Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dealers BonFireWorks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Martijnm Bekijk bericht
    Ik zal mij even voorstellen.
    Ik ben martijn, Ik ben al ongeveer 11 a 12 jaar op verschillende forums geweest onder een andere gebruikersnaam, je raad het dus al! Een freak in hart en nieren.Ik sta dit jaar in Halle en een groep deskundige verkopers die ook veel verstand hebben van vuurwerk. Wij gaan niet alleen adviseren wat mooie cakes zijn, maar natuurlijk ook de combinaties die zijn te maken met de Exclusive en Oriental collectie. Daarnaast wordt er natuurlijk goede service verleend! Dus kom 29, 30 en 31 December een kijkje nemen, en drink een lekkere bak koffie om op te warmen in die gezellige koude tijd.

    Anders Vuurwerk
    Dorpsstraat 93 te HALLE
    www.andersvuurwerk.nl



    Aan de website word nog gewerkt.
    Voor eventuele vragen, pm’en mag.


    Martijn: welkom op ons forum, we hebben inmiddels al gecommuniceerd met elkaar via PM.
    Voor de insiders:
    Martijn gaat de winkel runnen, en Bert Lammers, bij iedereen wel bekend, gaat hem daarbij helpen.(verkoop in de winkel)
    Bert Lammers is een extra reden om bij Anders Vuurwerk te kopen.
    Gepassioneerd en ervaren.
    Mocht ik tijd hebben zal ik zeker de winkel in Halle gaan bezoeken

    Anders Vuurwerk gaat ook nog proberen om een demo te schieten.
    Ze zijn daar volop mee bezig.

    Comment


      #32
      weet ik niet, maar wel in noord brabant, Vught welteverstaan.......
      http://www.vuurwerkvught.nl
      deze winkel verkoopt al jaren Dynasty en Full Loaded. Nu deze topper erbij !!!!!!!!

      Comment


        #33
        Goed nieuws Taj Mahal, bedankt voor het delen.
        Goede zaak dat deze prachtige collectie ook in Brabant te koop zal zijn.
        Betekent dat Paashuis Spierings twee hele sterke collecties gaat voeren.!!!

        Comment


          #34
          Jaja zinds vandaag bekend dat Giezen Hoogkerk ook wel Vuurwerkland Hoogkerk naast de B&W/vuurwerkland collectie ook Bonnfireworks gaat verkopen. Hij gaat alle prodcuten verkopen van Bonnfireworks.

          Adres:

          Middenweg 24
          9745 BT Hoogkerk
          Groningen
          Gerwin

          Comment


            #35
            SUPER Gaan ze het ook op de demo schieten Gerwin ?
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
              Jaja zinds vandaag bekend dat Giezen Hoogkerk ook wel Vuurwerkland Hoogkerk naast de B&W/vuurwerkland collectie ook Bonnfireworks gaat verkopen. Hij gaat alle prodcuten verkopen van Bonnfireworks.

              Adres:

              Middenweg 24
              9745 BT Hoogkerk
              Groningen
              Voor iemand die in de regio Hoogkerk, Groningen, Zuidhorn vertoeft, is dit absoluut fantastisch nieuws! Geniaal!

              Gôh, dat wordt lijstjes schrappen en opnieuw maken.

              Comment


                #37
                Jemig, had ik net zo goed hier kunnen gaan vieren ipv in 't midden des lands. Dachten we dat we eens stragetisch zaten voor de aankopen hahaha

                Geweldige keuze, Giezen! Echt hulde dat jullie dit naar het noorden halen!

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                  SUPER Gaan ze het ook op de demo schieten Gerwin ?
                  Woo, ja, dat hoop ik ook!!!

                  Comment


                    #39
                    Ik ga het toch nog een keer proberen: weet iemand of er ook dealers zijn/komen in regio utrecht?
                    Mvg. sjopies

                    Comment


                      #40
                      En ik probeer het toch ook nog maar een keer.
                      Enig zicht op dealers in de buurt van Hilversum, Almere, Amsterdam, Haarlem?

                      Comment


                        #41
                        Ze gaan het ook op hun demo/show schieten want een echte demo wordt het niet namelijk.

                        Overigens geldt voor bonnfireworks wel dat wat besteld wordt in de voorverkoop wordt gegarandeerd geleverd. Tijdens de drie verkoopdagen wordt BonnFireworks niet bijgevuld en geld op = op. Dit ivm de opslagcapiciteiten van Giezen.
                        Gerwin

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
                          Is het zo lastig om goede dealers in de Randstad te vinden??
                          De Rijswijkse Vuurwerkhal.
                          Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                          Comment


                            #43
                            Goede keuze Frits, ik had van jou niet anders verwacht.
                            Vorig jaar had je 3 cake,s dacht ik?
                            Frits, ben je er al uit welke cake,s je dit jaar gaat nemen van Bonfireworks?
                            Laatst aangepast door moontan; 19 October 2009, 00:23.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              Goede keuze Frits, ik had van jou niet anders verwacht.
                              Vorig jaar had je 3 cake,s dacht ik?
                              Frits, ben je er al uit welke cake,s je dit jaar gaat nemen van Bonfireworks?
                              Fred, het zijn er 12 geworden.
                              Ik wil de namen nog even voor mij houden.

                              Ze zijn allemaal te zien op de demo 6 december in Rijswijk
                              Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                                Fred, het zijn er 12 geworden.
                                Ik wil de namen nog even voor mij houden.

                                Ze zijn allemaal te zien op de demo 6 december in Rijswijk
                                Zitten hier ook cakes tussen uit de Oriental collection?

                                Iemand trouwens enig idee waar deze collectie verkocht word?

                                Comment

                                Working...
                                X