Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blessing Pearls

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    heb hem laatst gezien op een demo en ook gefilmd. vond de uitwerkingen erg goed. zeer mooie cake met mooie effecten die ook lang door schiet.
    hier het filmpje van 2 stuks blessing pearls geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    sorry voor de beeld kwaliteit dit komt, omdat ik al een poosje aan het filmen was en door de motregen mijn lens op een of andere manier besloeg.

    vind hem erg mooi alleen zelf koop ik hem dit jaar niet vanwege de toch iets hoge prijs aangezien ik al bijna over mijn budget heen ga verder een top cake!

    Comment


      #32
      Volgend jaar neem ik hem weer, schitterende cake. Zeker als je een zwak voor willows hebt.
      'War does not determine who is right, only who is left.'

      Comment


        #33
        Had deze dit jaar gratis gekregen.
        Maar door de mist kwam hij niet helemaal mooi uit, maar ondanks dat er toch van genoten.
        Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

        Comment


          #34
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Ps. dit betreft de 2009 versie
          vuurwerkbieb

          Comment


            #35
            Adviesverkoopprijs voor 2011: € 49,95

            Comment


              #36
              vuurwerkbieb

              Comment


                #37
                Zou het mooi zijn om deze cake te schieten met een andere cake, om een soort Dynasty Dragsters te creëren? Zoja, welke cake zou geschikt zijn om hier voor te gebruiken?

                Comment


                  #38
                  Deze had ik vorig jaar als laatste afgestoken maar daar kwam die niet helemaal tot zijn recht.
                  Wel echt een prachtige cake die ik ook dit jaar weer erbij heb, ook in de intratuin versie (omlabeling met de naam Magic Willows).
                  Afsteek volgorde zal ik aanpassen.

                  Comment


                    #39
                    Heb hem al besteld voor dit jaar voor maar 34,95

                    Comment

                    Working...
                    X