Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 5 van 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 430
  1. #61
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    woon zelf ik de buurt van zwolle xD met oud en nieuw zijn we wel in de buurt namelijk rijssen moet ik de laatste 3 dagen maar een keertje gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    nee, dit is in almelo..ik woon zelf in hengelo, maar heb de reis er zeker voor over!

  2. #62
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
    woon zelf ik de buurt van zwolle xD met oud en nieuw zijn we wel in de buurt namelijk rijssen moet ik de laatste 3 dagen maar een keertje gaan
    Zou ik zeker doen (vergeet dan ook niet om naar vuurwerkdiscount te gaan in wierden...ook lekker dichtbij en mooi spul)

  3. #63
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    de vuurwerkdiscount is idd een toffe winkel ben ik vorig oud en nieuw ook geweest

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Zou ik zeker doen (vergeet dan ook niet om naar vuurwerkdiscount te gaan in wierden...ook lekker dichtbij en mooi spul)

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    90
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Iedereen hartstikke bedankt voor de leuke reacties
    Mijn reactie is laat deze keer.. Maar dat komt door alle overige drukte die ik naast het vuurwerk heb!

    Hopelijk zien we jullie allemaal terug over (nogmaar) 10 maanden en uiteraard gaan we weer lekker stunten met de prijzen!!

    Ik ga proberen jullie zo veel mogelijk up-to-date te houden zodra ik nieuwe informatieh heb !

    Kind regards,
    Justin Harings
    Harings Vuurwerk
    Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

    Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

  5. #65
    VWC-Lid DeDeu122's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 februari 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    314
    Thanks
    199
    106 waarderingen in 25 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
    woon zelf ik de buurt van zwolle xD met oud en nieuw zijn we wel in de buurt namelijk rijssen moet ik de laatste 3 dagen maar een keertje gaan
    Ben je daar dit jaar weer? Kom ik je op zoeken Woon in Holten!

  6. #66
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    offtopic: Toevallig wel :P

    Ontopic:

    Justin,
    Als je de prijzen weer zo laag houd. Kom zeker weten een bestelling doen in almelo

  7. #67
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    166 waarderingen in 55 posts
    Afgelopen jaar heb ik voor het eerst een bestelling bij Harings gedaan.
    Voordat ik mijn bestelling had geplaatst had ik enkele vragen en die werden via e-mail keurig en snel beantwoord, ik heb wel eens anders meegemaakt bij dealers.
    Bij het ophalen van mijn bestelling viel mij de mooi ingerichte showroom op, de winkel straalt echt één en al vuurwerk uit.
    Ook geven ze goed advies bij producten d.m.v. kennis en een filmpje van het product.
    Mijn indruk was dat de mensen hier weten waar ze het over hebben en echt goed met hun vak/passie bezig zijn.
    Mijn bestelling was helemaal compleet en werd keurig ingepakt.

    Ook vind ik het super dat ze het beste van meerdere importeurs verkopen (Wolff, Hardix, Beko) waardoor het assortiment veel aantrekkelijker wordt.

    En de prijzen, tsja...

    Al met al ben ik gewoon uitermate tevreden en ik zal dan ook zeker weer een ritje naar Almelo maken dit jaar.

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    90
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Beste allemaal,

    Nogmaals erg bedankt voor deze complimenten! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat we enkele hiervan op onze website vermelden!

    Dit jaar zijn we uiteraard weer terug met onze service, kennis en vooral: onze breede lijn aan merken! We zijn bezig met een nieuwe collectie (welke houd ik uiteraard mooi geheim. ). Deze collectie komt, zoals jullie van mij gewend zijn, ook weer heel mooi goedkoop in de voorverkoop!!

    Ik houd jullie voortaan weer up-to-date en voor meer informatie kun je onze, binnenkort online, nieuwe website uit 2009/2010 bezoeken!

    Groeten,
    Justin Harings
    Harings Vuurwerk V.O.F.
    Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

    Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

  9. #69
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Je kan van mij kant een grote bestelling verwachten ;) Dus zet je medewerkers maar op scherp

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JustinHarings Bekijk bericht
    Beste allemaal,

    Nogmaals erg bedankt voor deze complimenten! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat we enkele hiervan op onze website vermelden!

