Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

War Zone

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    War Zone

    Artikelnummer: 9291
    Artikelnaam: War Zone
    Bruto Gewicht: niet bekend
    Netto Kruitgewicht: niet bekend
    Aantal Schoten: 60 schoten
    Effectomschrijving: 60 shots multishot met crackling staarten en witte sterren
    Tijdsduur: niet bekend
    Stijghoogte: niet bekend
    Richtprijs: € 21,50,-
    Verpakkingseenheid: 12

    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl


    De cake rechts van het midden.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming vann bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Torrr; 6 June 2011, 21:26.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik vind hem eentonig met kleine effecten (kan ook door de afstand komen). De prijs daarentegen is wel weer ok.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Schuurmans, Schuurmans, Schuurmans, WAAR ZIJN JULLIE IN GODSNAAM MEE BEZIG

      waarom een filmpje met deze zeer slechte kwaliteit online zetten en zo de eerste indrukken vrij geven van jullie nieuwe KABOOM collectie. Wie zit hier achter? Hier kan een baas van schuurmans of directie toch toestemming toch geen toestemming voor geven? dit gaat niet om een ijsje, dit gaat om jullie nieuwe collectie waarmee jullie opnieuw de naam die jullie vroeger hadden moeten zien terug verdienen.

      serieus ik kan hier met mn pet niet bij. wat een ***kwaliteit filmpje. zo maak je dat mensen straks dingen slecht gaan vinden, doordat ze een verkeerde indruk hebben gekregen door slecht beeldmateriaal.

      TRIEST!

      verder vind ik deze cake ook te eentonig, te bursts lijken me nogal zwak, maar wel een leuke finale

      en opzich was de prijs goed geweest, maar had dan nog wat meer in kleur afgewisseld.
      vuurwerkbieb

      Comment


        #4
        Het is inderdaad triest waar ze mee bezig zijn. Hoe kan dit bedrijf 200 jaar bestaan?
        Sinds 2000 is echt al het vuurwerk in dit klein rot landje van perfectie naar 3de hands gegaan.
        Misschien eerder, maar in 2000 zag ik nog genoeg voor goedkoop, nu zie ik niks voor duur.
        Website: https://www.rfgfireworks.nl

        Comment


          #5
          Prijs 2009: € 19,95
          Bron: www.vuurwerkbestelling.nl
          Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

          Comment


            #6
            Ik vind deze cake opzich nog niet eens tegenvallen. Door het hoge tempo heb je toch een goed gevulde lucht en ik denk ook nog wel aardig wat spektakel. Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar op dit filmpje komt hij wel aardig goed uit.

            This website is for sale! schuurmans-vuurwerk.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, schuurmans-vuurwerk.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

            Comment


              #7
              Zo zeg lekker rap bakkie zeg! Moet deze hebben in mijn finale
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                heb hem zelf gehad, en ik vind het een top cake. ookal duurt hij maar ongeveer 15sec. maar wat een power.

                Comment


                  #9
                  Geen bijzondere effecten, gewoon volgas!

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  https://www.youtube.com/simansays

                  Comment


                    #10
                    tsja, even oprakelen, aangezien wij deze gister avond nog 2x 8 tegelijk weg hebben gestookt. wat een geweld! deze moet toch eigenlijk wel gewoon terug komen, is een hoop low budget geweld!
                    Youtube: Fuse & Cues

                    Comment


                      #11
                      Deze vorig jaar per 4 afgeschoten tijdens het inschieten, was wel geinig.
                      Verkrijgbaar bij TP vuurwerkshop, 2 stuks voor 21,50€

                      Comment

                      Working...
                      X