Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 154
  1. #136
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Toch wel eens met veel dat al geschreven is. Ik ben bij pronk gekomen vanwege de extreme salute actie, 2de gratis. Zo ook in aanraking gekomen met hun eigen lijn en die is zeker de moeite waard. Echter, ik kan elke euro maar 1 keer uitgeven. 6 x de es is nu ook elders voor de zelfde prijs te krijgen en op het moment in belgie zelfs voor minder. Voor de korting hoef je dus niet meer te gaan. Als ik dit jaar het zelfde zou bestellen als ik vorig jaar deed met de early bird actie dan scheelt dat gewoon best veel geld.
    Ik ga dit jaar wel omdat ik wil weten hoe de nieuwe box presteert maar ik zal niet alles meer bij pronk kopen zoals afgelopen jaar.
    Sommige nieuwe producten begrijp ik ook niet echt als je ziet wat voor moois te koop is, die 2 lidu cakes bijvoorbeeld. Voor dat geld kan ik wel wat beters bedenken.

    Maar zoals ook al eerder gezegd. Het is wat service en vriendelijkheid betreft echt een topzaak! De gunfactor hebben ze in ieder geval.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen bonbridge1 voor het bericht:


  3. #137
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Nieuwsbrief zojuist ontvangen,

    Beste Vuurwerkliefhebber,

    Wij hebben een nieuwe categorie aangemaakt: OP is OP
    Hier hebben wij het vuurwerk verzameld wat uitloopt, veel van deze artikelen verkopen wij
    met een zeer mooie korting. (tot wel 30%)
    Dit vuurwerk is overigens van TOP Kwaliteit en mét CE keurmerk.
    Op dit vuurwerk geldt evengoed de voorverkoopactie met het GRATIS Vuurwerk!
    Je totaalvoordeel kan oplopen tot meer dan 50% !!
    Sla nú je slag, want OP = OP !

    Voordelig het allermooiste vuurwerk kopen?
    Kijk dan eens bij EIGEN IMPORT CAKES De (staffel)korting loopt hier op tot 15%.
    (En in pakketvorm tot wel 20%)
    Het gratis vuurwerk uit de voorverkoopaktie komt hier nog bovenop.
    Je totaalvoordeel kan oplopen tot wel 45% !!

    Nu al vuurwerk halen en afsteken?
    Dat kan!
    Zie Categorie 1 (voorheen fop / scherts) vuurwerk! Dit mag het hele jaar door verkocht en afgestoken worden.
    Hier zit tegenwoordig al heel mooi vuurwerk bij zoals, spinners, fonteinen, luchthuilers en flitslichten.
    Vraag er naar in onze winkel.

    Graag tot ziens.

    Bart Pronk
    Pronk Vuurwerk

  4. #138
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Maar zoals ook al eerder gezegd. Het is wat service en vriendelijkheid betreft echt een topzaak! De gunfactor hebben ze in ieder geval.
    Klopt helemaal!

  5. #139
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts
    Mannen bedankt voor jullie reacties. De aangedragen punten hebben we meegenomen in ons overleg een paar kleine dingen hebben we gelijk aangepakt. Het beter aangeven hoeveel je korting nu daadwerkelijk is met staffelkorting plus gratis vuurwerk is daar 1 van. Een ander punt is dat we toch een op=op corner op de website hebben gemaakt.

    De andere aangedragen punten van earlybird actie, productlijn, prijzen concurrent nemen wij ook mee.

    Behalve leverancier van onze eigen unieke import lijn doen wij ook zaken met Lesli, Vuurwerkvisie en sinds dit jaar ChinaRed. In de producten van deze leveranciers maken wij keuzes maar mocht jij daar nou een product tussen zien die echt niet mag ontbreken in de collectie dan mag je altijd een mailtje sturen naar ons via de contact pagina op de website. Wij kunnen deze producten altijd mee laten komen en als we zien dat we daar echt een misser mee hebben gedaan alsnog opnemen in de collectie.

    Nogmaals bedankt voor alle reacties. Wij kunnen niet altijd invulling geven aan alle wensen van alle klanten maar wij hebben service hoog in het vaandel staan en proberen alle aangedragen adviezen en commentaren mee te nemen in de beslissingen die we nemen.

