Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Love is in the Air [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vraag me nou af he, bij shows zie je ook vaak misvormde hartjes, of dat ze verkeerd klappen zodat je ze moeilijk zien. Was dit nou ook het geval of zag je hem wel goed en was het echt gewoon een mislukte ring ofzo?

    Comment


      #32
      Het effect moet mooi te maken zijn, zie je ook aan bijv. de smileys van de Rocket Boom. Als zo'n pijl goed gemaakt is, dan kan hij door het draaien van de pijl (welke wel verticaal blijft i.t.t. een shell) hooguit dus verkeerd vallen in een richting, maar hoor je het hartje altijd te kunnen zien zoals wel met de smiley gebeurde. Echter waren alle boeketten gewoon een soort dahlia's van rode sterren...

      Gewoon slechte fabricage dus, het kán wel gemaakt worden, maar blijkbaar is het dus niet gebeurd en niet gecontroleerd.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Want eentje van mij zag ik wel een hartje maar heel dun dat kwam omdat die schuin van me af klapte zeg maar, dat zie je ook wellis bij shows, Die andere was wel duidelijk een mooi hartje en die viel mooi naar ons toe.

        Dan had ik denk ik gewoon 2 goede pijlen gelukkig, naja 1. Ik zag net op avp filmpjes en dat waren gewoon mislukte ringen, prut pijlen dus.

        Comment


          #34
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #35
            whahaahha, dat bedoel ik dus; wie ziet er een hartje?

            Comment


              #36
              Nog een filmpje van deze pijlen.
              Inclusief herhaling in slowmotion


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                Nog een filmpje van deze pijlen.
                Inclusief herhaling in slowmotion


                [FILPMJE]


                De eerste pijl geeft nog wel een redelijk hart effect waar.

                Ik heb er ook 4 gezien. Bij alle 4 de pijlen kwam er geen duidelijk hart shape effect uit


                Hier 3 filmpjes welke ik gemaakt heb


                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                Comment


                  #38
                  deze pijlen zien er fraai uit .
                  maar als ik naar de filmpjes kijk laat ik ze toch liever liggen
                  02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                  Comment


                    #39
                    Lekkere kwaliteit broekhoff....
                    Maak ze dan verdomme niet als het niet lukt! je test die dingen toch of niet? amateurs!
                    Als mercurie goede smilies kan maken dan moet een hartje toch wel te doen zijn voor een gigant zoals broekhoff!

                    De pijl is niet alleen misvormt maar het effect is ook zeer snel weg...

                    Comment


                      #40
                      Er zitten zeker ook wel goede bij maar er zijn ook barslechten.
                      Dus ze kunnen het wel. Maar de productie gaat geloof ik niet goed.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
                        Lekkere kwaliteit broekhoff....
                        Maak ze dan verdomme niet als het niet lukt! je test die dingen toch of niet? amateurs!
                        Als mercurie goede smilies kan maken dan moet een hartje toch wel te doen zijn voor een gigant zoals broekhoff!

                        De pijl is niet alleen misvormt maar het effect is ook zeer snel weg...
                        Ik had een 5inch shell van Weco met een rode hart. Zelfs dat was vrij klein, niet in perfecte vorm en echt lang bleef ie ook niet zichtbaar. Zo`n effect in een consumenten pijl van 40gram stoppen, daar kun je niet al te veel van verwachten.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door 3307 Bekijk bericht
                          Ik had een 5inch shell van Weco met een rode hart. Zelfs dat was vrij klein, niet in perfecte vorm en echt lang bleef ie ook niet zichtbaar. Zo`n effect in een consumenten pijl van 40gram stoppen, daar kun je niet al te veel van verwachten.
                          En daarom kan mercurius perfecte smilies maken??? beetje onzin gast

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
                            En daarom kan mercurius perfecte smilies maken??? beetje onzin gast
                            Hoezo onzin?

                            Comment


                              #44
                              waar is dat hartje dan? ik zie hem niet hoor :(

                              Comment


                                #45
                                Straks moet ik uitleggen dat het een hartje was aan me liefde

                                Comment

                                Working...
                                X