Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 89 van 107 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.321 t/m 1.335 van 1602
  1. #1321
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Met het oog op het verbannen van de single shots hoop ik deze nog te kunnen bemachtigen dit jaar.

    Naam: 1183.1418850002.jpeg
Bekeken: 1837
Grootte: 47,7 KB
    Laatst gewijzigd door Happiness; 30 september 2017 om 19:51
    December Will Be Magic Again!!

  2. #1322
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Dum bum, piromax, verder alleen ervaring met de red bastards (waren van de prinses). Ik persoonlijk denk dat alles wel lekker klapt op de dag der dagen. Ligt ook natuurlijk aan de omgeving waar je afsteekt

  3. #1323
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts


    Mijn vergelijkingsvideo van 12 verschillende soorten singleshots/thunderkings.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. Deze 4 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  5. #1324
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoker Bekijk bericht
    Iemand ze nog gehad dit jaar? Nu na dit jaar de singleshots er zeer waarschijnlijk uitgaan ben ik aan het kijken welke ik het beste kan gaan inslaan... Hoe presteren/presteerden ze bijvoorbeeld t.o.v. de Sick6 singleshots?
    In het filmpje van youtubekanaal Pyrobeyond komen de Red Bastards en Cool Bastards voorbij.


    Ik heb vorig jaar de Thunder King van Katan gehad. Het ging hier om de 2016 batch en die bevielen erg goed en ze gaan een stuk harder dan de Red Bastards. Er zijn 2 versies van de Sick6: één van Vuurwerkvisie en één van Vuurwerktotaal. In de uitwerking zit nogal een verschil. Bij de één heb je een mine (crackling of multicolor) en de ander is te vergelijken met de Detonator (dus met een cracklingtail). Ook de Detonator vind ik nog steeds een goede single shot. De crackling tail in een leuke toevoeging en de knal is ook dik in orde.

    Mocht je de keuze hebben uit de bovengenoemde single shots dan zou hier mijn voorkeur naar uit gaan
    1. Thunder King Katan
    2. Sick6/Detonator
    3. Red Bastards
    4. Cool Bastards
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  7. #1325
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    46
    Thanks
    13
    17 waarderingen in 15 posts
    Thunder Air Bomb Piromax. period.

  8. #1326
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WhiteFang Bekijk bericht
    Thunder Air Bomb Piromax. period.
    Hoe is deze in verhouding tot de mad dog thunder, de asian thunder, en de katan thunder king van 2014?

    Ik wil wel echt zeker weten dat we nu het definitieve antwoord op de jaren prangende vraag hebben gevonden....

  9. #1327
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Hoe is deze in verhouding tot de mad dog thunder, de asian thunder, en de katan thunder king van 2014?

    Ik wil wel echt zeker weten dat we nu het definitieve antwoord op de jaren prangende vraag hebben gevonden....
    Ik weet niet hoe de Thunder Airbomb is. Ik heb alleen single shots van Nederlandse importeurs, maar je vraagt o.a. naar de Katan Thunder King 2014 batch. Die was zeker niet verkeerd, maar als je aan de 2016 batch kan komen, dan kan ik je die zeker aanraden. Gaan echt harder dan de 2014 batch en het titanium boeket is ook voller en groter.

    Hoe is de Mad Dog Thunder Shock? Heb die nog nooit gehad en ben dus wel benieuwd waar die mee te vergelijken is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #1328
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe de Thunder Airbomb is. Ik heb alleen single shots van Nederlandse importeurs, maar je vraagt o.a. naar de Katan Thunder King 2014 batch. Die was zeker niet verkeerd, maar als je aan de 2016 batch kan komen, dan kan ik je die zeker aanraden. Gaan echt harder dan de 2014 batch en het titanium boeket is ook voller en groter.

    Hoe is de Mad Dog Thunder Shock? Heb die nog nooit gehad en ben dus wel benieuwd waar die mee te vergelijken is.
    Om het eerlijk te zeggen kan ik het verschil tussen de asian thunder en de mad dog thunder shock niet horen. Beide goed hard. Harder dan de shots van Royal, Lesli, Rubro en harder dan de katan thunderking die ik in 2015 had.

    Mijn persoonlijke ervaring is dan ook dat de asian thunders op het verdwijnen van het boeket na altijd een goede kwaliteit hebben gehad. En de mad dog thundershock heb ik maar 1 keer gekocht. Dat was een doos met meer dan 100 van die krengen en ik geloof dat die nu een beetje opraken

  11. #1329
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Mocht je een goede gevonden hebben, sla hem dan in.... volgend jaar is deze er niet meer.

  12. #1330
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Om het eerlijk te zeggen kan ik het verschil tussen de asian thunder en de mad dog thunder shock niet horen. Beide goed hard. Harder dan de shots van Royal, Lesli, Rubro en harder dan de katan thunderking die ik in 2015 had.

    Mijn persoonlijke ervaring is dan ook dat de asian thunders op het verdwijnen van het boeket na altijd een goede kwaliteit hebben gehad. En de mad dog thundershock heb ik maar 1 keer gekocht. Dat was een doos met meer dan 100 van die krengen en ik geloof dat die nu een beetje opraken
    Bedankt voor je reactie. Welke van de Asian Thunder, want er zijn inmiddels behoorlijk wat verschillende verpakkingen. Van de Mad Dog Thunder zijn ook verschillende verpakkingen: een grote doos met 100st of een doosje met 6 stuks.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #1331
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Welke van de Asian Thunder, want er zijn inmiddels behoorlijk wat verschillende verpakkingen. Van de Mad Dog Thunder zijn ook verschillende verpakkingen: een grote doos met 100st of een doosje met 6 stuks.
    Ik had dus die grote doos. Maar ik heb ook gelezen dat mensen vorig jaar slechte daarvan hadden. Van de asian thunders waren het de grotere. Die ook in Bulkpack te koop waren. Die kleintjes heb ik nooit geprobeerd.

    Dit jaar worden het waarschijnlijk red bastards voor mij omdat ik bij een China Red dealer ga werken.

  14. #1332
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    kwam deze nog tegen in een kistje, toch wel een van de eerste singles



  15. Deze 3 gebruikers waarderen Pyroboy26 voor het bericht:


  16. #1333
    VWC-Lid Knalkip's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2013
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    169
    Thanks
    0
    33 waarderingen in 17 posts
    Weet iemand wat nou het verschil is tussen: Red bastards, Cool bastards, Grand bastards en Big bastards ?
    welke zou ik nemen?

  17. #1334
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
    Weet iemand wat nou het verschil is tussen: Red bastards, Cool bastards, Grand bastards en Big bastards ?
    welke zou ik nemen?
    de prijs, verder denk ik niet zoveel

  18. #1335
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
    Weet iemand wat nou het verschil is tussen: Red bastards, Cool bastards, Grand bastards en Big bastards ?
    welke zou ik nemen?
    De kruitinhoud. De Big en Grand hebben beide 9,5 p/s en de red heeft geloof ik 5 en de cool slechts 3 als ik de winkelinformatie moet geloven.

    De Big en de Grand draaien meer om het siereffect.

    Welke je moet nemen hangt van je budget en behoefte aan een grote of minder grote hoeveelheid lontjes, siereffect en een harde of iets minder harde knal.

Pagina 89 van 107 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •