Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had die silver red nog wel willen hebben, want zo hiernaast te horen knallen die idd erg goed. Al uitverkocht natuurlijk.

    Comment


      Valk zijn ook prima

      Comment


        Thunderking Katan gaan goed hard

        Comment


          Royal Knockdowns uit 2013 knalde alle andere shots er vierkant uit.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            Ik vond dat de asian thunder van gbv een stuk zachter knalde in vergelijking met vorig jaar. De rubro thunderking jumbo box en de air play thunder knalde ze er makkelijk uit.

            Comment


              Binkie, beste by far!
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Thijsispyro0023 Bekijk bericht
                Ik vond dat de asian thunder van gbv een stuk zachter knalde in vergelijking met vorig jaar. De rubro thunderking jumbo box en de air play thunder knalde ze er makkelijk uit.
                Dan denk ik dat je een slechte batch had of dat ze vochtig waren, de Asian Thunders knalden bij mij alles eruit (zie paar posts terug). Ik had nog een doosje katan thunderkings van vorig jaar, die klapten bijna net zo hard als de Asian Thunders met een mooi TI boeketje.

                Comment


                  Als het gaat om hardste knal met minste effect?
                  Welke is dan aan te raden?
                  Ik zou zeggen Dragon thunder van de Intratuin of Jumbo box van Rubro.
                  Wat jullie?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Royal Knockdowns uit 2013 knalde alle andere shots er vierkant uit.
                    Helemaal mee eens. Heb nog een paar pakjes staan
                    Heb ook de 2015 serie en die was niet veel minder.

                    Comment


                      Sick 6 en maddog 2016 presteerde ook erg goed.
                      Tegenvaller was de broekhoff bulk 50st, die was over hyped

                      Comment


                        Ik had ook Maddog van 2014 en 2015. Maar die vielen me tegen. Dit jaar maar weer eens kijken voor de 2016 versie.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          Sick 6 en maddog 2016 presteerde ook erg goed.
                          Tegenvaller was de broekhoff bulk 50st, die was over hyped
                          Mee eens! De 2015 versie van Broekhoff ging belachelijk hard! Ik maak snel eem vergelijkingsvideo tussen 2015 en 2016 ;)

                          Comment


                            BINKIE! Vergeleken met thunderling en WTQ van katan & sick 6. Dikke groene tail en een knal die we gewend zijn van deze single-shots. Gelukkig dat er nog goede worden geproduceerd. Knalde de knallers uit BE er wel uit ;)

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                              Royal Knockdowns uit 2013 knalde alle andere shots er vierkant uit.
                              Had nog een aantal pakjes over en dit jaar nog een pakje afgestoken. Knockdown 2013 knalde alle andere thunderkings er idd met gemak uit. Je voelde gwn de druk op je oren bij deze batch.
                              -FireworksHolland-

                              Comment


                                We hebben ze weer vergeleken dit jaar :
                                Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                                Comment

                                Working...
                                X