Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rhino

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rhino

    Artikelnummer: DC067
    Artikelnaam: Rhino
    Bruto Gewicht: niet bekend
    Netto Kruitgewicht: niet bekend
    Aantal Schoten: 97 schoten
    Effectomschrijving: 97 shots multishot die met luid geknal een grote verscheidenheid aan effecten laat zien. Een waaier van crackling sluit het geheel af.
    Tijdsduur: niet bekend
    Stijghoogte: niet bekend
    Richtprijs: €64,95
    Verpakkingseenheid: 4
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Ruben; 9 September 2010, 12:47.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    This website is for sale! schuurmans-vuurwerk.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, schuurmans-vuurwerk.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
    vuurwerkbieb

    Comment


      #3
      wat een coole cake man, zeer heftig begin, goede afwisseling, hummers, goede finale....

      minpunt is misschien dat de boeketten niet zo groot lijken te zijn.
      vuurwerkbieb

      Comment


        #4
        Het begin van deze cake is enorm gaaf ja, wat een tempo die mines en die kleurverschillen, prachtig! Daarna vind ik het persoonlijk niet meer zo interessant, niet mijn smaak op de afsluiter met chrysanthemum crackling na dan, dat vind ik wel gaaf.
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 17 October 2008, 21:21.

        Comment


          #5
          Wat een ontzettend gaaf begin!
          Ook de rest van de cake ziet er goed uit, veel verschillende effecten wat zeker een pluspunt is. Enige nadeel vind ook ik, zijn de boeketten die niet echt veel voorstellen helaas. De prijs is verder op zich goed te noemen, ligt er net aan of je het er voor over hebt denk ik. Vooral de kleine boeketjes doen me er van weerhouden om deze cake te kopen..

          Comment


            #6
            Ik vind dit echt een wereldblokje, heerlijk begin, lekker tempo en soms is een crackling finale gepast. MAAR EHH, dit is gewoon de omgelabelde Never Ending van Beko.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
              Ik vind dit echt een wereldblokje, heerlijk begin, lekker tempo en soms is een crackling finale gepast. MAAR EHH, dit is gewoon de omgelabelde Never Ending van Beko.
              Je hebt gelijk, dan zou het betekenen dat die boeketjes in werkelijkheid dus groter zijn als dat ze nu op film lijken, in dat geval maakt het de cake wel interessanter natuurlijk.

              Comment


                #8
                Wauw, die mines in 't begin zijn gewéldig mooi! Daarna issie geen reet meer aan...zonde...

                Comment


                  #9
                  Een absolute wereldcake.
                  Zijn geld meer dan waard, want hij schiet veel effecten en duurt lang (never ending)
                  Maar inderdaad een 100% kloon van de Beko versie.

                  Comment


                    #10
                    zo zie je maar weer hoe handig een forum kan zijn. raar genoeg herkende ik de never ending er niet gelijk in.

                    heel handig ook weer van schuurmans want waarom zou je zo gek zijn deze cake te kopen als de never ending 5 euro goedkoper is?
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      top cake is dit zeg ! vooral dat begin is mooi

                      Comment


                        #12
                        Prachtige cake
                        (Maar niet een die ik zal kopen door de prijs):xD:
                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          #13
                          Op het einde kom je 3 verschillende soorten crackling tegen waarvan de Crysanthemum toch wel het mooist is.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                            Ik vind dit echt een wereldblokje, heerlijk begin, lekker tempo en soms is een crackling finale gepast. MAAR EHH, dit is gewoon de omgelabelde Never Ending van Beko.
                            Eerste waar ik meteen ook aan moest denken ja. Never Ending is nog goedkoper ook. Maar komt allemaal van Vulcan dus met de kwaliteit zit het wel goed.

                            Comment


                              #15
                              Mooie pot alleen ook een erg scherpe prijs :O

                              Comment

                              Working...
                              X