Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rocket Boom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wellicht zijn ze dan toch wat achteruit gegaan, ik had nu batch 2012 gekregen en die zijn gewoon top!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
      Heb net een filmpje gezien uit 2010 en vergeleken met mijn filmpjes en van bovenstaande van Tresher daar zit echt duidelijk wel verschil in. Zijn als nog prima pijlen voor die 6 euro per pakket
      Ik had ze niet vergeleken met de filmpjes, maar van wat ik me kan herinneren lijken ze er nog gewoon aardig op! Maar goed, voor inderdaad die 6 euro per pakketje zijn het prima pijlen. En nog redelijk bijzondere effecten, al was het natuurlijk leuker geweest als ze wat grootser waren uitgewerkt.

      Comment


        Ze zijn zeker wat minder als in het begin maargoed nog steeds leuk en prijs is er ook naar.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          2012 batch meegekregen, uit mijn herinneringen een goede batch + inmiddels vast goed gedroogd haha

          Comment


            Hier idem. Ben net zo benieuwd.

            Comment


              De eerste zijn de lucht in gejaagd. Zijn nog steeds toppertjes.
              Jammer dat ze eruit zijn/gaan.
              Mocht ik ze in januari/februari in de outlet tegenkomen dan neem ik ze mee.

              Comment


                Blijft mooi spul, opvallende effecten

                Comment


                  2 pakken weggestookt, deden het echt top

                  Comment


                    Waren inderdaad weer leuk. Groot effect, ook al lijkt dat niet altijd zo op beeld. Had 12,50 voor 2 pakken betaald. Dat was het zeker waard. Hopelijk dit jaar nog verkrijgbaar.
                    -FireworksHolland-

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20190106_161725.jpg
Vertoningen:1
Grootte:57,1 KB
ID:	1571700
                      Dit zit onder de folie... 1 stok was gebroken... Ik kon het niet laten

                      Comment


                        nog ergens te koop dit jaar?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                          nog ergens te koop dit jaar?
                          Bij TP Vuurwerkshop voor €4,95, wel maar max. 1 per klant.

                          Comment


                            Weet iemand of deze "rockets" nog ergens in Gelderland/achterhoek te koop zijn ?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ebo Bekijk bericht
                              Weet iemand of deze "rockets" nog ergens in Gelderland/achterhoek te koop zijn ?
                              Ik dacht dat HarrieBoem in Doetinchem ze verkoopt. Misschien het checken waard.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
                                Ik dacht dat HarrieBoem in Doetinchem ze verkoopt. Misschien het checken waard.

                                https://www.harrieboem.nl/Webshop/product/rocket-boom/
                                Dank je wel Calim3ro,

                                Ik probeer ze morgenvroeg eerst wel even te bellen 👍🏻

                                Comment

                                Working...
                                X