Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 160
  1. #91
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    1bak ellende deze winkel, je zoekt de mooiste producten uit, met de belofte dat alles er zal zijn. Maar op het moment dat je er staat wimpellen ze je af met slechte producten. Ik raad dan ook niemand aan om hier een bestelling te plaatsen!

  2. #92
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2011
    Berichten
    333
    Thanks
    134
    295 waarderingen in 109 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    1bak ellende deze winkel, je zoekt de mooiste producten uit, met de belofte dat alles er zal zijn. Maar op het moment dat je er staat wimpellen ze je af met slechte producten. Ik raad dan ook niemand aan om hier een bestelling te plaatsen!
    Wisselende ervaringen. Maar kies wel altijd voor betalen bij afhalen 😉. Valt het tegen, neem ik niks mee. Maar voor het kleine spul in de vooravond prima gokje voor mij. Genoeg keus in de ongeving om wat anders te kopen.

  3. #93
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
    Wisselende ervaringen. Maar kies wel altijd voor betalen bij afhalen ��. Valt het tegen, neem ik niks mee. Maar voor het kleine spul in de vooravond prima gokje voor mij. Genoeg keus in de ongeving om wat anders te kopen.
    Wist niet dat dat mogelijk was, wel de meest veilige optie dan.

    Heb nooit wat gekocht in deze winkel ondanks dat het aantrekkelijk is, maar het is inmiddels wel een traditie geworden om elk jaar de website door te nemen en even goed te lachen om de advertentieomschrijvingen.

  4. #94
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    Maar op het moment dat je er staat wimpellen ze je af met slechte producten.
    Met alle respect hoor, maar hier ben je toch zelf bij ? Als je daar staat en de vervangers niet accepteert, dan zullen ze toch echt met een oplossing moeten komen. Ik ga desnoods op de grond of nadrukkelijk op de toonbank zitten.

    Wel bizar dat een winkel zo iets probeert of heeft gedaan, hoop voor deze winkel dat jij een uitzondering was :(
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. #95
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Met alle respect hoor, maar hier ben je toch zelf bij ? Als je daar staat en de vervangers niet accepteert, dan zullen ze toch echt met een oplossing moeten komen. Ik ga desnoods op de grond of nadrukkelijk op de toonbank zitten.

    Wel bizar dat een winkel zo iets probeert of heeft gedaan, hoop voor deze winkel dat jij een uitzondering was :(
    Niet iedereen is zo mondig of een durfal.

  6. #96
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Met alle respect hoor, maar hier ben je toch zelf bij ? Als je daar staat en de vervangers niet accepteert, dan zullen ze toch echt met een oplossing moeten komen. Ik ga desnoods op de grond of nadrukkelijk op de toonbank zitten.

    Wel bizar dat een winkel zo iets probeert of heeft gedaan, hoop voor deze winkel dat jij een uitzondering was :(
    Kan merken dat je er nog nooit ben geweest, je kan best wachten op je producten, maar als ze niet kunnen zeggen hoe laat ze binnen zijn. Was hier vorig jaar op de 30ste had 5 doorlontboxen besteld van katan en caferata, met veel wikken en wegen uitgezocht. Nu was er van die boxen maar 1 aanwezig, maar de vervangers die ze hadden waren van VULCAN wel duurder maar zeker niet mooier. Wat doe je dan, ga je niks meenemen en gokken dat je de 31ste nog ergens doorlontboxen kan krijgen die naar je zin zijn. Je word gewoon voor het blok gezet, je wilt uiteraard wel vuurwerk hebben!

  7. #97
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Niet iedereen is zo mondig of een durfal.
    Klopt, je hebt een punt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    Nu was er van die boxen maar 1 aanwezig, maar de vervangers die ze hadden waren van VULCAN wel duurder maar zeker niet mooier. Wat doe je dan, ga je niks meenemen en gokken dat je de 31ste nog ergens doorlontboxen kan krijgen die naar je zin zijn. Je word gewoon voor het blok gezet, je wilt uiteraard wel vuurwerk hebben!
    Ik snap je punt en ik moet eerlijk bekennen dat ik het in die situatie ook niet zou weten. Waarschijnlijk had ik wel eerst de filmpjes van de Vulcan boxen bekeken en dan besloten wat te doen en anders mijn geld terug en naar een ander verkooppunt.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  8. #98
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Ik heb hele andere ervaring op dit vlak.

