Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Great wall of China

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Bij mij gingen ze alle 2 goed, maar ik had ze nog over van vorig jaar. Geen problemen met voortijdige vuur ejaculatie's alhier!

    Comment


      #62
      Wij hadden vorig jaar 2 exemplaren.
      De enige cake van Bon waarvan de prijs/kwaliteitsverhouding niet helemaal klopt.
      Daarom dit jaar niet meer aangeschaft.
      Een beetje een softe cake, mines moeten eruit knallen wat echter niet
      aan de orde is......jammer....
      De mines op zich zijn ook niet echt"vet" .
      Ciao
      mek

      Comment


        #63


        Foto niet gebruiken zonder toestemming

        Comment


          #64
          Helemaal vergeten hier te reageren!
          Deze zat afgelopen jaar ook in mijn collectie en het was en een geweldig ding! Bij het eerste salvo gingen er wel een aantal rijen tegelijk maar daar kan ik wel mee leven want wat gaf dit ding een mooie muur zeg! Phoeff echt een goed gevuld muur van goud!

          Ik zeg: doen!
          [B]Phantom[/B]

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door selwyn Bekijk bericht
            Ik heb deze afgestoken tegelijk met een outrageous van bonfire die ik voor de great wall of china gezet heb, een ideale combinatie moet ik zeggen. Mooie is ook dat deze twee cakes even lang duurde.
            Beetje late reactie misschien, maar ik kan met niet voorstellen dat de outrageous even lang duurt als de great wall of china.
            Op andere fora: bloodwake / mollyman

            Comment


              #66
              Hier nog een, toch wel gave, foto van het effect van de Great wall of China!

              Foto niet gebruiken zonder toestemming

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
                Wij hadden vorig jaar 2 exemplaren.
                De enige cake van Bon waarvan de prijs/kwaliteitsverhouding niet helemaal klopt.
                Daarom dit jaar niet meer aangeschaft.
                Een beetje een softe cake, mines moeten eruit knallen wat echter niet
                aan de orde is......jammer....
                De mines op zich zijn ook niet echt"vet" .
                Ciao
                mek
                Nog een late reactie: mines moeten eruit? Dat draait deze cake om. Persoonlijk vind ik dit effect super. Mines zijn juist goed en groot. Misschien had je een verkeerde?
                `GREETZZZ
                Laatst aangepast door tjopper; 22 August 2011, 18:53.
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #68
                  Kijk even naar dit filmpje op 9.20 min.

                  Lekkah knalluh is een traditie die elk jaar weer terug komt bij de Rijswijkse Vuurwerkhal! Bij thuiskomst wordt voor het thuisfront een 2e showtje in elkaar ...


                  Als je het dan nog niks vind dan weet ik het niet meer.
                  Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                    Nog een late reactie: mines moeten eruit? Dat draait deze cake om. Persoonlijk vind ik dit effect super. Mines zijn juist goed en groot. Misschien had je een verkeerde?
                    `GREETZZZ
                    Hehe, hij zegt dat de mines er uit moeten knallen, niet er uit gehaald moeten worden. Je weet wel, met veel kracht *BOEM!* de sterren uit de tube knallen.

                    Comment


                      #70
                      lol,

                      Ik lees het nu ook goed. Thnx voor het opmerken. Maargoed ik heb em zelf ook live gezien en ik vond dat het met redelijk geweld eruit knalde. Dus dan nog deel ik zijn mening niet.
                      Maar nu weet ik iig wel hoe hij het bedoelde;-)

                      greetzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #71
                        Geweldige foto Morris, bedant.
                        Deze cake nog nooit gehad, het moet er dit jaar dan toch maar eens van komen
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #72
                          Wat een prachtfoto Pyroboy

                          Comment


                            #73
                            Adviesverkoopprijs voor 2011: € 49,95

                            Comment


                              #74
                              Geweldige pot dit. Effecten zijn zo breed dat ze niet helemaal op de camera pasten.

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #75
                                Bedankt voor je mooie film Vuurwerkkoning.
                                Wat indrukwekkend zeg, zo'n muur van vuur! Hij doet zijn naam zeker eer aan.
                                Ik zat al te twijfelen hem aan te schaffen en hem dan te schieten met een andere cake. Nu vraag ik me af of de andere cake dan nog wel tot zijn recht komt..



                                Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                                Kijk even naar dit filmpje op 9.20 min.

                                Lekkah knalluh is een traditie die elk jaar weer terug komt bij de Rijswijkse Vuurwerkhal! Bij thuiskomst wordt voor het thuisfront een 2e showtje in elkaar ...


                                Als je het dan nog niks vind dan weet ik het niet meer.
                                Volgens mij hebben die mensen op 1 januari pikzwarte ramen gehad... Met name de rechterzijde.
                                Laatst aangepast door Pyroguy; 11 November 2011, 23:28.

                                Comment

                                Working...
                                X