  6. Deze 4 gebruikers waarderen EarthQuake voor het bericht:


  7. #140
    VWC-Lid glopje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2007
    Berichten
    332
    Thanks
    400
    180 waarderingen in 64 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EarthQuake Bekijk bericht
    Mannen bedankt voor jullie reacties. De aangedragen punten hebben we meegenomen in ons overleg een paar kleine dingen hebben we gelijk aangepakt. Het beter aangeven hoeveel je korting nu daadwerkelijk is met staffelkorting plus gratis vuurwerk is daar 1 van. Een ander punt is dat we toch een op=op corner op de website hebben gemaakt.

    De andere aangedragen punten van earlybird actie, productlijn, prijzen concurrent nemen wij ook mee.

    Behalve leverancier van onze eigen unieke import lijn doen wij ook zaken met Lesli, Vuurwerkvisie en sinds dit jaar ChinaRed. In de producten van deze leveranciers maken wij keuzes maar mocht jij daar nou een product tussen zien die echt niet mag ontbreken in de collectie dan mag je altijd een mailtje sturen naar ons via de contact pagina op de website. Wij kunnen deze producten altijd mee laten komen en als we zien dat we daar echt een misser mee hebben gedaan alsnog opnemen in de collectie.

    Nogmaals bedankt voor alle reacties. Wij kunnen niet altijd invulling geven aan alle wensen van alle klanten maar wij hebben service hoog in het vaandel staan en proberen alle aangedragen adviezen en commentaren mee te nemen in de beslissingen die we nemen.
    Toch buiten het bedankje om even dit hoor, wat een geweldige reactie echt top jongens zo zien we het niet vaak daar mag de rest van de industrie een voorbeeld aan nemen dus bij deze nogmaals bedankt.
    Ga vanmiddag meteen weer even een kijkje nemen om stiekem toch iets te bestellen misschien haha

  8. Deze 2 gebruikers waarderen glopje voor het bericht:


  9. #141
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Ik had al een aantal keer op de site gekeken de laatste tijd, maar het viel me nu pas op dat naast de Earthquake ook de Extreme Fire uit het assortiment is

    Jammer! Als het aan mij lag en er echt iets moest verdwijnen van de Pronk cakes, dan had ik zelf voor de Extrema gekozen. Misschien had ik vorig jaar een mindere versie maar dat was de enige Pronk cake die mij niet kon bekoren.

    Voor mijn jaarlijkse Earthquake projectje zal ik moeten improviseren, wellicht toch de 2.0 versie,
    de groene mine past perfect bij de rode mines van de Duro
    One shot

  10. #142
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
    Ik had al een aantal keer op de site gekeken de laatste tijd, maar het viel me nu pas op dat naast de Earthquake ook de Extreme Fire uit het assortiment is

    Jammer! Als het aan mij lag en er echt iets moest verdwijnen van de Pronk cakes, dan had ik zelf voor de Extrema gekozen. Misschien had ik vorig jaar een mindere versie maar dat was de enige Pronk cake die mij niet kon bekoren.

    Voor mijn jaarlijkse Earthquake projectje zal ik moeten improviseren, wellicht toch de 2.0 versie,
    de groene mine past perfect bij de rode mines van de Duro
    Hmm vergeet de Insane niet.
    Super stom om zo'n pracht cake er uit te mikken....
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  11. #143
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    89
    Thanks
    19
    35 waarderingen in 16 posts
    Zeker jammer van de Insane.

  12. #144
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2013
    Berichten
    148
    Thanks
    29
    45 waarderingen in 28 posts
    Kunnen jullie volgend jaar een echte freak karton actie houden aub.

    De prijzen zijn nu echt te hoog om flink kartonnen in te slaan, het concurreert niet met het aanbod van andere leveranciers.

  13. #145
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Na goed vergelijken vind ik de prijzen toch wel netjes, als je het gratis vuurwerk meerekent.
    Koop een big momma of een zena cakebox en je krijgt er de treasure bij. Bij bijna geen enkele winkel krijg je korting op die boxen.
    Bij een bestelling van 180e krijg je de defcon, een topcake. Dat is meer dan 20% korting. Buiten de 2e gratis telt alles mee voor gratis vuurwerk. Tel daar de extreme salute actie bij op en het is allemaal best netjes. Wellicht was ik vorig jaar erg verwend met de early bird actie maar bij nader inzien vind ik het allemaal zo slecht nog niet.
    ik ga in ieder geval toch weer langs dit jaar.