    Voor de cakes die er niet waren kreeg ik veel betere vervangers. Waren destijds de prof serie cakes van diamond terwijl ik betaald had voor 12.50 cakes van cafferata.

  9. #99
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 oktober 2010
    Berichten
    216
    Thanks
    83
    207 waarderingen in 48 posts
    Was dit jaar prima geregeld!

  10. #100
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Mijn ervaring is wat anders....loop de winkel niet uit zonder de bestelling te controleren, bij mij ontbrak de helft, en was een aanzienlijk deel vervangen met vervangers zonder dat hier iets over werd gemeld. Artikelen simpelweg doorgestreept op de lijst als zijnde niet aanwezig, zonder restitutie of uberhaupt melden aan de klant.

    Na een van de dames te hebben aangesproken op het ontbreken van 20x 90 schots matjes, 3x doosje conic fountain, 2x doos 7 klapper, 4x mini missile. en het ongemeld en ongevraagd vervangen van 3x wheels of fortune (piccolo pete), 5x king (duits potje: wolf (gevaarlijk)), en 1 van de 2 sky alert pakketten uiteindelijk het spul compleet meegekregen.

    Gezien bij een ieder die de order na liep tijdens mijn afhaalblok (1e dag) meerdere zaken niet deugden, is er of sprake van onbekwaam personeel, of een bewuste tactiek om minder mee te geven, en zo hetzelfde vuurwerk meermaals te verkopen...

    gezien het aantal missers en het feit dat de zaak blijkbaar permanent 3 beveiligers nodig heeft tijdens de verkoop, neig ik naar het laatste...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze gebruiker waardeert Scav voor het bericht:


  12. #101
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Dat is jammer om te horen Adriaan. Ik deel die ervaring echter. Dus dat laatste klinkt veel logischer. Bij mij klopte de helft van de bestelling niet. Ik had 10 verschillende producten besteld. Van 5 producten die er wel bij zaten kreeg ik nog geen eens de beloofde aantallen zoals op de site stond. Andere producten zaten er niet bij. Wel kreeg ik er een klein pakketje bij in plaats van de Silver Conic Fountains... Dus ik dacht eigenlijk dat ik een compleet verkeerde bestelling had meegekregen. Maar dat bleek niet zo te zijn. Na veel gezeur kreeg ik mijn bestelbedrag terug van de artikelen die er niet waren. Heel apart allemaal.

  13. #102
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Ik bestel hier al jaren zonder echt grote problemen, maar dit jaar ook een wat slechtere ervaring hier. 4 van de 7 bestelde artikelen misten in mijn bestelling. Uiteindelijk alsnog 3 daarvan wel meegekregen, maar wel vervelend dat het niet meteen klopt.

    Maar toch ga ik de gok ook in 2018 weer wagen. De laatste jaren bestel ik echter wel rekening houdend met het feit dat ik wellicht een aantal dingen niet krijg. Bijna altijd mist er wel iets. Grote boxen haal ik hier dan ook niet, maar voor wat kleinere potjes, pijlen e.d. is de gok wel te wagen.

  14. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2016
    Berichten
    87
    Thanks
    52
    36 waarderingen in 30 posts
    Deze winkel al vaker voorbij zien komen, krijg elk jaar de grappige mail weer in me inbox. Kan je wel leuk om lachen, lijkt allemaal spot goedkoop wat ze aanbieden. Meestal kopen ze dit allemaal rete goedkoop in aangezien het al wat oudere producten zijn. Zal hier zelf nooit dure cakes etc bestellen, maar voor de kleinere dingen ben je wel goedkoper uit. ( als je alles krijgt tenminste )

  15. #104
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Berichten
    236
    Thanks
    22
    37 waarderingen in 24 posts

  16. #105
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Wat een schreewerige site zeg.

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •