Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 209 van 227 EersteEerste ... 109159199207208209210211219 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.121 t/m 3.135 van 3404

Discussie: Vuurwerk Orthen

  1. #3121
    VWC-Lid roadrunner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    408
    Thanks
    752
    222 waarderingen in 111 posts
    Vanochtend om 7.00 ging het hier redelijk snel, maar met maar 1 mannetje achter de balie valt het dan alsnog snel stil als er bestellingen zijn die niet compleet zijn.
    Vorige jaar stonden er op het zelfde tijdstip al heel veel orders klaar en dat was nu zeker niet het geval.
    Bestelling was helemaal compleet en verpakt in mooie stevige Big Shopper tassen van Wolff.
    Ik had verwacht dat de Pangu cakes voor die prijs opruiming van een oude partij zou zijn, maar mijn Hong Kong is gewoon verse productie 2017.
    Tot volgend jaar !!

  2. #3122
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Berichten
    73
    Thanks
    0
    24 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
    Niet de Snake Eyes gehad, maar de Green Flashing gekregen. Hopelijk niet tegenvalt.
    Ik heb wel een Snake Eyes vanmorgen rond 7:30 maar heb vooraf lang getwijfeld tussen de SE en de GF. De Green Flashing is ook zeker een topper!

  3. #3123
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compusmurf Bekijk bericht
    Vanmorgen ook weer geweest, netjes geholpen. Jammer dat het voorraadbeheer ook dit jaar nog niet op orde is. 30% van de bestelling niet aanwezig in de bunker en dus niet uitgeleverd. Gelukkig wat mooie vervangers kunnen regelen dus uiteindelijk met een tevreden gevoel naar huis gegaan. Bedankt weer Orthen!
    Was dit mania.. .dan kan orthen er niks aan doen!

  4. #3124
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Berichten
    73
    Thanks
    0
    24 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    Was dit mania.. .dan kan orthen er niks aan doen!
    Nee dit was evolution, zelfs oa hun eigen aanbieding maar ook de gold willow cracker.

  5. #3125
    VWC-Lid joeyjoey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2006
    Berichten
    572
    Thanks
    643
    342 waarderingen in 166 posts
    Dit jaar bij de Tolbrug besteld maar moest alsnog naar Orthen toe omdat ze bij de Tolbrug maar ongeveer 1/4 van de bestelling klaar hadden staan

    Uiteindelijk alles gekregen behalve de Collision thunder maar daar kunnen zij uiteraard niks aan doen.
    Gewoon netjes mijn geld teruggekregen.

  6. #3126
    VWC-Lid chac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    149
    Thanks
    45
    291 waarderingen in 79 posts
    Had geen grote bestelling maar alle bestelde producten waren netjes aanwezig en mijn bestelling stond al klaar in de winkel achter de balie. Wil Orthen via deze weg bedanken voor de goede en snelle afhandeling van mijn bestelling.

  7. Deze gebruiker waardeert chac voor het bericht:

    3xh

  8. #3127
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Iets voor 0000 al bij orthen binnengekomen en staan praten met gilbert en andere leden. Erg gezellig! Allea stond perfect klaar en 0000 kon ik direct inladen en door. Top geregeld. Ga hier volgend jaar zeer zeker weer bestellen. Parkeren is wel een drama btw.

  9. Deze gebruiker waardeert Reservelont voor het bericht:

    3xh

  10. #3128
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    46
    Thanks
    30
    9 waarderingen in 8 posts
    Gisteren ochtend mijn bestelling opgehaald helaas was mijn Collision Thunder niet geleverd en kwam deze ook niet meer. Goede vervangers uitgezocht RamBam 2.0 had ik nog op de lijst staan en een andere leuke doos erbij.

  11. Deze gebruiker waardeert kaassie voor het bericht:

    3xh

  12. #3129
    VWC-Lid PyroLunatic010's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Berichten
    88
    Thanks
    24
    98 waarderingen in 38 posts
    Zojuist mn bestelling opgehaald. Helaas aantal producten niet aanwezig, erg jammer maar uiteindelijk goeie producten voor terug gekregen. Bedankt voor de goeie service en een goed uiteinde Orthen! Tot volgend jaar.

  13. Deze gebruiker waardeert PyroLunatic010 voor het bericht:

    3xh

  14. #3130
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.986 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroLunatic010 Bekijk bericht
    Zojuist mn bestelling opgehaald. Helaas aantal producten niet aanwezig, erg jammer maar uiteindelijk goeie producten voor terug gekregen. Bedankt voor de goeie service en een goed uiteinde Orthen! Tot volgend jaar.
    Hier hetzelfde. Heel vriendelijk geholpen. Helaas bevatte de Dreamscape 25mm set geen van de 3 cakes die daar eigenlijk in zou zitten. Daar baal ik van, want de Red Ghost en Splitting Stars waren 2 cakes waar ik me echt op verheugde. Echter, de vervangers zijn dik in orde (Flashing Flower, Chengdu en Nanjing), dus geen reden om Orthen af te kraken.
    Well, that depends...

  15. Deze gebruiker waardeert fompert voor het bericht:

    3xh

  16. #3131
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    ja de laatste dagen is die kans op mindere cakes groter. maat als je al wat langer er komt en in 1ste nacht doen ze daar wat minder moeilijk over. Dit jaar qua compleetheid meer dan tevreden beter dan ooit en mooier dan besteld

  17. #3132
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Berichten
    704
    Thanks
    587
    578 waarderingen in 212 posts
    wat een super winkel!
    niets dan lof voor gilbert en zijn team.
    bestellingen stonden keurig klaar.
    vervanger voor de rubro producten mocht ikzelf uitzoeken en we kregen ook nog een leuke aanbieding voor een ander product!
    volgend jaar ga ik hier zeker meer bestellen.

  18. Deze gebruiker waardeert Tigers voor het bericht:

    3xh

  19. #3133
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Vandaag ook geweest omdat mijn stookmaat via Facebook een cakebox had gewonnen, de Imaginary M van Evolution. Daarnaast nog even een 100.000 van Wolff en meterpakket meegenomen. Waren snel aan de beurt rond 12:00, even rondgekeken in de winkel. Prachtig aangekleed, ademt echt vuurwerk uit. Weer een mooie ervaring rijker dus, alleen het parkeren is echt dramatisch. Lijkt me niet fijn wanneer je grote hoeveelheden hebt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  21. #3134
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Vind de service van orthen heel goed, zal hier volgend jaar wederom bestellen!

  22. #3135
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2016
    Berichten
    27
    Thanks
    1
    23 waarderingen in 12 posts
    Snel geholpen inderdaad en goede vervangers voor cakes die op waren.
    parkeren is even lastig, maar ik werd geholpen met sjouwen. prima zaak dus.
    volgend jaar waarschijnlijk weer.

Pagina 209 van 227 EersteEerste ... 109159199207208209210211219 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •