Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkkanjer.nl Fleringen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Site is iets geupdate... nieuwe Marijn en Bonfireworks produkten zijn al te bekijken.

    Comment


      #17
      Einig idee waneer je hier weer kunt bestellen?

      Comment


        #18
        van af woensdag of donderdag komt die weer online wat ik heb gehoort nog even wachten dus

        Comment


          #19
          Ze zijn wel heel erg laat.
          Inmiddels heb ik voor het Bonfireworks & Marijn gedeelte al andere dealers op het oog waar ik respectievelijk 10% en 15% korting krijg in de voorverkoop. (Giezen te Hoogkerk en Onwijsvuurwerk te Groningen)
          Het enige wat mij nog naar de Vuurwerkkanjer kan lokken is een hele goede actie die beter is dan bij die anderen.
          Ik wacht nog heel even af...

          Vuurwerkkanjer blijft natuurlijk gewoon een topwinkel die topvuurwerk verkopen en ongetwijfeld verstand van zaken hebben, maar als alles zo laat pas bekend wordt dan heeft dat als gevolg dat mensen (zoals ik) elders alvast een kijkje gaan nemen en zich daar laten overtuigen. Ik denk dat het zeker wel klanten kost.

          Comment


            #20
            Jaja...eindelijk is de site dan online

            Comment


              #21
              Vuurwerkkanjer heeft dit jaar 3 topcollecties in het assortiment.
              Bonfireworks, Marijn Vuurwerk en Dynasty.

              Later op de dag komen we met een speciale actie voor leden van Vuurwerkcrew met een aanzienlijke korting op de collectie die er dit jaar uit gaat:
              De Pyroprofs/Explosion.

              Hou onze website daarom goed in de gaten

              Comment


                #22
                Vuurwerkkanjer biedt leden van Vuurwerkcrew de mogelijkheid om bepaalde artikelen uit de Pyroprofs collectie (omlabeling Proline) te kopen met 40% korting.!!
                Voor info over deze korting kan je mailen met Vuurwerkkanjer.

                [email protected]

                Comment


                  #23
                  Nou dat is fijn heb net alle bestellingen rond, toen kreeg ik gisteren deze mail.

                  Vuurwerkkanjer geeft 30% korting op de complete Xplosion en Pyroprof lijn.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                    Nou dat is fijn heb net alle bestellingen rond, toen kreeg ik gisteren deze mail.

                    Vuurwerkkanjer geeft 30% korting op de complete Xplosion en Pyroprof lijn.

                    http://www.vuurwerkkanjer.nl/default...gr=1003&act=l1
                    Ik kreeg die mail ook Jesse, veel te laat. Ik ga nu echt de lijsten niet nog een keer op de kop zetten. De webwinkel ging ook al gruwelijk laat open.
                    Het is natuurlijk een leuke korting, maar volgend jaar hoop ik dat ze met alles wat eerder zijn.

                    Comment


                      #25
                      Als je een paar posts boven je kijkt zie je al de Moontan het ook al over een korting heeft op 13 december. En wel een korting van 40%
                      Dus dan kun je wel balen, maar goed de topics in de gaten houden is ook een kunst...helaas heb je nu al wel besteld, maar goed...niets aan te doen toch ?

                      Comment


                        #26
                        Klopt Bassie, sinds het bericht van Moontan op de 13e heb ik ook dagelijks dit topic in de gaten gehouden om te zien wat de actie zou zijn, maar de actie werd pas bekend op de 20e

                        Nogmaals, het is een uitstekende actie en ik geloof van harte dat de Vuurwerkkanjer een topzaak is met prachtige collecties, alleen zijn ze voor mij net ff te laat met alles.

                        Comment


                          #27
                          Dit geeft je toch wel weer hoop http://www.valk-vuurwerk.nl/vuurwerk/lijst/

                          Comment


                            #28
                            Even over dit jaar..
                            Na een mailtje te hebben gestuurd kan ik jullie het volgende melden:

                            - De webshop komt uiterlijk begin December online.
                            - Vuurwerkkanjer te Fleringen beschikt nog over voldoende Hoogmoed en Binkies voor de liefhebbers in de regio.

                            Gr
                            [b]Niet actief[/b]

                            Comment


                              #29
                              Dit jaar heeft Vuurwerkkanjer, naast de vertrouwde winkel in Fleringen, nu ook een vestiging in Denekamp. De webshop is online www.vuurwerkkanjer.nl.

                              Comment


                                #30
                                Heb daar 3 jaar geleden besteld omdat ze toen Marijn verkochten. Arjan is een geschikte kerel, je kunt er goed zaken doen daar.

                                Comment

                                Working...
                                X