Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Love is in the Air [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik ben erg benieuwd hoe deze hartvorm uit de verf komt. Volgens mij, na de cirkel, de eerste andere vorm uit consumentenvuurwerk. Leuk! Ga ik kado geven aan het echtpaar die + kids bij mij komen stoken Zie ik het zelf ook alsnog ;)

    Comment


      #17
      Mijn broertje heeft deze besteld, ik ben erg benieuwd. Na de Rocket Boom pijlen nu weer een setje pijlen waar ik naar uitkijk om ze te mogen aanschouwen.

      Comment


        #18
        Wat een slechte pijlen waren dit jongens, echt heel zonde.
        Had 10stuks doorgelont en maar 1 effect wat een beetje op een hartje leek, maar ook die kwam ondersteboven.

        Heel zonde, weg gegooit geld was dit
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #19
          Hier idem dito, wat eruit moest komen weet ik niet, maar het was geen hartje. Echt weggegooid geld, mijn broertje was hier pissed over.

          Comment


            #20
            dikke troep, een hartje was er niet in te zien. je betaalt voor die hotelbon, niet voor pijlen

            Comment


              #21
              Een maat van me zei dit ook, eentje van mij was alleen rood maar had niet eens een effect, en de andere had toch echt een mooi hartje.

              Ik zorgde dat de kop naar ons toe ging en toen hadden we toch een mooi hartje.

              Comment


                #22
                dan ben ik toch blij dat ik geen tijd meer had om deze te gaan halen scheelt me toch weer 30 euro want jullie reacties zijn niet veel goeds.

                Comment


                  #23
                  ik had er vanochtend 1tje gevonden in de doos :S ik stak hem aan rende weg en hij steeg niet goed op en knalde op de grond ik zag wel een hart
                  2012 - 2013 (L)(L)

                  Comment


                    #24
                    Misschien heb ik een goed pakket getroffen? Ik had ze alle twee bij mijn vriendin aangestoken, en alle twee hadden een goed zienbare hartvorm. Reuze leuk! Was geslaagd.

                    Comment


                      #25
                      Ook ik kon er geen hart in vinden helaas.
                      In 1 van de 2 zag ik wel dat het een hart moest zijn, maar dat was vanaf waar ik stond in iedergeval niet zichtbaar. En bij de andere leek het niet meer dan een hele slechte peony!

                      Voor mij geen 2e keer dit assortiment, en gezien de vele slechte reacties dus ook geen aanrader!

                      Comment


                        #26
                        Troep deze dingen man, een grote oplichterij, kruitsnuiver had gewoon 5 pakketten gekocht, € 75,- en 1 hartje was te herkennen, niet zo gek dat hij daar goed ziek van was.
                        Laatst aangepast door Torrr; 28 February 2011, 12:34.

                        Comment


                          #27
                          Klopt, ik had vier van deze pijlen, drie afgestoken met slechts een bosje rode lichtkogels, een hart shape was niet aan de orde. (wilde er een bewaren voor een 'speciaal moment'.. )Kortom; een bagger product, 100% afzetterij, van welke importeur waren deze eigenlijk? Neem dan de 'smiling face' pijlen van Mercurius; deze hadden 5 van de 6 pijlen echt een smiley in de lucht, een shape welke nog veel lastiger is te maken dacht ik zo.
                          Voor mijn 'speciaal moment' heb ik gelukkig een Big Three pijl bewaard, daar kan je wel mee voor de dag komen.
                          Laatst aangepast door Torrr; 28 February 2011, 12:34.
                          www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                          Comment


                            #28
                            Ik ben blij dat ik deze pijlen niet gekocht heb dan
                            Ik koop zo wie zo nooit iets voordat ik een filmpje heb gezien.
                            Van deze pijlen was er geen productfilmpje op handen

                            Comment


                              #29
                              Het verbaasd me dat mensen hier nog echt iets van hadden verwacht.
                              Het is nederlands consumenten vuurwerk waar we het over hebben..

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door #Lennard Bekijk bericht
                                Het verbaasd me dat mensen hier nog echt iets van hadden verwacht.
                                Het is nederlands consumenten vuurwerk waar we het over hebben..
                                dus? Er is zat prachtig nederlands consumenten vuurwerk.
                                En ook prachtige nederlandse consumenten pijlen met een mooi figuur als effect.

                                Het is gewoon belachelijk dat er van de 10 pijlen maar 1 effect op een hartje lijkt (maar dat was meer omdat we wisten dat het hartjes moesten zijn).. en de rocket boom pijlen, 10 van geschoten en alle ringen enz vielen prima.
                                Once a pyro, always a pyro

                                Comment

                                Working...
                                X