Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Pronk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Nieuws / updates

    10 november 2010:
    Ons assortiment en de prijzen staan nu online, de webwinkel gaat zaterdag 13november open.We hebben 32 nieuwe artikelen.

    Verbeteringen aan de site:
    - filmpjes 1 niveau hoger (voorheen moest je vaak een extra pagina openen waar de filmpjes op te zien zijn)
    Nu wordt het embedded op de product info pagina weergegeven.
    - In de winkelwagen krijg je automatisch te zien welk vuurwerk je gratis krijgt, dit hangt af van de waarde in de winkelwagen.
    (Voorheen kreeg je dat pas te zien in de bevestigingsemail)
    - De afhaalroute in de winkel is niet meer door de kas naar buiten en achterom, maar nu via een tussendeur meteen in de kas naar links.


    Comment


      #47
      nog steeds niet open

      Comment


        #48
        nu wel

        Comment


          #49
          een beetje raar!! als ik op de site ben dan zie je dat de webwinkel nog dicht is..

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
            nu wel
            raar bij mij niet!!

            Comment


              #51
              ja je kan niet bestellen ik zie het idd;)

              Comment


                #52
                jaja je kan nu bestellen mensen

                Comment


                  #53
                  Fantastische aanbiedingen weer in de pakketten reeksen met alleen Pronk-Cakes:

                  Comment


                    #54
                    yes nu kan ik alles gaan bestellen nu al mijn dealers bekend zijn. qwa assortiment en prijzen, maar ik kan zeer verheugend aan de slag zeker met de prijzen die pronk vraagt. Dit maakt me weer helemaal blij!

                    Comment


                      #55
                      Even een vraagje. Op de website staat bij 'voorverkoopactie' het volgende:

                      Bij aankoop van 350,- en meer
                      GRATIS:
                      Morning mission, 25 shots cake
                      (t.w.v. 29,95) +
                      Grand Master, 500 grams, 33 shots cake
                      (t.w.v. 39,95,-)

                      Vraag voor grotere bestellingen naar de mogelijkheden.

                      Heeft iemand toevallig ervaring met die laatste zin...aan wat voor bedragen moet ik dan ongeveer denken? Iemand enig idee?

                      Comment


                        #56
                        Goed gespot. Ben ik ook wel nieuwsgierig naar eigenlijk!
                        Ik heb hen een mail gestuurd om te zien of wij er iets meer uitleg over kunnen krijgen...even afwachten dus.

                        Comment


                          #57
                          Het antwoord dat ik net binnen kreeg:

                          Bij hele grote bestellingen wil Pronk wel kijken wat er nog extra weggegeven kan worden. Dit hangt altijd af van de bestelling.

                          Dit is "op maat"-werk en gaat in overleg met de klant.
                          De klant kan Pronk een email sturen met de beoogde bestelling en dan gaat men er even voor zitten.

                          Kortom, als je een grotere bestelling plaatst of wilt plaatsen kun je hen gewoon een mail sturen waarin je dan je beoogde bestelling zet. Dan nemen ze hem door, en aan de hand daarvan krijg je een voorstel wat je er nog meer als extra bij kunt verwachten. Dit is dan een voorstel, waarop jij als klant kunt aangeven of je het er mee eens bent of dat je liever een ander voorstel krijgt. Tenminste dat maak ik dus zo op uit het antwoord.

                          De mensen bij Pronk zijn altijd bereid eventuele vragen te beantwoorden, dus mochten er dingen zijn die onduidelijk zijn, stel je vragen gerust!

                          Comment


                            #58
                            Waar zijn de binkies

                            Comment


                              #59
                              Update 16 november 2010
                              Bestellijst toegevoegd

                              Comment


                                #60
                                Inderdaad waar zijn de binkie's gebleven? Zou het zeer jammer vinden als deze uit het assortiment gaan.

                                Comment

                                Working...
                                X