Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1500 Cc

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1500 Cc



    Artikelnummer: 587
    Artikelnaam: 1500 CC
    Bruto Gewicht: 3.166 gr.
    Netto Kruitgewicht: 200 gr.
    Aantal Schoten: 19 Schots
    Effectomschrijving: golden gliter willow
    Tijdsduur: +- 20sec.
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Richtprijs: € 30.-
    Verpakkingseenheid: 6/1

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Special thanks to Breeschoten '' de kruiterij ''
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 24 May 2011, 17:57.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Dit is in mijn ogen de allerbeste 200 gram multishot die ooit is gemaakt. In een woord prachtige uitwaaiende gouden boeketten. Heb de vuurwerktoren van 750, 1000 en 1500 CC uitvoering afgeschoten. Hiermee maak je wel indruk !!!

    Fantastisch !!!

    Comment


      #3
      Prachtige pot alleen een tikkeltje te duur. Maar hele mooie gouden regen.

      Comment


        #4
        Deze heeft nu 280 gram kruit. Hier is nog een filmpje

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Wat een pipo's joh, 30 euro.
          Is wel wat beters op de markt te krijgen voor 30 euro dan dit.
          En als je kijkt naar vergelijkbare producten, dan kom je terecht bij de Weco 25 Carat/ phoenix. De 25 carat bij Alpeco voor 15/16 euro en de phoenix kost 5,99. Nou ik weet wel waar ik voor zou gaan...

          Daarnaast zijn er ook zat 19 schots potten te kopen voor minder dan 30 euro. Ik heb deze pot zelf jaren geleden gezien toen het nog 200 gram max was. Dan is 30 euro voor een pot veel geld.
          Laatst aangepast door Jupilerfreak; 15 June 2009, 15:07.

          Comment


            #6
            Maar ja, niet iedereen gaat naar Belgie om vuurwerk te halen en risico lopen dat je gesnaaid wordt. Denk dat dit dan een redelijk alternatief is. Ben het uiteraard wel eens met het feit dat er schandalige prijzen voor dit soort potten gevraagd worden.
            Al met al: ben je vuurwerkfanaat of niet?! Kijk dan is het gewoon een kwestie van sparen en aan het einde van het jaar ga je niet op een eurootje of wat beknibbelen toch?
            Ben persoonlijk fan van willows en deze ziet er netjes uit, mooie grote boeketten en snel achter elkaar. Pot voor op het lijstje!
            Laatst aangepast door Viva la Bang; 24 May 2011, 17:57.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door sjopies Bekijk bericht
              Maar ja, niet iedereen gaat naar België om vuurwerk te halen en risico lopen dat je gesnaaid wordt. Denk dat dit dan een redelijk alternatief is. Ben het uiteraard wel eens met het feit dat er schandalige prijzen voor dit soort potten gevraagd worden.
              Al met al: ben je vuurwerkfanaat of niet?! Kijk dan is het gewoon een kwestie van sparen en aan het einde van het jaar ga je niet op een eurootje of wat beknibbelen toch?
              Ben persoonlijk fan van willows en deze ziet er netjes uit, mooie grote boeketten en snel achter elkaar. Pot voor op het lijstje!
              Nou leg er 3 euro bij en je hebt de pot van Bonfireworks met 25 golden willows. De naam is me even ontschoten. Er is heel wat moois te vinden in ons land, kwestie van zoeken.
              En in Belgie 30,- neerleggen voor een 19 shots pot, nee dat gaat me te ver.
              Laatst aangepast door Viva la Bang; 24 May 2011, 17:57.
              Het leven is een feest!

              Comment


                #8
                Klopt denjo, heb idd de lijn van bonfire gezien en daar zit heel wat moois tussen!

                Comment


                  #9
                  nou ik moet zeggen hij kost 30 euro maar dan heb je wel wat !!

                  ik had hem afgelopen jaar en het waren me laatste 30 euries :P
                  heb er geen spijt van dat ik ze aan dit schatje heb besteet

                  gr

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                    Nou leg er 3 euro bij en je hebt de pot van Bonfireworks met 25 golden willows. De naam is me even ontschoten. Er is heel wat moois te vinden in ons land, kwestie van zoeken.
                    En in Belgie 30,- neerleggen voor een 19 shots pot, nee dat gaat me te ver.
                    Ik denk dat je Sunrise bedoelt van Bonfireworks.

                    Ik ben helemaal gek op dit effect. Tegenwoordig zijn er echter gewoon goedkopere cakes met dit effect met soms nog meer schoten ook.
                    Laatst aangepast door Viva la Bang; 24 May 2011, 17:57.

                    Comment


                      #11
                      Toevallig zie ik dat deze hier in de outlet is voor €15. Hij ziet er op de bovenstaande film goed uit, maar is hij daadwerkelijk zo goed. Of toch maar de Sunrise voor €20?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                        Toevallig zie ik dat deze hier in de outlet is voor €15. Hij ziet er op de bovenstaande film goed uit, maar is hij daadwerkelijk zo goed. Of toch maar de Sunrise voor €20?
                        Als het de oude vertrouwde is dan is het zeker een dikke aanrader voor 15 euro. Deze pot werd namelijk destijds ook in belgie verkocht bij bepaalde winkels!
                        Ik heb deze pot al enkele jaren niet meer gezien bij nederlandse dealers maar voor 15 euro zou ik er wel 2 nemen MITS het van de oude kwaliteit is! maar dat weet je natuurlijk nooit van tevoren.

                        Comment


                          #13
                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                          Outletshop Velp, ArnhemProduct demonstratie 2009: - Professional Style Collection - 1500cc
                          Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                          Comment


                            #14
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            Ook nog een film ervan, alleen bagger kwaliteit.
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #15
                              deze is nog steeds te koop bij een zaakje in belgie
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment

                              Working...
                              X