  14. Deze gebruiker waardeert bonbridge1 voor het bericht:


  15. #146
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Na goed vergelijken vind ik de prijzen toch wel netjes, als je het gratis vuurwerk meerekent.
    Koop een big momma of een zena cakebox en je krijgt er de treasure bij. Bij bijna geen enkele winkel krijg je korting op die boxen.
    Bij een bestelling van 180e krijg je de defcon, een topcake. Dat is meer dan 20% korting. Buiten de 2e gratis telt alles mee voor gratis vuurwerk. Tel daar de extreme salute actie bij op en het is allemaal best netjes. Wellicht was ik vorig jaar erg verwend met de early bird actie maar bij nader inzien vind ik het allemaal zo slecht nog niet.
    ik ga in ieder geval toch weer langs dit jaar.
    Mijn bestelling is ook al even geplaatst.
    Vorig jaar was uitzonderlijk en daardoor wellicht wat verwend.

    Pronk heeft toch een erg mooie lijn die mij nog niet verveelt, daarnaast erg prettig dat de Extreme Salute 2.0 2 voor 32,95 te verkrijgen is. Dat is voordeliger dan een "dump" als vuurwerkmegamarkt die de ES 2.0 voor € 35,- aanbiedt (2 stuks)

  16. #147
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Big Momma is nu met 20% korting te bestellen bij Meliora in Middenmeer.

    Verder vraag ik me af of het ontbreken van n earlybird/freak actie en de (op het oog lijkende) hogere prijzen mogelijk te maken hebben met de boete die Nipro afgelopen jaar gehad heeft.
    Als ik het me goed kan herinneren tenminste.

  17. #148
    VWC-Lid mania4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Berichten
    382
    Thanks
    125
    296 waarderingen in 107 posts
    https://pronkvuurwerk.nl

    Ook weer klaar voor het nieuwe seizoen.

  18. #149
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    En de nieuwe producten van Pronk voor dit jaar.

    18080 Extreme Eventbox.
    Nieuw 2018 Vet, Vetter, Vetst! Ons paradepaardje in combinatie met Eventbox part 1! Deze 2 boxen bevatten 2 x 4 super dikke 500 gram cakes. Dit pakket staat garant voor een vette show. De combinatie bevat 3 finale cakes (op positie 4, 6 en 8). Op het gebied van Eventboxen durven wij rustig te stellen dat dit het vetste pakket is wat er te krijgen is op de Nederlandse markt. En zeker kwa prijs: maximaal kruit, maximale burst, 8 500 grammers met Best-Grade-grondstoffen, dus de mooiste kleuren en effecten die het langst blijven hangen! En… saai wordt hij nooit want we hebben de gang er in gehouden!
    Het absolute WOW-effect!

    Kan je 2 boxen kopen.
    https://pronkvuurwerk.nl/product/pro...ound-part-1-2/



    Maar ook per stuk.
    https://pronkvuurwerk.nl/product/pro...mpound-part-1/



    https://pronkvuurwerk.nl/product/pro...mpound-part-2/


    -------------

    18020 Flashback

    Met 210 schoten wordt je verwend met fantastische kleurrijke en bijzondere effecten. Iedereen zal weten dat je met pronk Vuurwerk bezig bent, want dit is een absoluut gekkenhuis van hoge kwaliteit!

    https://pronkvuurwerk.nl/product/fla...hots-compound/

    Kom zei de vis in de vissenkom.

  19. #150
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Ultra.

    Speciaal voor ons 20 jarige jubileum ontwikkeld. 4 x 49 schots sensatiecakes, met elkaar doorverbonden. 196 schoten met een zinderende finale!

    https://pronkvuurwerk.nl/product/ult...doorverbonden/



    --------------------

    Pleasure Islands 108 shots, doorverbonden.

    De Oude bekende Pleasure Islands maar dan nu in Compound versie. De 3 vetste cake’s van dit pakket zitten hier in en zijn met elkaar doorverbonden. Groot kaliber, dus grote effecten die lang blijven hangen. Veel variatie!

    https://pronkvuurwerk.nl/product/ple...doorverbonden/

    Kom zei de vis in de vissenkom.

  20. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •