Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 5 van 227 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 3404

Discussie: Vuurwerk Orthen

  1. #61
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Wilde Orthen nog even bedanken voor de goede service en top actie.
    Mochten jullie voor de volgende jaarwisseling weer met zo'n aktie komen dan zal ik zeker niet twijfelen om weer zo'n eind te rijden! (110 km heen en 110 terug).
    Zal dan waarschijnlijk ook weer een grotere bestelling worden.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 5 januari 2009 om 11:15
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #62
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Wij hebben ook een bezoekje aan Orthen gebracht, het is een stukje rijden, maar meer dan de moeite waard. Je loopt een soort loods binnen, straalt toch al iets spannends uit, binnen is de winkel volledig ingericht met dummies en statafels waaraan je je bestellingen kunt invullen of natuurlijk kunt kletsen met elkaar.
    Het was goed druk, gezellig druk en het was even zoeken naar onze bestelling, maar we kregen alles netjes geleverd, alles was op voorraad.

    Prima service, leuke en enthousiaste mensen achter de balie en kennis van het vuurwerk, zelf ook grote liefhebber haha, gewoon top!

    Heren, bedankt, wie weet kunnen we volgend jaar weer wat moois regelen, vond het een groot succes!

  3. #63
    VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Locatie
    De LaGeLaNdEn
    Berichten
    1.150
    Thanks
    1.520
    1.621 waarderingen in 588 posts
    goed en netjes geregeld bij orthen, was lekker druk, en toch werd er samen met je de hele bestelling nagekeken of die klopte. hoop dat ze deze actie dit jaar ook weer doen.

  4. #64
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Bij mij werd het niet nagekeken of het klopte en bij elke zak die ik kreeg moest ik terug omdat ze dingen vergaten.

  5. #65
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Bij mij werd het niet nagekeken of het klopte en bij elke zak die ik kreeg moest ik terug omdat ze dingen vergaten.
    Dan bij deze onze excusses Teun48.
    Toch hopen we je dit jaar weer te mogen verwelkomen.

    mvg
    Vuurwerk Orthen.
    Extreme Pyromaniac for life.

  6. #66
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Allereerst iedereen de beste wensen voor 2009.

    Ik wil bij deze vragen aan de personen die bij vuurwerk orten hebben ingekocht wat jullie ervaringen zijn geweest,Plus/min punten,Service,Afhandeling,Actie's,Wachttijd,Alles wat je kunt vertellen laat maar weten.Dit om onze service naar jullie nog verder te kunnen uitbreiden.

    mvg
    VuurwerkOrten & Pyromaniac 1975
    Extreme Pyromaniac for life.

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Ook nog de beste wensen aan het team van Vuurwerk Orthen

    Wij zijn prima geholpen bij vuurwerk Orthen,we hadden een flinke bestelling en nog een wat kleinere nabestelling geplaatst.

    Kwamen er alleen de 29ste pas achter dat de ene bestelling in de ochtend gehaald kon worden en de ander pas in de avond, en we zouden dus in de ochtend naar Orthen gaan

    Eenmaal daar aangekomen,binnengelopen in een mooie winkel..heel gaaf ingericht. En hebben dus de 2 afhaalbonnen ingeleverd.
    De bestelling die we in de ochtend konden ophalen stond al klaar, de andere was (logisch) nog niet klaar. Maar dit zou geregeld worden, wij hebben dus de spullen naar de auto gebracht en toen we weer terug kwamen was de bestelling al zo goed als klaar..

    Echt een top service dus bij Orthen, ondanks dat het er flink druk was

    Ga zo door daar mensen
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 14 januari 2009 om 22:34
    Once a pyro, always a pyro

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Dan kan ik me verhaaltje ook wel doen denk ik zo

    Vuurwerk Orthen, een winkel waar ik volgend jaar terug kom.

    Plus punten: Het bestellen via internet ging heel soepel, binnen een aantal uur na mijn bevestiging kreeg ik de rekening waar ik het geld over moest maken en nadat ik het gedaan had, kreeg ik op dezelfde dag nog de bevestiging dat het geld over gemaakt was en mijn bon nummer zat er ook bij.

    Mijn pakket werd gecontroleerd en daarbij werd geconstateerd dat mijn Panter er niet bij zat, die werd alsnog geleverd en toen was het in orde.

    Er was geen wachttijd, ik was meteen aan de beurt en dat is mooi want ik kon dus meteen ook weer naar huis met mijn prachtige vuurwerk.

    Actie: Over de korting ja daar heb ik geen woorden voor. Prachtig om te zien dat een winkel aan de liefhebbers denkt en een dikke korting te leveren over een bepaald bedrag.
    Ik hoop zeer dat er volgend jaar ook een korting is en anders kom ik nog langs.

    Ik heb zeer van mijn vuurwerk genoten en daarbij hebben jullie als winkelier goed voor gezorgd. Dynasty is een prachtige collectie, graag zou ik deze collectie weer bij jullie zien.

    Tot dit jaar ergens in december.


  9. #69
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik sluit mij dus volledig aan bij kruitsnuiver, ik was samen met hem, ik had mijn ervaring ook al even kort gepost op 5 januari; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showpos...9&postcount=62

    Vuurwerk Orthen, gewoon een topzaak, leuk personeel en goede service!

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Niets dan LOF!! Top actie, top service!! Dit jaar kom ik weer!! :-)

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    145
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ben zeer tevreden over vuurwerk Orthen. Kom uit den haag voor de 30% korting en het is altijd afwachten hoe de winkel is. Ik haalde het op de 29e in de avond. Winkel was redelijk vol maar kon snel geholpen worden. Alles werd samen met de verkoper nagekeken zodat er geen fouten konden ontstaan. Heel mijn bestelling van compleet. Met 2 dozen naar de auto tillen werd ik ook nog is door 2 man geholpen, dat was pas een service . Als er weer korting komt ga ik zeker weer. Anders niet want dan kan ik voor dezelfde prijs de producten in de buurt halen.

    Topper deze zaak!

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    En het is ook wel eens leuk om de man achter Vuurwerk Orthen te zien.
    Gilbert Verheijen van Vuurwerk-Orthen en Vuurwerk-Tolbrug.





  13. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Het leven is goed in het Brabantse land.
    Met deze gedachten ben ik gisterenavond hoopvol afgereist richting Den Bosch om daar een ontmoeting te hebben met twee mannen van Vuurwerk Orthen: eigenaar Gilbert en medewerker Marchel, op dit forum beter bekend als Pyromaniac 1975.

    De reden van dit bezoek was velerlei: kennismaking, evaluatie afgelopen oud en nieuw, evaluatie kortingsactie freaks, bezoek winkel en showroom, en als klap op de vuurpijl een bezoek bij Marchel thuis waar ik ben blij gemaakt met een aantal zeer oude vuurwerkprospecti. Tevens kennis gemaakt met de charmante vriendin van Marchel. Zoals bekend verwacht zij een drieling, het was haar nog nauwelijks aan te zien. (Marchel: ik hoop voor jou dat minstens 1 van de 3 kindertjes een jongen zal zijn)

    Een geslaagde en gastvrije avond, Orthen heeft een prachtige, grote showroom/winkel met veel ruimte en uitstraling.
    Gilbert is een topper van een man, bijzonder sympathiek, no nonsense, hart voor onze hobby en vooral meedenkend met freaks.

    2008 is een goed jaar geworden voor Vuurwerk Orthen, het heeft ze een grote naamsbekendheid gegeven met bezoek van freaks uit heel Nederland.

    Voor dit jaar zijn er weer leuke acties op komst. Achter de schermen gaan Marchel en ik plannen bedenken voor een spectaculaire meeting aan het eind van het jaar.

    We houden jullie op de hoogte.

    Gilbert en Marchel:
    Bedankt voor deze gezellige en geslaagde avond in Den Bosch

  14. #74
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Beste Fred

    Ook ik en ga uit ook van Gilbert vonden het reuze gezellig.
    Iets wat zeker meer gaat gebeuren.

    Fred wij gaan er vol tegenaan om de meeting de mooiste,grootste en gezelligste ooit te maken.
    Een meeting waar nog lang over nagepraat zal worden.

    Binnenkort maar eens afspreken met idd wat meer tijd om wat dingen op papier te zetten en te gaan regelen want voor je het weet is het zover.

    gr
    Pyromaniac 1975
    Extreme Pyromaniac for life.

  15. #75
    Banned
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Berichten
    102
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Leuk om te lezen het verslag van het bezoek van moontan
    mag er ook al bekend gemaakt worden of er dit jaar weer een actie voor freaks komt?
    Of is Vuurwerk Orthen daar nog niet helemaal uit?

Pagina 5 van 227 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •