Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colourful Parachute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    zeker goede pot!
    ik had hem vorig jaar en de parachute's waaren van goede kwaliteit hij schoot ze aardig hoog. alleen jammer dat ze maar zo kort blijven branden die parachute's van tegenwoordig. nu zijn we bijna weer 12maanden verder en de parachute's hangen nog in de boom op 20meter hoogte te bungelen

    Comment


      #17
      Heb je daar een leuk fotootje van toevallig?

      Comment


        #18
        ja die moet ik nog wel hebben hij komt zo snel mogelijk hier onder te staan

        Comment


          #19
          Man man wat zonde van die crackling in deze cake! Het was een super cake geweest zonder crackling.
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #20
            Wat jammer dat er crackling in dit product zit! Hoop dat Beko deze cake veranderd!

            Comment


              #21
              Productfilm 2010

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Laatst aangepast door ylke; 10 November 2010, 22:03.
              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

              Comment


                #22
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #23
                  Blijft toch een leuk product dit! Aparter dan de standaardcakes en het zal de nodige reacties uitlokken bij je publiek
                  Van mij had ie wel in salvo's o.i.d. mogen schieten waardoor je wat meer parachutjes tegelijk in de lucht had hangen, dan had het er net wat leuker uit gezien.. maar ook nu een zeer leuk bakje

                  Comment


                    #24
                    Richtprijs is hier €17,50,- .

                    Comment


                      #25
                      ziet er leuk uit!

                      is weer eens wat anders!

                      word hier in de buurt alleen niet verkocht helaas..

                      Comment

                      Working...
                      X