Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smiling Face Rocket

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Smiling Face Rocket

    Smiling Face Rocket
    Geeft in de lucht een smiley.
    5 stuks in een zak.






    #2
    Er is een aantal weken geleden toch ook al zo'n product op de nederlandse markt gekomen of heb ik het fout? Maar ik vind dit echt een super effect hoop dat het effect hard, circel en misschien zelf de kubes meer voor gaat komen.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
      Er is een aantal weken geleden toch ook al zo'n product op de nederlandse markt gekomen of heb ik het fout? Maar ik vind dit echt een super effect hoop dat het effect hard, circel en misschien zelf de kubes meer voor gaat komen.

      Bedoel je de Rocket Boom van Sky-line?

      Comment


        #4
        Ja, die bedoel ik.

        Comment


          #5
          hier een filmpje van de rocketboom. Eerste pijl heeft een smilie

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Stoken tot we er bij neervallen!!

          Comment


            #6
            de rocket boom pijlen zijn echt een topprodukt, zeker voor die prijs (9,50)


            ben wel benieuwd naar een eventueel filmpje van de smilling face pijlen, en de prijs... ook niet onbelangrijk.

            (leuke drukfout trouwens... smiLLing )

            Comment


              #7
              weet mischien ieand hoe zwaar deze pijlen zijn ?
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Filmpje en commentaar van Cameo:

                Een bijzondere vuurpijl van Mercurius. In de lucht wordt een Smiley getoverd. Een effect dat je doorgaans enkel bij professioneel vuurwerk terugziet.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #9
                  wat was de prijs van dit pakketje?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    wat was de prijs van dit pakketje?
                    Jaarwisseling 2006-2007 waren deze; € 20,- euro.

                    Jaarwisseling 2008-2009 waren deze; € 12,- euro.

                    Comment


                      #11
                      huh? werden ze goedkoper?! Goede prijs!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        huh? werden ze goedkoper?! Goede prijs!
                        Jazeker ze zijn € 8,- euro goedkoper geworden afgelopen jaarwisseling. Wat erachter zit kan ik niet met zekerheid zeggen maar ik denk dat Mercurius Vuurwerk een bepaald aantal artikelen "de laan uit gaat sturen". Aangezien de aanbiedings voorpagina van hun folder vol zat met aanbiedingen.

                        Ik heb ze 2007-2008 gehad (€ 20,- euro wederom) en er was altijd een duidelijke best grote smiley te zien, dat kan ik je geranderen! Niet van die flut effecten als bij die Love is in the Air assortiment van Broekhoff.

                        Helaas vlogen sommige pijltjes niet helemaal recht, sommigen kwamen zelfs boven het gebouw terecht, zal wel iets met wind te maken hebben gehad.

                        Comment


                          #13
                          Dit is zeker een goed pakket. Wederom weer speciale effecten. En de prijs is erg goed. Dat word dan denk ik 2x smiling face rockets en 2x rocket boom.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                            Dit is zeker een goed pakket. Wederom weer speciale effecten. En de prijs is erg goed. Dat word dan denk ik 2x smiling face rockets en 2x rocket boom.
                            Ik zou eerlijk gezegd niet weten of deze nog wel de aankomende jaarwisseling verkocht zullen worden. Want zoals ik al eerder zei, zijn deze pijlen en een aantal andere artikelen sterk afgeprijst geweest afgelopen jaarwisseling, waarschijnlijk dus restpartijen die niet meer terug zullen komen in het assortiment van Mercurius.

                            Even tussendoor, ik nam het volgende topic;



                            van VWC-Lid Thundering_In_Tha_Sky even door, en merkte meteen op dat ze deze Smiling Face pijlen ook in de VS in het assortiment hebben. Wellicht leuk om te weten?



                            Foto is van bovengenoemd VWC-Lid.

                            Laatst aangepast door Flashing_Diamond; 26 January 2009, 16:29.

                            Comment


                              #15
                              Dit lijken me toch gewoon de Rocket Boom pijlen, nu ik het filmpje weer zie, maar dan een iets andere effectsamenstelling in 't pakket? Verborgen pareltje hier bij Mercurius, me dunkt.

                              edit: o, dat ene filmpje IS van de Rocket Boom pijlen...sorry, niet goed gelezen
                              Staan trouwens niet meer op de site van Mercurius, zijn ze eruit?
                              Laatst aangepast door Richardus; 9 January 2010, 18:00.

                              Comment

                              Working...
                              X