Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder Flash candle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunder Flash candle

    Artikelnummer: 1880
    Artikelnaam: Thunder Flash Candle
    Omschrijving: Thunder Flash candle 2 stuks + lanceerinrichting
    Adviesprijs: € 10,00
    O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
    Film:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Ook los verkrijgbaar!
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 10 January 2010, 22:00. Reden: Afbeelding bijgevoegd

    #2
    dit zijn super candels komen heel mooie boeketten er uit en ook een harde knal zeg.
    ik heb er zelf 4 gehad.

    Comment


      #3
      dit waren inderdaad goede kaarsen. Ik had ze helemaal over het hoofd gezien hier op het forum, maar wil er voor alsnog op reageren.

      het tempo is (zoals bij de meeste candle's) erg rustig. Ik schat dat er een pauze van ongeveer 3-5 seconden tussen elk schot zit. Deze kaarsen zijn heel erg voordelig geprijst en prima geschikt om in W shape of grote fan shape te zetten. Zelf wil ik deze kaarsen dit jaar in fan shape vorm gaan zetten van 7 stuks.

      De candle's zelf zijn ook voorzien van quickfuse lont, het begin is dan wel van visco, maar als je goed luistert dan hoor je na enkele seconden de''knal'' van het ontbranden van het quickfuse.
      [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

      Comment


        #4
        Ik had er ook eentje meegenomen uit de winkel, was toch benieuwd. Ik heb hem overdag weggeschoten, ik verwachtte enkel knallen, nou die vielen dus "tegen", normale burst en er kwamen geloof ik iets van gouden glittering willows uit, maar goed, dat zag ik overdag dan niet best.

        Volgens mij een mooie candle in het donker, hoop op films.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Volgens mij een mooie candle in het donker, hoop op films.
          Helaas zelf niet gehad maar op film zien ze er best netjes uit.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Film is van FPM.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Groeten,
          Pyro-rola

          Comment


            #6
            Mijn broertje heeft deze gehad en we waren allemaal wel te spreken over de uitwerking van deze romeinse kaars. Vergeleken met andere romeinse kaarsen met boeketten zijn de boeketten van deze kaars goed te noemen. Mooie willow/brocade achtige effecten. De kaars verbaasde mij in positieve zin.

            Comment


              #7
              Op het filmpje ziet hij er zeer goed uit, jammer dat ze hier nergens te krijgen waren.

              Comment


                #8
                op de romeinse kaars staat een websati www.johnsen-fyrvaerkeri.dk een best mooi je sati dus

                Comment


                  #9
                  De kaars komt uit deze collectie:




                  misschien brengt Beko nog meer producten vanaf hier op de markt...

                  Comment


                    #10
                    Kan iemand mij vertellen wat het calliber is van deze candle.

                    gr
                    Pyromaniac 1975
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #11
                      Als ik het goed heb onthouden had hij ongeveer dezelfde breedte als een single shot. Reken maar op de breedte van de Asian Thunder.

                      Comment


                        #12
                        In de startpost staat nu ook een filmpje van ons

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            #14
                            Voor een candle ongehoord grote boeketten met aardig wat geweld geschoten. Interessant artikel om aan te schaffen in ieder geval.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Wordt hier per stuk verkocht voor 3,75. Ik heb er sowieso 1 op mn lijstje staan. Heb er vele goede verhalen overgehoord en op de beelden zien ze er goed uit.

                              Comment

                              Working...
                              X