Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 192
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2009
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hallo Vechtweelde.

    Ik heb mijn vuurwerk besteld bij jullie voor 130 euro.
    Op de site staad dat ik een gratis pot erbij krijg plus de super aanbiedingen erbij op geteld want dat gaat vanzelf op jullie site. Maar op het bestelformulier wat ik heb gekregen van jullie bij de winkel staad er geen gratis pot bij.

    Dus mijn vraag is krijg ik nu wel of niet een gratis pot erbij?

    Alvast bedankt.

    groetjes vinnie030

  2. #17
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    @ vinnie030: Stuur even een mailtje naar [email protected] met je bestelnummer, dan kijk ik het voor je na.
    Laatst gewijzigd door Vechtweelde; 14 juli 2010 om 23:15

  3. #18
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Met gepaste tros kan ik jullie mededelen dat wij nu in het bezit zijn gekomen van een nieuwe opslag- (milieu)vergunning. Wij mogen nu 24.950kg. consumentenvuurwerk opslaan verdeeld over 4 bunker. Na 3 jaar gewerkt te hebben met 10.000kg. verdeeld over 3 bunkers komt deze nieuwe vergunning ons erg goed uit. Afgelopen jaar kwamen we redelijk in de knoei qua leveringen, en waren wij achter de schermen veel te druk met bunkers in- en uitpakken en kiloregistraties doorrekenen. Die probelemen zijn nu dus voorbij.

    Onze bunkers zijn gelijk gebouwd voor 50.000kg. opslag, maar om omwonenden en gemeente tegemoet te komen hebben we de oplag verminderd naar 24.950kg. Alle sprinklers, noodstroomvoorziening, wateropslag, muren, deuren etc. zijn wel gebouwd voor 50.000kg. Je kan dus rustig zeggen dat wij wel een van de veiligste bewaarplaatsen van Nederland hebben.

    Hier de officiele bekendmaking:
    "Bekendmaking beschikking Wet milieubeheer

    Gedeputeerde Staten van Utrecht hebben aan Tuincentrum Vechtweelde B.V. te Maarssen een vergunning op grond van de Wet milieubeheer verleend. Het betreft een vergunning voor het wijzigen/uitbreiden van het tuincentrum met de opslag van meer consumentenvuurwerk alsmede het wijzigen van de locatie waar de technische sprinklerruimte en het noodstroomaggregaat komen. Het betreft een tuincentrum waarbij de opslag voor consumentenvuurwerk wordt vergroot tot maximaal 24.950 kg. De inrichting is gelegen aan de Herenweg 35te Maarssen."

    Groeten Douwe
    Laatst gewijzigd door Vechtweelde; 2 september 2010 om 18:21

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Gefeliciteerd met de nieuwe vergunning!
    En nu maar vullen die bunkers he...
    Ik ben benieuwd wat voor moois jullie dit jaar qua assortiment in petto hebben.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 oktober 2008
    Berichten
    106
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 9 posts
    Deze vergroting van de opslag capaciteit is geen overbodige luxe. Natuurlijk hopen we hiermee de klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Douwe, dit is inderdaad geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd voor jou en alle medewerkers van het Tuincentrum
    Het heeft jullie veel moeite gekost, maar de aanhouder wint.!!
    De vraag die gelijk in mij opkomt is of deze uitbreiding gevolgen heeft voor het assortiment wat jullie voeren (GBV, Broekhoff en Marijn) Gaan jullie hier ook in uitbreiden of komen er nieuwe merken bij.?

  7. #22
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Fred, ik kan nog niets zeggen over ons assortiment. Maar het is niet onze wens om dit jaar al gelijk heel veel meer artikelen in ons assortiment op te nemen. Wat ik voor dit jaar het belangrijkste vind:

    * Nog kortere wachttijden afhalen vuurwerk
    * Nog kortere wachttijden voor de kassa's
    * Nog beter voorraadhoudend gehele assortiment tot laatste dag

    Nee, een echte assortiments uitbreiding / verandering zie ik nu nog niet komen, maar dat kan veranderen.
    Laatst gewijzigd door Vechtweelde; 6 augustus 2010 om 23:49

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Dat zijn inderdaad belangrijke punten Douwe, een tevreden klant is een klant die zal terugkomen; dat is het belangrijkste uitgangspunt. En die sfeer is o zo belangrijk, maar ik weet zeker dat het jou allemaal gaat lukken.
    Per slot van rekening heb je een topwinkel op een toplocatie.
    Ik had vorig jaar het genoegen om voor het eerst jouw winkel te mogen bezichtigen voor en na de demo (met heerlijke oliebollen)en ik vond het er geweldig goed uitzien. Vooral de uitstraling en de vrije loopruimte in de winkel.
    Ik wens je veel succes de komende maanden

  9. #24
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Van haerte gefeliciteerd met deze uitbreiding!
    Ik begin nu ook erg niewsgierig te worden naar de winkel na alle positieve verhalen. Denk dat ik dit jaar maar eens even langs kom. Eventueel met mijn mede crewleden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 juni 2008
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Gefeliciteerd Douwe met de nieuwe vergunning, ik kom dit jaar weer langs om te shoppen. Ga je weer een demo houden? Ik hoop alleen dat het dan niet zo koud is als vorig jaar

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De demo van de Vechtweelde in Maarssen zal dit jaar worden gehouden op 18 december. (onder voorbehoud van vergunning)
    Zorg dat je erbij bent!!

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 juni 2008
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Mooi dat dit al bekend is. Ik ben er 100% zeker bij.
    Een prima demo en een mooie winkel
    Het mag van mij alleen wat minder koud zijn als vorig jaar

  13. #28
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Haha, die kou ja.
    Ik kan me herinneren dat Fred nauwelijks de aankondigingen kon doen vanwege de koude.
    Al klappertandend de producten aankondigingen is niet makkelijk.

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Inderdaad Jos, de demo van vorig jaar was op een barre koude winteravond.
    Het was zo koud, dat vergeet ik niet gauw meer. Ik kon amper nog uit mijn woorden komen. Net wat je zegt, al klappertand moest ik mijn werk doen.
    Gelukkig konden we na afloop van demo terecht in de winkel van Douwe waar het een stuk warmer was en beregezellig

  15. #30
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    De webshop is online, de folders zijn aanwezig in de winkel en de dummiepresentatie zal aankomende zaterdag klaar zijn. Ook dit jaar hebben wij weer het beste van Broekhoff, GBV en Marijn. Onze winkelopslag is vergroot naar 25.000kg dus we hebben dit jaar nog meer voorraad, zodat er (bijna) nooit een artikel uitverkocht zal zijn.

    www.vechtweelde.vuurwerkexpert.nl

Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •