes, maar de burstknallen van de pijlen lijken echt hard te zijn. Klopt dit of komt dit versterkt over door de films?
                                de knal van deze pijlen gaan in het echt ook behoorlijk hard , en de boeketten zijn ook best groot het zijn gewoon toppers.

                                voor 19,95 euro zou ik zeker een pakje meenemen als ik jou was!

                                --pyro99
                                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                                Comment

                                Working...
                                X