Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 19 van 19

Discussie: [Archief] Climax

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts
    Nu echt definitief op.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts
    Ik heb tijdens de verkoop uren met Bart en Richard zitten brainstormen over hoe en wat beter kan in 2013. We hebben duidelijk gemerkt dat er een vraag is naar een waaier uit onze eigen collectie. Daar we een betere manier voor CE certificering hebben gevonden gaan we de komende tijd eens ernstig nadenken of we misschien toch niet een goede waaier met de bekende Pronk kwaliteit moeten gaan opnemen.

    Ik vind het wel dat het een duidelijke onderscheidende waaier moet gaan zijn die je niet overal aantreft. 1 die er echt moet uitspringen qua effecten. Wat mij betreft gaan we de fish effecten achterwegen laten. Die komen gewoon niet goed genoeg uit de verf. Misschien iets als golden crackling splitting comets als begin verder gaand met golden blinking stars en dan daar een finale op voort borduren.

    Ik lees uiteraard graag jullie commentaar want er is altijd ruimte voor verbetering.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Zaanstreek
    Berichten
    334
    Thanks
    237
    271 waarderingen in 105 posts
    Zal mooi zijn als er weer een mooie Pronk waaier komt,moving stars of soortgelijks zou i.p.v het fish effect kunnen,dus blinking stars in verschillende kleuren per salvo,en een salvo met bv moving stars i.p.v. de fish effecten.
    075

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •