Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Green Glitter Missile Battery

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prachtig stukje vuurwerk.
    Deze bestel ik ook zeker weten!
    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

    Comment


      #17
      ik heb hem voor dit jaar ook besteld. vond het filmpje zeer overtuigend en de prijs is niet te hoog. dus ik dacht dat is het proberen waard. ik ben normaal niet zo voor fluitbakjes maar deze is wel leuk denk ik, en niet te duur.

      Comment


        #18
        Jemig man, dit is een halve Crocodile voor eenvijfde van de prijs! Had ik dat maar eerder geweten...volgend jaar dan maar ;)

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
          Wat een prachtig ding !
          Dit word 3x doorlonten
          Bedankt voor het filmpje!

          edit: Dit project gaat niet meer door omdat ik niet naar die winkel ga. Het word nu 3x whistling cake van pro-line.

          Comment


            #20
            Echt een topding! wel opvallend vond ik, aan het begin kwam er ook rood uit. De finale was erg mooi. het is een hels kabaal en een hoop rook. ik vond hem echt gaaf. voor deze prijs haal je zeker wat leuks in huis.

            Comment


              #21
              Alleen ik had glitters verwacht, het waren volgens mij meer kleine rode tails? als ik me het goed herinner.

              Maar het was wel een ziek bakkie.

              Comment


                #22
                Heb er hier ook diverse van de lucht in zien gaan en ik vond het een geweldig ding met die kleuren er zo bij.

                Comment


                  #23
                  In het begin kwam deze wat moeizaam op gang maar op het eind was het zeker een glorie van fluiters. Voor dit geld zeker een aanrader.

                  Comment


                    #24
                    wij hadden een pallet vol met gilbatterijen..echt geweldig spul, we hadden twee green glitter, fluted 500, 2x comets met als finale 4x concerto rosso....
                    de green glitter was idd een topfluitbak hoor, super!

                    Comment


                      #25
                      Leuk dingetje, als ik hem tegenkom bestel ik hem zeker.

                      Comment


                        #26
                        Als deze bak niet in prijs stijgt, dan koop ik er dit jaar meerdere van en steek ze dan ook tegelijk af. Prima prijs/kwaliteitverhouding!
                        [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                        Comment


                          #27
                          Verkoopadviesprijs 2009-2010 : € 10.95
                          FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                            Verkoopadviesprijs 2009-2010 : € 10.95
                            Dit was natuurlijk te verwachten. Vorige jaar een introductie prijs. Al met al blijft het toch een leuke bak. Lekker lawaai, spektakel en een hoop rook. Toppertje van Beko.

                            Bedankt voor de info Vuurwerkland Steen bergen

                            Comment


                              #29
                              Eurootje d'r bij is toch goed te doen? 3 doorlonten, 2 tegelijk en volgend op de eerste... wordt leuk!

                              Comment


                                #30
                                Ik weet niet zeker of het deze is van het filmpje, maar zie wel wat groens tussendoor.
                                Vind het trouwens een mooie bak hoor.
                                http://www.youtube.com/watch?v=CbsIWR34HHg

                                Comment

                                Working...
                                X