Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Beko Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Weer een update, nu het Youtube kanaal. Staan 4 nieuwe filmpjes op!

    Comment


      #17
      Wat slaan ze bij beko toch weer een flater door nu ANNO 2011 nog steeds niet bij het grootste deel van hun vuurwerk productfilmpjes te tonen.

      zowat elke leverancier heeft prachtige films bij zelfs hun goedkoopste producten staan maar nee hoor, dat vinden ze hier schijnbaar onnodig.

      hier in het ( land v heusden en altena ) word het veelvuldig aangeboden, ik ga alleen om deze reden al 3 jaar lang vrolijk naar steenbergen (100km rijden) toe voor o.a dynasty.

      komop beko, doe hier wat aan.

      Comment


        #18
        Tja wat moet je er over zeggen, ik denk dat hun focus niet echt op de beko website ligt. De films zullen natuurlijk wel te zien zijn op de winkel site`s van beko

        Gr stefan
        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          #19
          Voor ons als dealer zijn alle filmpjes beschikbaar via de dealerlogin bij de beko site.
          Hier vinden we zelfs filmpjes van de kleinste artikelen, wat niet iedere importeur kan
          zeggen. Maar, zoals Stefantvs terecht opmerkt, op de sites van de beko dealers zal men
          toch zelf de filmpjes hebben staan.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Mochtor Bekijk bericht
            Voor ons als dealer zijn alle filmpjes beschikbaar via de dealerlogin bij de beko site.
            Hier vinden we zelfs filmpjes van de kleinste artikelen, wat niet iedere importeur kan
            zeggen. Maar, zoals Stefantvs terecht opmerkt, op de sites van de beko dealers zal men
            toch zelf de filmpjes hebben staan.
            inderdaad staan van sommige (bijv 500grammers) wat filmpjes op.

            pijlenpakketten daarintegen en kleine cakes zijn nog nooit vertoond incl filmmateriaal.

            Comment


              #21
              Misschien is het een mogelijkheid om eens een berichtje te sturen naar Beko?
              Informeer bij hen of filmpjes vrij gegeven mogen worden, dan plaats ik ze desnoods
              allemaal voor je.

              Comment


                #22
                die website is onzettelijk lelijk ik ga het niet eens verder meer bekijken

                Comment


                  #23
                  Maar gaan we ons nu druk maken hierover ?
                  Wat Mochter al aangeeft voor de dealers zijn de films gewoon beschikbaar.
                  En waar kijkt 99% van de mensen ? juist op de winkel website, en dus niet van de importeur.

                  Aardig van je Mochter dat je ze e.v.t online wilt zetten als dat mag van beko.
                  Daarnaast heb ik ff een rondje gedaan op anders site`s van verschillende importeurs en daar zie ik ook niet over een film van.

                  Gr stefan
                  http://www.stefandrukker.nl

                  Comment

                  Working...
                  X