Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moonwalkers [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    het zijn echt super goede pijlen
    niet te duur en een heel mooi effect,niet te hoog of mis. kwam dat omdat ikde pijlenstandaard niet recht had gezet en dat de pijl een beetje schuin ging

    Comment


      #17
      Heb ook een filmpje ervan op youtube gezet:
      Een van de 5 prachtige Moonwalkers Vuurpijlen van Next-Generation.Kosten €34,95 bij Boerenbond en Welkoop.De andere 4 pijlen waren bijna hetzelfde, alleen ee...

      Comment


        #18
        Met dit product heeft Lesli eindelijk een goed pijlenpakket op de markt gezet voor de Next-Generation collectie. Hopelijk zijn ze volgend jaar weer in de aanbieding, want 20 euro is een nette prijs voor de prachtige product.

        Comment


          #19
          ik zelf heb deze pijlen ook gehad en ik vond ze hardstike mooi deze pijlen staken bij ons in de buurt er met kop en schouder bovenuit

          greetzz mat96matje
          [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

          Comment


            #20
            Eindelijk weet Lesli dan toch een goed pijlenpakket op de markt te brengen.
            Perfecte uitwerkingen voor een lage prijs.. in de aanbieding. Voor de normale prijs weet ik niet of ik ze zou aanschaffen.
            maar de actieprijs van zo'n 20euro per pakket, was het het zeker waard.

            Comment


              #21
              Deze pijlen zijn zoo geweldig he.. heel appart dat effect in een kruis.
              mijn buren en overburen en overoverburen zagen dat ik deze pijl afschoot en ze vonden hem ook heel mooi hij kwam er echt met kop en schouders boven uit! 20 euro

              Good job Lesli!

              Comment


                #22
                HQ filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=r_p-nO6JgJQ

                edit: filmpje werkt weer
                Laatst aangepast door loicvdw; 20 July 2010, 13:50.
                Vanaf 10 uur!!!

                Comment


                  #23
                  Inderdaad erg bijzondere en mooie pijlen dit. Dit kruisvormige effect heb ik nog niet eerder gezien op de NL markt, dus zeker opvallend. De prijs van €34,95 is wat hoog, voor €20 heb je 'n koopje. Met Rocket Boom en Secret Signs hebben we met dit pakket weer bijzondere pijlen erbij in NL.

                  Comment


                    #24
                    De nieuwe collectie van boerenbond en welkoop staat al op de webshop, maar zie de moonwalkers er nergens meer tussen staan, zijn ze misschien vervangen door het pakket sunset boulevard? Dat zou wel vreemd zijn want deze pijlen lijken helemaal niet op elkaar..

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stanniejj Bekijk bericht
                      De nieuwe collectie van boerenbond en welkoop staat al op de webshop, maar zie de moonwalkers er nergens meer tussen staan, zijn ze misschien vervangen door het pakket sunset boulevard? Dat zou wel vreemd zijn want deze pijlen lijken helemaal niet op elkaar..
                      staat er bij mij er gewoon in de lijst

                      Comment


                        #26
                        Voor alle duidelijkheid: De webshops zoals ze nu zijn, zijn nog niet definitief. Er kunnen dus nog wijzigingen plaats vinden.

                        Comment


                          #27
                          Hierbij al eens vast 2 straatfilmpjes van mij!

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #28
                            Nou vooruit dan.. nog 2 straatfilmpjes van mij, van Moonwalkers


                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #29
                              hoe heet dat effect eigenlijk
                              DarkSoul is soms een inspiratierover!

                              Comment


                                #30
                                volgens mij is dit een mosaic pijl!
                                of oficieel kaleidoscope.
                                de kaleidoscope heeft meestal 6 splitsingen deze pijl heeft er 4 beter gezecht (crossdoscope)
                                Laatst aangepast door 3xh; 8 July 2010, 22:21.

                                Comment

                                Working...
                                X