    Dit jaar zijn we uiteraard weer terug met onze service, kennis en vooral: onze breede lijn aan merken! We zijn bezig met een nieuwe collectie (welke houd ik uiteraard mooi geheim. ). Deze collectie komt, zoals jullie van mij gewend zijn, ook weer heel mooi goedkoop in de voorverkoop!!

    Ik houd jullie voortaan weer up-to-date en voor meer informatie kun je onze, binnenkort online, nieuwe website uit 2009/2010 bezoeken!

    Groeten,
    Justin Harings
    Harings Vuurwerk V.O.F.

  10. #70
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    166 waarderingen in 55 posts
    Een paar vragen Justin

    Ik houd jullie voortaan weer up-to-date en voor meer informatie kun je onze, binnenkort online, nieuwe website uit 2009/2010 bezoeken!
    Wat betekent "binnenkort" precies?
    Ik weet nog dat ik vorig jaar t/m 5 december moest wachten voordat de site online kwam. Niet erg hoor, jullie gaven al aan dat dat nodig was om eerst af te wachten wat de concurrentie ging doen met hun prijzen
    Maar komt de nieuwe site dit jaar dus eerder online?

    Dit jaar zijn we uiteraard weer terug met onze service, kennis en vooral: onze breede lijn aan merken! We zijn bezig met een nieuwe collectie (welke houd ik uiteraard mooi geheim)
    Ik begrijp dat je nog niks kunt zeggen over de nieuwe collectie , maar ik vraag mij af of er dan ook een andere collectie uit jullie assortiment gaat verdwijnen om plaats te maken.

    Verder mooi om alvast wat nieuwtjes over jullie te horen, ik zal het allemaal goed in de gaten houden

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    90
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Hoi Boozebelly!

    Als eerste; top om te horen dat je dit jaar weer gzellie langskomt!!

    Wees gerust, er verdwijnt (tot nu toe bekend) geen collectie om plaats te maken voor de nieuwe! Het is misschien wel mogelijk dat het later gaat gebeuren, maar tot nu toe zitten we daar nog niet echt over na te denken.

    Vervolgens de vraag over de website; in de loop van oktober komt de nieuwe website online, maar uiteraard nog zonder de folder en de prijzen! Er komen geheel nieuwe systemen in die het mogelijk maken om de website, ook tijdens de verkoopdagen, geheel up-to-date te houden m.b.t. de filmpjes.

    Hopelijk hiermee alles beantwoord wat je wou weten!

    Met vriendelijke groet,
    Justin Harings
    Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

    Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

  12. #72
    VWC-Lid DeDeu122's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 februari 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    314
    Thanks
    199
    106 waarderingen in 25 posts
    Van mij mogen jullie wel merken als Marijn en Bonfireworks verkopen
    Dan zijn jullie helemaal een top-zaak! ( niet dat jullie dat nu niet zijn! )

  13. #73
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Ik zal dit jaar misschien ook wel een klein bezoekje brengen, ligt er een beetje aan.
    Leuke winkel in ieder geval en ik geloof er als kleiner kind van rond de 9-10 al een keer wat gekocht te hebben. Jaren terug, aan de Nieuwstraat gewoon.

  14. #74
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    thanx voor de update Justin!
    Mooi dat er wederom uitgebreid wordt met een nieuwe collectie!
    Ik denk zelf dat een Marijn, Bonfire of Royal een goede uitbreiding zouden zijn op jullie collectie.
    We zijn benieuwd! Zeker naar jullie acties denk ik, die zijn mij heel erg goed bevallen vorig jaar en je kunt daarom zeker ook een bestelling wederom van mij ontvangen.

    groeten,
    Bastiaan

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    90
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    De acties komen uiteraard terug! En hoe haha!
    Dit komt allemaal op onze aankomende website te staan.

    Spreek me dit jaar gerust nog eens aan Bassie en dan kletsen we wat bij! Als je komt bestellen, geef me dan even een datum op het forum! Dit geld tevens voor iedereen, want ik ben altijd in voor een praatje met de grote vuurwerk fans!

    Groeten,
    Justin
    Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

    Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

Pagina 5 van 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •