Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Green Glitter Missile Battery

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Wat een top batterij is dit zeg, gewoon prachtig. Leuke kleurtjes, harde fluit, lekker tempo, en dan nog die prijs, ik zou geen betere fluitbak weten!

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
      Wat een top batterij is dit zeg, gewoon prachtig. Leuke kleurtjes, harde fluit, lekker tempo, en dan nog die prijs, ik zou geen betere fluitbak weten!
      Dikke eens...Ook in het donker heeft deze zelfs nog een toegevoegde waarde!!!
      Groeten...:)

      Comment


        #63
        Leuke fluitbak met veel kleuren, zeker het geld waard.!
        Laatst aangepast door vuurwerkftw; 28 September 2010, 17:57.
        https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

        Comment


          #64
          Inderdaad een echte topper!
          Even op mijn lijstje gezet, en richting december maar eens kijken of er een dealer in de buurt zit!

          Comment


            #65
            Weet iemand de afmetingen? :>
            https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

            Comment


              #66
              Voor mij één van de beste fluitbakken die ik ooit voorbij heb zien komen. Qua uitwerking vind ik hem top en qua prijs ook, al is de prijs wel iets hoger dan 2 a 3 jaar terug. Toen was deze 9,50 ofzo, dat vond ik écht een koopje.

              Op het lijstje voor komend jaar dan maar!
              Dat rijmt, nondeju...

              Comment


                #67
                is de richtprijs voor dit jaar al bekend?

                Comment


                  #68
                  Ik heb deze fluitbak nog nooit mee mogen maken. Dit omdat er geen beko dealer in de omgeving van Groningen zit helaas!
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    is de richtprijs voor dit jaar al bekend?
                    Ik heb wel eens de offciceele prijs gezien, die bedraagt 15 euro ofzo, maar Beko en haar dealers gooit hem dan meestal in de speciale aanbieding. Gezien een best goedkope prijs vorige jaar, maar ook door de stijgende verkoop van dit artikel denk ik dat we een prijs van rond de 11,95 kunnen verwachten Al blijft het natuurlijk altijd gissen....

                    Ene Lars, ik zou hem toch maar eens proberen te halen, echt een topper ! hehe

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                      Ik heb wel eens de offciceele prijs gezien, die bedraagt 15 euro ofzo, maar Beko en haar dealers gooit hem dan meestal in de speciale aanbieding. Gezien een best goedkope prijs vorige jaar, maar ook door de stijgende verkoop van dit artikel denk ik dat we een prijs van rond de 11,95 kunnen verwachten Al blijft het natuurlijk altijd gissen....

                      Ene Lars, ik zou hem toch maar eens proberen te halen, echt een topper ! hehe
                      15 euro is té veel.
                      De grens moet rond de 12 euro liggen als deze ooit eens 9,50 gekost heeft.
                      Max 12 a 12,5 en dan met soepele kortingen. Dan is deze te doen.

                      Comment


                        #71
                        Op een wit blaadje dat ik hier voor me heb staat adviesprijs 2010 €11,95.

                        Comment


                          #72
                          Voor die prijs blijft dit een uitstekende fluitbak!
                          Staat zeker dit jaar weer hier op straat!

                          Comment


                            #73
                            Topper van jewelste alleen wil hij nog wel eens te snel gaan, bij was hij in een paar tellen leeg haha.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Top Vuurwerk Rotterdam Bekijk bericht
                              Op een wit blaadje dat ik hier voor me heb staat adviesprijs 2010 €11,95.
                              Zijn blaadjes bij jou altijd wit dan?
                              Mijn wc papier is grijs

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Top Vuurwerk Rotterdam Bekijk bericht
                                Op een wit blaadje dat ik hier voor me heb staat adviesprijs 2010 €11,95.
                                heheheh als ik het niet zij

                                Prima prijs vind ik het voor deze cake. Ik heb hem al 2 jaar gehad. Eens kijken of ik hem dit jaar ook weer mee neem...

                                Maaruh Top vuurwerk, jij weet volgensmij wel meer prijzen he? hehehe

                                Laatst aangepast door ilvan; 6 September 2010, 11:28.

                                Comment

                                Working...
                                X