Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 27
  1. #1
    VWC-Lid Hellpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Berichten
    11
    Thanks
    3
    0 waarderingen in 0 posts

    nieuwe importeur PYROSTAR

    Sinds dit jaar is er een nieuwe vuurwerk importeur genaamd PYROSTAR .
    Pyrostar producten onderscheiden zich duidelijk van andere merken door de uitstekende kwaliteit en heldere kleuren.
    De effecten die op de labels staan afgebeeld zijn de echte effecten, zodat iedereen duidelijk weet wat hij kan verwachten.
    De producten van pyrostar worden half oktober in de winkels verwacht .
    welke winkels is nog niet bekent.
    nou ja 1tje dan Wapenhandel Frank.

    De website: www.pyrostar.be






    Groeten Hellpyro
    Laatst gewijzigd door Hellpyro; 9 oktober 2008 om 18:30

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik vroeg mij af of er leden zijn die ervaring hebben met de producten van Pyrostar en of zij deze ervaring met ons willen delen.

  3. #3
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    het doet me een beetje denken aan broekhoff??

  4. #4
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    we hebben het over de uitwerking van de producten en jouw ervaring daar mee. Niet jouw (al uitentreure besproken) ideeën bij de layout.

  5. #5
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts

  6. #6
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    de filmpjes doen het niet teun :O

  7. #7
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Mega Flash 180
    http://blip.tv/file/1634671/

    Night Show pijlen
    http://blip.tv/file/1645589/

    Coco Night
    http://blip.tv/file/1634630/

    Multi Thunder
    http://blip.tv/file/1634703/

    Nitrate
    http://blip.tv/file/1634722/

    Thunderworld pijlen
    http://blip.tv/file/1642446/

    2× Lava Vulkaantjes 1 × Crackling Wall
    http://blip.tv/file/1633114/

    Thunderation
    http://blip.tv/file/1635762/


    ©Whoep!

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Hoe gaat het met deze nieuwe importeur?
    Op de website staat nog geen informatie over nieuwe artikelen, en nieuwe dealers.
    Kan/wil Pim daar al iets meer over zeggen?

  9. #9
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    ik ben ook wel eens benieuwd naar de algemene ervaringen met pyrostar, niet geheel onbelangrijk lijkt me

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2008
    Berichten
    321
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Hoe gaat het met deze nieuwe importeur?
    Op de website staat nog geen informatie over nieuwe artikelen, en nieuwe dealers.
    Kan/wil Pim daar al iets meer over zeggen?

    Met pyrostar gaat het zeker goed!
    Pyrostar heeft zijn eerste jaar goed doorstaan. We hebben eigenlijk enkel maar positieve reacties van onze klanten gekregen. Ook over de kwaliteit en design van onze producten hebben we enkel maar goede reacties gekregen.Zo waren ook veel mensen verast over de knal van onze chineese rollen en nitraat matten. Ook is bij onze klanten de knalcake V-thunder (64sh) zeer geliefd door zijn schiet style en door de harde knallen is dit dan ook een succes bij het grote publiek! Dit jaar en vorig jaar zijn we al meermaals naar china geweest om de nieuwe producten zelf te ontwerpen en ook tijdens de productie word er constant gecontroleerd en daar waar het kan word er ook verbeterd. Doordat we zo intensief met onze nieuwe producten zijn bezig geweest hebben we ondertussen dan ook weer een smak nieuwe toelatingsnummers binnen gekregen !

    Voor dit jaar komen er een 35 a 40 nieuwe producten bij in de collectie.
    Naast de zeer goede kwaliteit van chineese rollen die we vorig jaar hadden komen er dit jaar enkele spectaculaire nieuwe matten bij,die bij vrijwel iedereen geliefd zullen worden hier willen we nog niet te veel over kwijt.Wat ik jullie al kan zeggen is dat er een nieuwe nitraat mat met een wel heel apart effect en met een eindknal binnen komt! Ook is er een nieuwe mat in de maak die naar het idee van enkele vuurwerkliefhebbers die deze al getest hebben de hardste mat zou zijn die verkrijg baar is, we kunnen dan ook niet wachten tot deze binnen zijn zodat deze door meerdere mensen getest kan worden en dit kunne bevestigen

    Ook op het gebied van 75grams vuurpijlen hebben we een en ander veranderd dit jaar komen er nieuwe vuurpijlen met nog beter boeketten. De sampels hiervan hadden we vorig jaar al getest en staan ook ergens op internet. En waren echt fantastisch!
    Ook krijgen we een nieuwe mini knalpijl binnen met een goede knal die niet duur zal zijn!.


    Ook zullen er 12 nieuwe cakes komen die voorzien zijn van specialere en nieuwe effecten echte toppertjes die niet de goedkope basis effecten bevatten maar de echte mooie effecten!. Ook zijn we er in geslaagd om een 750shots "mantronix" te maken deze komt uiteraard ook binnen.

    Verder komen we dit jaar met nog enkele zeer aparte en leuke nieuwigheden, deze zullen pas later dit jaar bekend gemaakt worden.Ook komt er nog een nieuwe zilver vulkaan die 5a6 meter hoog spuit en nieuwe gekleurde rook en zeer helder bengaalsvuur binnen meer info hierover volgt later.

    Op het gebied van dealers de dealerlijst word pas in oktober geupdate ik kan al wel zeggen dat er voor dit jaar al enkele nieuwe dealers hebben toegezegd meer info hierover volgt later.


    Groetjes Pyropim

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Pim, fijn dat je dit ons allemaal wilt vertellen.
    Het nieuws klinkt als muziek in de oren.
    We zijn weer helemaal op de hoogte.
    Bedankt voor het delen en we blijven Pyrostar op de voet volgen

  12. #12
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Worden er dit jaar nou ook 'ns richtprijzen bekend gemaakt? Ik ga nml niet helemaal naar België zonder te weten wat ik óngeveer kan verwachten aan prijzen. Onmogelijk een keuze te maken en aankoop voor te bereiden zonder prijsindicatie.

    En om nou de afzonderlijke prijzen van de winkels af te wachten? Zit er dan zo'n brede marge in de prijzen dat die zo sterk per winkel kunnen verschillen? Een importeur in NL maakt toch ook richtprijzen bekend in de loop van het jaar, waar je dan bij een winkel in dec. mazzel of pech kunt hebben met kleine prijsvariaties?
    Daarbij doet de dealerlijst op de site het niet, dus kúnnen we geeneens prijzen bij winkels checken... Zo loop je gewoon de boot mis!

    Je zou ons allen, en jezelf, een groot plezier doen door richtprijzen te vermelden, Pim.

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2008
    Berichten
    321
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Worden er dit jaar nou ook 'ns richtprijzen bekend gemaakt? Ik ga nml niet helemaal naar België zonder te weten wat ik óngeveer kan verwachten aan prijzen. Onmogelijk een keuze te maken en aankoop voor te bereiden zonder prijsindicatie.

    En om nou de afzonderlijke prijzen van de winkels af te wachten? Zit er dan zo'n brede marge in de prijzen dat die zo sterk per winkel kunnen verschillen? Een importeur in NL maakt toch ook richtprijzen bekend in de loop van het jaar, waar je dan bij een winkel in dec. mazzel of pech kunt hebben met kleine prijsvariaties?
    Daarbij doet de dealerlijst op de site het niet, dus kúnnen we geeneens prijzen bij winkels checken... Zo loop je gewoon de boot mis!

    Je zou ons allen, en jezelf, een groot plezier doen door richtprijzen te vermelden, Pim.
    Momenteel zijn we aan het kijken om dit op te lossen, we doen ons best
    groetjes Pim

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Berichten
    85
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dat zou mooi zijn Pim.
    Want Richardus heeft wel gelijk vind ik.
    We weten de productomschrijvingen van de diverse artikelen (die er goed uit zien), maar verder weten we nog helemaal niets.
    Ik zou graag een keer Pyrostar willen kopen, alleen waar?

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2008
    Berichten
    321
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Louis Bekijk bericht
    Dat zou mooi zijn Pim.
    Want Richardus heeft wel gelijk vind ik.
    We weten de productomschrijvingen van de diverse artikelen (die er goed uit zien), maar verder weten we nog helemaal niets.
    Ik zou graag een keer Pyrostar willen kopen, alleen waar?
    in poppel en weelde vlakbij baarle zitten 3 winkels die pyrostar verkopen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •