Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De adviesprijs voor 2009 : € 30,00 (was € 32,95)
    Dit is.de adviesprijs, een dealer kan natuurlijk zelf anders beslissen.

    Comment


      #17
      Sodej...
      wat een heerlijke cake zeg en dat voor 30 euro
      ik ben verkocht dit is toch gewoon een eerlijke prijs voor een
      kwalitatief prachtprodukt .top doe mij er maar 3
      Even a broken clock is right twice a day.

      Comment


        #18
        Waanzinnig mooie cake, zo van film. Maareh, misschien moet de effectomschrijving in de startpost nog even aangepast worden.

        Comment


          #19
          ik vind persoonlijk toch echt wel een topper. Super effect! Ik hou wel van die gouden willows

          Comment


            #20
            Wat een sierlijke prachtcake!
            Mooi uitgevoerde willows die lang blijven hangen en een heerlijke finale.
            Deze cake lijkt mij z'n centen meer dan waard.
            Mijn Bonfireworks-lijst word langer en langerrrr.....

            Comment


              #21
              Schitterende cake de Sunrise.
              Een cake die de lucht vult met prachtige tails to willow.
              Mooi breed deze effecten en lekker hoog.
              Ik heb deze in viervoud besteld, mooi voor een show met only goud.

              Comment


                #22
                ben ik beetje nieuwsgierig waarom je voor deze kiest en niet de Golden Willow van Zena. Ze verschillen namelijk zo weinig.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  ben ik beetje nieuwsgierig waarom je voor deze kiest en niet de Golden Willow van Zena. Ze verschillen namelijk zo weinig.
                  Mag je gewoon vragen hoor Richard.
                  De Golden Willow van Zena neem ik ook. (2x)
                  Alleen voor de Sunrise kan ik een hoge korting krijgen.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    ben ik beetje nieuwsgierig waarom je voor deze kiest en niet de Golden Willow van Zena. Ze verschillen namelijk zo weinig.

                    Afgaande op de filmpjes. Heb ze dus nog niet in het echt gezien;

                    - Sunrise blijft langer hangen
                    - Sunrise heeft de willows meer naar beneden hangen
                    - Sunrise heeft een net iets sneller tempo waardoor de lucht net goed gevult blijft maar ook net niet te snel gaat.

                    Daarbij komt dat ze de Golden willow hier niet in de buurt verkopen.
                    Laatst aangepast door pyrofreak1990; 15 November 2009, 19:41.

                    Comment


                      #25
                      De Sun Rise...
                      Tsja, ik kan je er helaas weinig over vertellen. Mijn film van de Sun Rise is helaas helemaal out of focus. Daarbij komt dat dit goud al zo lastig is vast te leggen. De film is dus niet eens upload-waardig.
                      De knal was goed, erg goed. Bursts van willows zijn al-tijd hard. Maar het boeket heb ik ervaren als "gewoon een gouden willow". Sorry dat ik niet exact meer weet hoe en wat. Omdat ik niets afwist van Bon Firworks, wist ik ook niet waar ik op moest letten. Ik heb mij meer bezig gehouden met filmen, dan met de cakes ter plekke te beoordelen.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #26
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #27
                          en da's een oud productiefilmpje, waarna de Sunrise is veranderd en het nieuwste filmpje ervoor in de plaats gekomen... Ouwe koeien uit de sloot halen, heet dit

                          Comment


                            #28
                            En toch heb ik vanavond op de demo in Lopik de versie van het filmpje hierboven gezien . Hopelijk heeft iemand het op film staan.

                            Vond het trouwens niet heel erg spectaculair deze cake, beetje flets

                            Comment


                              #29
                              Ja, deze versie werd geschoten bij Rijswijk, vond hem leuk, niet geweldig voor de prijs
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                                En toch heb ik vanavond op de demo in Lopik de versie van het filmpje hierboven gezien . Hopelijk heeft iemand het op film staan.

                                Vond het trouwens niet heel erg spectaculair deze cake, beetje flets
                                Heb daar in lopik gefilmd en zal de film bij demo lopik 07-12-09 erop zetten.
                                VEILIGHEID EERST

                                Comment

                                Working...
                                X