Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Berichten
    21
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just_Hardcore Bekijk bericht
    Was zeker gezellig daarzo.. Koelorret Pionies (coloured peonies :P Lekkere uitspraak had die vent ) was zeker top, zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Super secreet was ook erg gaaf alleen wel veels te duur. En de piedewiet was ook leuk, alleen verkopen ze die niet haha.
    De Piedewiet verkopen ze wel bij Vechtweelde......... er zijn meer artikelen dan er in de folder of op internet staan, zo heb ik vandaag nog wat extra artikelen gekocht, gewoon even vragen bij de verkopers.

  2. #17
    VWC-Lid Just_Hardcore's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2008
    Locatie
    thuis
    Berichten
    33
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalkoning Bekijk bericht
    De Piedewiet verkopen ze wel bij Vechtweelde......... er zijn meer artikelen dan er in de folder of op internet staan, zo heb ik vandaag nog wat extra artikelen gekocht, gewoon even vragen bij de verkopers.
    Oooh dat is wel nice dan.. Ga ik op de verkoopdag nog ff wat vragen

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Uiteraard was ik ook weer van de partij. In een opwelling overigens, want ik wilde eerst naar Nieuwerkerk, maar dat kwam me op het laatste moment niet goed uit.
    Grappig dat ik jullie niet heb gezien, maar heb ook eerlijk gezegd niet rondgekeken.

    Inmiddels heb ik zeer veel demo's en produkten gezien. Dit was een goede demo, maar de kwaliteit van de produkten viel mij niet mee.

    Heel in het kort: Pro Line is kwalitatief gewoon achterhaald en voorbij gestreefd door vele andere merken. Nog steeds redelijke bursts, maar over het algemeen magere boeketten. Op mijn scorelijstje maar één "acht": de Salvo Cabs.

    De nieuwe produkten van Crown zijn kwalitatief beduidend beter dan de Pro Line collectie, maar ook meteen een heel stuk prijziger, en dat vind ik ze gewoon niet waard. Ook hier maar één "achtje": de Kamuro Sky.

    En tot slot: de selectie van Marijn die hier geschoten werd vond ik óók niet bijzonder. Excuses voor de fans van Marijn, maar het is gewoon niet anders. Op deze demo werden de produkten solo geschorten, en dát scheelt een hoop hoor!
    Positieve uitzonderingen van vanavond: Piedewiet, Dreumes, en de winnaar van de hele demo: Potje.

    Marijn heeft absoluut een aantal hele originele en goede produkten, maar in mijn beleving toch ook een hele hoop middelmatige cakes, die kwalitatief misschien wel goed zijn, maar die ik niet koop omdat ik ze in andere lijnen voor een betere prijs terugvind.

    Als geld een mindere rol speelt moet ik toegeven dat er met Marijn produkten wel een fantastische show te brouwen valt, getuige ook de finale van deze demo. Want die was absoluut de moeite waard.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •