Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Belangenvereniging Pyrotechniek Nederland, die de vuurwerkverkopers vertegenwoordigt, gaat onderzoeken of meer vuurwerk in de ban moet worden gedaan.

    De BPN laat zich in de mottenballen leggen.

    Comment


      Nog meer? Pff

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
        De Belangenvereniging Pyrotechniek Nederland, die de vuurwerkverkopers vertegenwoordigt, gaat onderzoeken of meer vuurwerk in de ban moet worden gedaan.

        De BPN laat zich in de mottenballen leggen.
        Dit hele gezeik is toch om te huilen joh. Ze gooien echt hun eigen glazen in. Zie mijn eerdere posts voor onderbouwing, maar ik wordt er echt niet goed van. Langzaam maar zeker en beetje bij beetje komt de anti-vuurwerk beweging verder. Liever verbieden ze het in een keer, dan komt er een hele opstand. Maar dit is gewoon een tactiek om naar een verbod toe te werken. Heerlijk hoor, toekijken hoe je hobby eraan gaat.

        Comment


          bij singleshots kan ik me wel iets voorstellen. Je hoeft maar op youtube te kijken en je ziet wat er allemaal mee gedaan wordt. Het is jammer voor de goedwillende mensen, maar als al die minderjarigen er zulke idiote fratsen mee uithalen zou ik het niet vreemd vinden als ze er uit gaan.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ATF Bekijk bericht
            bij singleshots kan ik me wel iets voorstellen. Je hoeft maar op youtube te kijken en je ziet wat er allemaal mee gedaan wordt. Het is jammer voor de goedwillende mensen, maar als al die minderjarigen er zulke idiote fratsen mee uithalen zou ik het niet vreemd vinden als ze er uit gaan.
            Welja, het is het enige in Nederland dat nog een beetje knalt. Ik ga lekker voor een jaar of vijf inslaan in ieder geval.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ATF Bekijk bericht
              bij singleshots kan ik me wel iets voorstellen. Je hoeft maar op youtube te kijken en je ziet wat er allemaal mee gedaan wordt. Het is jammer voor de goedwillende mensen, maar als al die minderjarigen er zulke idiote fratsen mee uithalen zou ik het niet vreemd vinden als ze er uit gaan.
              Dit is wat de media/politiek wil dat de mensen geloven.
              Het is in Nederland echt een mentaliteitsprobleem.
              Dit soort mensen zal alles misbruiken.
              Probleem zit niet bij het vuurwerk.

              Comment


                Waar ik me meer zorgen om maak is dat ik dan moeilijker kan steppen. Moet je weer complete cakes uit elkaar rukken, dan ga ik pas knutselen.
                Ik hoop dat dit nog wel even duurt voordat men dit verbiedt. Overigens ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er nu gewond raken hierdoor.
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  Weer even terug naar de vraag: welke singleshot is het best?
                  Ik heb jaren genoten van de Sick6 (2011 batch) geïmporteerd door Vuurwerktotaal. Deze hadden nog de crackling of red/green mine gevolgd door een prima knal. De vernieuwde versie van Vuurwerktotaal heeft helaas geen mine meer.

                  Toen de Sick6 2011 versie niet meer in omloop was, heb ik de Thunderkings van Katan aangeschaft. Leuk titanium boeket en voor NL begrippen een mooie diepe knal.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Ik kwam nog een aantal dozen sick 6 met mine tegen bij het opruimen van de zolder, ik ben er wel enigzins overheen gegroeid maar toch wat van deze weggestookt, en bevielen prima.

                    Comment


                      Gaat dat verbod voor alle single shots gelden? Of alleen grote sier, thunderkings of wat?
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                        Ik kwam nog een aantal dozen sick 6 met mine tegen bij het opruimen van de zolder, ik ben er wel enigzins overheen gegroeid maar toch wat van deze weggestookt, en bevielen prima.
                        Als het goed is heb ik ook nog 4 pakjes van de betreffende batch liggen. Ben toch wel blij dat ik deze volgend jaar weer kan afsteken.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Dit is de sick6 van 2016! De oude heb ik helaas nooit meegemaakt!

                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                            Gaat dat verbod voor alle single shots gelden? Of alleen grote sier, thunderkings of wat?
                            Iemand die dit weet?
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Vooralsnog is er alleen een gerucht.....als wij weten dat dit echt zeker is, dan hoor je het hier ook op het forum.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                                Vooralsnog is er alleen een gerucht.....als wij weten dat dit echt zeker is, dan hoor je het hier ook op het forum.
                                Daar ga ik ook van uit, maar als het er toe komt wil ik gelijk een grote partij inslaan, hoe eerder hoe beter
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X