Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 192
  1. #31
    VWC-Lid Brooklyn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    92
    Thanks
    2
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vechtweelde Bekijk bericht
    De webshop is online, de folders zijn aanwezig in de winkel en de dummiepresentatie zal aankomende zaterdag klaar zijn. Ook dit jaar hebben wij weer het beste van Broekhoff, GBV en Marijn. Onze winkelopslag is vergroot naar 25.000kg dus we hebben dit jaar nog meer voorraad, zodat er (bijna) nooit een artikel uitverkocht zal zijn.

    www.vechtweelde.vuurwerkexpert.nl
    Een freakactie zou bij jullie eigenlijk niet misplaatst zijn, aangezien julie een mooi en breed assortiment hebben.

    Niet om verwend over te komen, maar er zijn momenteel vele keuses uit freakacties waaronder sommige met een mega assortiment. Wil ik bij jullie iets halen dan zou het enkel een product moeten zijn wat bijna nergens is te krijgen en ik echt ten koste van alles wil hebben.

    Is een freakactie eigenlijk ooit overwogen Vechtweelde?
    Laatst gewijzigd door Brooklyn; 18 november 2010 om 11:21

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 september 2010
    Berichten
    154
    Thanks
    10
    34 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vechtweelde Bekijk bericht
    Asian thunder bulk pack 50 stuks

    50 Mortieren met een gekleurd effect en een oorverdovende knal. Als beste getest, voor de beste prijs!

    NIEUW / AANBIEDING / 500 GRAM
    Gewicht: 2000 gram
    Prijs: € 26,95
    Vorige jaar kostte de bullpack bij jullie ongeveer 18€ dit jaar 26,95€

    Kan er van die bullpack asain thunder niet een nog mooier prijsje gemaakt wat iets meer in de buurt komt van vorige jaar ? Die kleine rode thunderkings van broekhoff knallen namelijk een stuk minder dan de asianthunders.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 oktober 2008
    Berichten
    106
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 9 posts
    Beste Sander,
    De Asianthunder bulkpack voor €17,95 was inderdaad een leuke actie vorig jaar. Helaas mogen wij deze prijs niet meer hanteren dit jaar. Wij vonden de Thunderking Megapack voor €7,50 een leuk alternatief.

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    61
    Thanks
    6
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brooklyn Bekijk bericht
    Een freakactie zou bij jullie eigenlijk niet misplaatst zijn, aangezien julie een mooi en breed assortiment hebben.

    Niet om verwend over te komen, maar er zijn momenteel vele keuses uit freakacties waaronder sommige met een mega assortiment. Wil ik bij jullie iets halen dan zou het enkel een product moeten zijn wat bijna nergens is te krijgen en ik echt ten koste van alles wil hebben.

    Is een freakactie eigenlijk ooit overwogen Vechtweelde?
    Volgens mij is dit een fatsoenlijke vraag. Vind het daarom vreemd dat er geen normaal antwoord op deze vraag komt . Laatste vraag wordt wel beantwoord door Vechtweelde, deze niet. Antwoord als we denken erover, of we doen het niet is ook een antwoord. Geef je in ieder geval enige vorm van duidelijkheid.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 september 2010
    Berichten
    154
    Thanks
    10
    34 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basicd Bekijk bericht
    Beste Sander,
    De Asianthunder bulkpack voor €17,95 was inderdaad een leuke actie vorig jaar. Helaas mogen wij deze prijs niet meer hanteren dit jaar. Wij vonden de Thunderking Megapack voor €7,50 een leuk alternatief.
    Dat is erg jammer

    Maar er word meerdere malen gevraagd om een freakactie, is dit niet mogelijk bij jullie of moet dit nog overlegd worden? Vragen niet beantwoorden is natuurlijk niet netjes

  6. #36
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Om jullie antwoord te geven met betrekking tot een freakactie: ja, daar hebben wij natuurlijk over nagedacht, en heb ik met name met Fred ook wel eens besproken, maar wij gaan voor een gezamelijke aktie voor al onze klanten. Onze aanbiedingen, superakties, voorverkoopaktie en op=op akties tellen dus voor iedereen. Een aparte freakactie past (nu nog) niet op onze website en in ons bestelprogramma, maar misschien is het een idee voor volgend jaar?

    Er is trouwens ook een mailadres voor brandende vragen: [email protected]

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    61
    Thanks
    6
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vechtweelde Bekijk bericht
    Om jullie antwoord te geven met betrekking tot een freakactie: ja, daar hebben wij natuurlijk over nagedacht, en heb ik met name met Fred ook wel eens besproken, maar wij gaan voor een gezamelijke aktie voor al onze klanten. Onze aanbiedingen, superakties, voorverkoopaktie en op=op akties tellen dus voor iedereen. Een aparte freakactie past (nu nog) niet op onze website en in ons bestelprogramma, maar misschien is het een idee voor volgend jaar?

    Er is trouwens ook een mailadres voor brandende vragen: [email protected]
    Duidelijk antwoord. Bedankt hiervoor.
    Jammer dat het dit jaar niet meer lukt, volgend jaar is natuurlijk ook prima.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De folder 2010-2011 van de Vechtweelde in Maarssen

    http://www.broekhoff.nl/upload/folders/104.pdf

  9. #39
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Nette folder, ook de eerste die ik fysiek in huis heb liggen.

  10. #40
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Via deze weg willen wij jullie als eerste laten weten dat wij nog een opruimingslijst hebben.

    Enkele spelregels:
    * Op = Op
    * Alleen te bestellen in de winkel vanaf 6 december (of via mail te reserveren)
    * Ophalen op de eerste verkoopdag: 29 december
    * Voorkoopaktie telt niet voor deze artikelen

    Voor vragen: [email protected]
    Laatst gewijzigd door Vechtweelde; 21 november 2011 om 19:25

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt voor deze informatie Douwe, er zitten zeker een aantal artikelen tussen waar mijn belangstelling naar uit gaat.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Douwe je kunt mij verwachten op 6 december!!
    De Pyromania cake van High performance en de Megasteps van Proline zijn bijzonder scherp geprijsd in de opruiming. Ik hoop dat je er nog genoeg van hebt!!

  13. #43
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Douwe je kunt mij verwachten op 6 december!!
    De Pyromania cake van High performance en de Megasteps van Proline zijn bijzonder scherp geprijsd in de opruiming. Ik hoop dat je er nog genoeg van hebt!!
    Pyromania cakes zijn er voldoende, Mega steps slechts enkele stuks. Als iemand serieuze interesse heeft in enkele producten dan kan er gemaild worden naar [email protected] Dan zal ik om teleurstellingen te voorkomen reserveringen maken, deze kunnen dan vanaf 6 december betaald worden in de winkel. Vergeet dan niet om naam + adres + telefoonnummer door te geven.

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Hanteren jullie tijdens de verkoopdagen ook de genoemde folderprijzen? Heb wel eens ergends gehad waar er ook een 100k als aanbieding in de folder stond ben toen tijdens de verkoopdagen langs geweest en toen was de rol bij de losse verkoop 20,- duurder dan waneer men uit de folder besteld had.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 oktober 2008
    Berichten
    106
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 9 posts
    We hanteren tijdens de verkoopdagen dezelfde prijzen (uit de folder) als in de voorverkoop.

Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •