Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 80
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Dat ligt helemaal aan jou Jan, maar misschien is hij nu niet meer zo uniek als vorig jaar. De Cyclone en outrageous lijken er wel een beetje op, zodoende.
    Over de Surpreme, het blijft een topper en vooral hoe die aan de linkerkant ging, was die helemaal goed.

  2. #62
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Panter = Terminator bij Katan


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
    Sky Symphony
    Panter
    Camuro King
    BIG MC Thunder

    Dat waren toch wel de uitblinkertjes vond ik, maarja die staan bij iedereen wel bij de toppers. Er waren veel meer mooie natuurlijk maar heb niet echt de schietlijst erbij gehouden. En deze cake's had ik al eerder gezien, behalve de Sky Symphony maar die staat nu dus ook op me lijstje

    De Panter wil ik ook maar weet niet wat de omlabeling is van Profi VUurwerk volgens mij is die er wel?

  3. #63
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Dit was een demo zoals ie hoort te zijn, wat mij betreft. Veel verschillende produkten, zodat je een duidelijk beeld krijgt van wat er te koop is. En daarmee heel leerzaam. Dat is niet altijd prettig, want eerlijk gezegd vond ik bijvoorbeeld de Sniper "live" toch wel tegenvallen. En veel van de (kleinere) Jorge-artikelen idem dito. Veel te duur geworden, en teveel crackling effecten.

    Verder vond ik dat er opvallend veel cakes waren met een snoeiharde burst, met desondanks mooie brede effecten. Naast de Extreme Salute heb ik in dit genre de volgende tips voor de liefhebber: Combat, Cyclone, Outrageous en Blessing Pearls.
    Naast de twee laatstgenoemde werd er nog een derde Bonfire cake geschoten, de Pina Colada, maar die kon mij niet bekoren.

    Een eervolle vermelding krijgt de Mc Thunder van mij. Jammer dat de kleine broer niet geschoten is, want daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar, maar de combinatie tussen mines en harde knallen bevalt mij prima!

    Heb inmiddels begrepen dat meerdere collega-freaks de Dragsters vonden tegenvallen, maar daar ben ik het toch niet mee eens. En ook de Supreme van SkyLine mag er wezen, hoor! En wat te denken van de Concerto Rosso? Knoop er drie aan elkaar en je hebt om 12 uur een publiekstrekker van de bovenste plank!

    Topper in prijs/kwaliteitsverhouding vond ik de Multi Shock van B&W. Goed vuurwerk kan ook voor kleine prijzen!

    Al met al veel mooie dingen gezien, én een aantal tegenvallers. Winnaar voor mij tóch weer de Extreme Salute, zeker ook omdat ik weet dat die regelmatig ruim onder de adviesprijs van 25 euro wordt aangeboden en dan zijn gelijke nog niet kent!


    Edit: ligt het nou aan mij, of is de Panter veranderd?!
    Ik ga volledig mee met dit verhaal. Jorge is nu te duur geworden voor wat je krijgt en bevat te veel dezelfde uitwerkingen waarvan sommige erg slordig waren. De Multishock was de verrassing van de avond, mooie grote boeketten en een zeer schappelijke prijs. De Sky Symphony is een uniek stukje vuurwerk in zijn soort, maar niet geschikt om meerdere tegelijk te schieten want dan gaat het effect verloren en de Big MC Thunder, Concerto Rosso en Extreme Salute zorgen voor een enorme bak herrie bij elkaar. De Sniper viel mij eigenlijk ook ietwat tegen, Never Ending vond ik dan weer reuze meevallen.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Ik ga volledig mee met dit verhaal. Jorge is nu te duur geworden voor wat je krijgt en bevat te veel dezelfde uitwerkingen waarvan sommige erg slordig waren. De Multishock was de verrassing van de avond, mooie grote boeketten en een zeer schappelijke prijs. De Sky Symphony is een uniek stukje vuurwerk in zijn soort, maar niet geschikt om meerdere tegelijk te schieten want dan gaat het effect verloren en de Big MC Thunder, Concerto Rosso en Extreme Salute zorgen voor een enorme bak herrie bij elkaar. De Sniper viel mij eigenlijk ook ietwat tegen, Never Ending vond ik dan weer reuze meevallen.
    Helemaal mee eens.
    Jorge heeft een beetje afgedaan door de prijzen. Nu liggen de prijzen gelijk met ander vuurwerk en is het niet bijzonder genoeg om het te kopen.

    met de rest van je verhaal ben ik het ook eens!!
    Was een leuke demo.

  5. #65
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Waar is de definitieve schietlijst van deze demo te vinden?

    op avp druppelen de filmpjes ook al binnen: http://forum.arjanuitman.com/forum/s...ad.php?t=16256
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkbieb; 8 december 2008 om 10:33

  6. #66
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    mijn filmpjes van de demo komen hier te staan:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...069#post123069
    Laatst gewijzigd door pigi.; 8 december 2008 om 17:05

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
    Panter = Terminator bij Katan
    Bedankt die staat nu dus op me lijstje

    Mijn foto's plaats ik over ca. 30 minuten denk ik.

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Zo hier zijn dan de foto's!































    Ga voor meer foto's naar mijn fotoalbum: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=259

  9. #69
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    @ monsterking
    erg mooie fotos

    alle filmpjes van de demo zijn hier te vinden
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...069#post123069

  10. #70
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Helemaal mee eens.
    Jorge heeft een beetje afgedaan door de prijzen. Nu liggen de prijzen gelijk met ander vuurwerk en is het niet bijzonder genoeg om het te kopen.

    met de rest van je verhaal ben ik het ook eens!!
    Was een leuke demo.

    Jorge/XXL is nu even een hot-item bij vele freaks. Met name door de forse prijsverhogingen.
    Bij mij heeft XXL ook de boot gemist door soms de prijs met 50-60% te verhogen.
    Ook is XXL erg laat met het geven van info / filmpjes etc.
    Bij velen valt dit in het verkeerde keelgat.

    Toch wil en zal ik hun cakes niet afvallen.....waarom? . Ik vind de kleurstelling van de boeketten erg goed. Met name het blauw , lemon en paars zijn zeer helder en kom je toch niet veel tegen.

    Volgend jaar weer concurrende prijzen hanteren mannen van XXL ,en jullie
    zullen vele freaks weer gelukkig maken.
    Dit jaar sla ik iig even over!!

    Cheers
    mek

  11. #71
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    De toppers van de show zijn:

    Big Mc Thunder
    Dragsters
    Sniper
    Extreme Salute

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
    De toppers van de show zijn:

    Big Mc Thunder
    Dragsters
    Sniper
    Extreme Salute
    Ben je ook geweest Rob?

  13. #73
    VWC-Lid X-Treme's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2006
    Locatie
    Noordwijkerhout
    Berichten
    224
    Thanks
    28
    236 waarderingen in 73 posts
    Extreme salute had echt heerlijke burstknallen plus een super effect ik vond dit echt een van de beste cakes van de avond. Ook Dynasty had een aantal super cakes met mooie grote effecten, ook in het lagere budget en de Sky Symphony van Beko is ook een goede cake met een zeer leuk effect.

    De cakes van Jorge vond ik bijna allemaal tegenvallen. En er werd dus ook Bonfireworks geschoten ik vroeg me al af van welk merk die cakes waren, niet echt goed opgelet wat voor effecten die hadden.

  14. #74
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
    Ben je ook geweest Rob?
    voor mij iets te ver weg: mijn reactie gaf ik na het kijken van pigi's registratie vd demo

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
    voor mij iets te ver weg: mijn reactie gaf ik na het kijken van pigi's registratie vd demo
    Ik dacht al van, had die wel kunnen zeggen want dan hadden we kunnen meeten

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •