Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb nog 1 doosje Thunderkings van Pyropower/broekhof inmiddels old school.Was dat niet 1 van de eerste Single shots die je kon kopen?
    Vind zelf de Thunderking 2.0 er goed vanaf komen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Sick 6 van Vuurwerktotaal zijn ook erg lekker. Tevens heb ik ieder jaar ook weer de Rode Thunderkings van Rubro (worden ook wel King of Thunder genoemd volgens mij) en die doen het ook erg goed voor mijn gevoel.

      Ik kan dit jaar aan de China Red Red Basterds komen, de Katan Thunderking, de Broekhoff Thunderking bulk en de Mad Dog Thunder shok bulk. Met welke zou ik gelijkwaardig of beter uitkomen dan de Sick 6 of King of Thunder?

      Mocht er geen gelijk of beter zijn, hoor ik dat ook graag, dan houdt ik het bij de sick 6 en King of Thunder, die hebben mij tot op heden nog niet teleurgesteld.

      Comment


        Broekhof thundertube bulk is vorig jaar vernieuwd en schijnt harder te gaan dan de madog thundershok zeggen meerde mensen op youtube. Bijkomend voordeel is dat ze extreem goedkoop zijn.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
          Broekhof thundertube bulk is vorig jaar vernieuwd en schijnt harder te gaan dan de madog thundershok zeggen meerde mensen op youtube. Bijkomend voordeel is dat ze extreem goedkoop zijn.
          Zijn dat die hele kleintjes?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Zijn dat die hele kleintjes?
            Jep! De dragon thunders van intratuin vorig jaar. Dikke saluteknal zonder sier. Deze mini's knalden tot mijn verbazing echt alles eruit! Ik kreeg meerdere keren wanneer ik ze afstak de vraag 'wow, wat was dat?' Hopelijk zijn ze dit jaar hetzelfde, al ben ik bang van niet. Ik heb de gok genomen bij Intratuin Veghel. 600 stuks voor 120 euro.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door KermisworldYT Bekijk bericht
              Jep! De dragon thunders van intratuin vorig jaar. Dikke saluteknal zonder sier. Deze mini's knalden tot mijn verbazing echt alles eruit! Ik kreeg meerdere keren wanneer ik ze afstak de vraag 'wow, wat was dat?' Hopelijk zijn ze dit jaar hetzelfde, al ben ik bang van niet. Ik heb de gok genomen bij Intratuin Veghel. 600 stuks voor 120 euro.
              Dat is een scherpe prijs... gokje waardig.
              Hier verkopen ze alleen de red basterds.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                Zijn dat die hele kleintjes?
                Ik bedoelde eigenlijk thundertubes van pyro power broekhof. Die waren in het verleden heel slecht maar sinds vorig jaar heel goed.
                Bij robinhood heb je er 50 voor 7,20

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                  Ik bedoelde eigenlijk thundertubes van pyro power broekhof. Die waren in het verleden heel slecht maar sinds vorig jaar heel goed.
                  Bij robinhood heb je er 50 voor 7,20
                  http://robinhood.vuurwerkexpert.nl/a...-deal-50-stuks
                  Zijn die hetzelfde als deze? http://robinhood.vuurwerkexpert.nl/artikel/thunderking

                  Heb er daar 20 (5 pakjes) van besteld dit jaar

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                    Zijn die hetzelfde als deze? http://robinhood.vuurwerkexpert.nl/artikel/thunderking

                    Heb er daar 20 (5 pakjes) van besteld dit jaar
                    Volgens mij is dit niet dezelfde als in het filmpje. Maar is dat de thunderking 2.0

                    Comment


                      Vreemde is dat de 50 bulk minder kruitinhoud hebben dan de thunderkings verpakt per 4.
                      Toch schijnen die bulk harder te gaan?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                        Vreemde is dat de 50 bulk minder kruitinhoud hebben dan de thunderkings verpakt per 4.
                        Toch schijnen die bulk harder te gaan?
                        Die van de Intratuin in ieder geval wel. In dit filmpje best goed te horen:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door KermisworldYT Bekijk bericht
                          Die van de Intratuin in ieder geval wel. In dit filmpje best goed te horen:

                          https://youtu.be/aCIpSblAQs8
                          Dat is toch geen thunderking, maar de dragon thunder is toch niet waar we het over hebben.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            Dat is toch geen thunderking, maar de dragon thunder is toch niet waar we het over hebben.
                            2 jaar terug zaten er thunder tubes in deze dozen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                              Zijn die hetzelfde als deze? http://robinhood.vuurwerkexpert.nl/artikel/thunderking

                              Heb er daar 20 (5 pakjes) van besteld dit jaar
                              Die heb ik vorig jaar gehad, zijn echt SUPER klein, (bombette nog stuk kleiner dan je pink qua doorsnede) en gaan helaas ook niet hard..
                              The 31st of December..

                              Comment


                                Ik ga dit jaar proberen veel verschillende single shots te halen op de losse verkoopdagen. Ik zou hier van een vergelijking video van maken.

                                Comment

                                Working...
                                X