Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rocket Boom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    dan word het 2 karton volgend jaar
    verder nog iemand filmpjes gemaakt ?

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkmagazijn7kamp.nl Bekijk bericht
      oke, Monsterking ik heb het begrepen.

      Morgen gaat er een aanvullend ordertje uit ( 20 stuks per doos).
      20 dozen ? ( alleen al 10 voor jouw ?)

      gr.

      edwin
      6 lijk me wat weinig, Edwin had dit geplaatsd.

      Comment


        #48
        dus als ik het goed begrijp 20 pakken in 1 karton ?

        Comment


          #49
          Film van deze pracht pijlen: http://www.vuurwerkfan.nl/video/on0809/slides/036.html met dank een vuurwerkfan.nl.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
            dus als ik het goed begrijp 20 pakken in 1 karton ?
            Klopt, 20 pakken Rocket Boom in een karton.

            En wat zijn ze goed hé!

            Ik had er eerst bizar weinig vertrouwen in, €9.50 voor 5 pijlen!? Als je dan naar vergelijkbare pakketten gaat zoeken, kom je op niet veel soeps uit.

            Later had ik het er ook nog over met Elwin van Beko, hij vertrouwde er wel in en geloofde dat vulcan het zichzelf niet zou aandoen om slechte pijlen te maken.

            Nou nu hebben we ze bijna allemaal gezien en kunnen we maar een ding concluderen : Elwin had gelijk, het zijn zeer goede pijlen met mooie ring effecten en een leuke smilley! Naar mijn mening de beste pijlen in Nederland qua prijs/kwaliteit!
            Laatst aangepast door Vuurwerkland-Steenbergen; 14 January 2009, 22:47.
            FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

            Comment


              #51
              Vallen deze pijlen nou echt onder de Skyline serie? want dit zie je niet aan de verpakking. Hoort hij niet gewoon bij de traditionals?

              Comment


                #52
                jammer dat ze deze i mijn omgeving niet verkopen want wat een tegekke pijlen zijn dit tog!
                9,95 voor dsit pakketje das tog nix!

                Comment


                  #53
                  Inderdaad lijken me echt toppertjes deze pijlen, mooie aparte effecten voor een hele lage prijs. Het enige probleem is de verkrijgbaarheid. Maar gelukkig verkoopt Harings in Almelo deze ook, maar even een paar pakken inslaan dus dit jaar

                  Comment


                    #54
                    Deze pijlen zijn echt het puntje van de zalm! Wat een prachtige effecten zeg! Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ze minstens 40 euro waren!

                    Helaas zijn deze tot nu toe nergens in de buurt verkrijgbaar hier.. Hoop dat daar dit jaar verandering in komt!

                    Comment


                      #55
                      ik vind ze ook geweldig. Mn dealer gaat komend jaar waarschijnlijk Skyline verkopen dus wie weet..

                      Kan iemand mij vertellen tot welke collectie dit pakket behoort? Want hij staat wel onder Skyline maar het lijkt eerder een product voor Traditionals.

                      Comment


                        #56
                        is inderdaad onder Traditionals

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          is inderdaad onder Traditionals
                          ja dacht ik dus al.. hmm eff afwachten dan bij mn dealer.

                          kan deze dan niet verplaatst worden?

                          *Edit: hij verplaatst. is handiger zo. Bedankt! *
                          Laatst aangepast door ilvan; 23 June 2009, 23:06.

                          Comment


                            #58
                            Vallen ze niet gewoon onder shogun collectie. Het lijkt me bijna niet onder traditionals te vallen omdat ze pas nieuw zijn.

                            Comment


                              #59
                              Op de sites van de verkooppunten stonden ze steevast onder 't kopje 'Traditionals', maar je redenering klinkt wel logisch aangezien ze dus idd van Shogun zijn.

                              edit; zit ff via vuurwerkshopping.nl te kijken, maar d'r is geeneens een Shogun kopje in de webwinkels, dat staat allemaal onder 'Traditionals'
                              Laatst aangepast door Richardus; 24 June 2009, 07:53.

                              Comment


                                #60
                                Verkoopadviesprijs 2009-2010 : € 9.95
                                FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                                Comment

                                Working...
                                X