Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit word zeker inslaan! Deze prijzen zijn SUPER!
    www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
    [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

    Comment


      #17
      Als ik het goed begrijp bestaan de Heavy 4 en 5 dus uit de oorspronkelijke potjes van de heavy 3. + 1 of 2 extra dus?

      Comment


        #18
        Wat zijn de afmetingen van dit potje nou eigenlijk?
        Heb dit namelijk nog nergens zien staan.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
          Wat zijn de afmetingen van dit potje nou eigenlijk?
          Heb dit namelijk nog nergens zien staan.
          de heavy 3 was 10x10x10 geloof ik en aangezien de heavy 4 en 5 1 of 2 potten extra hebben zullen deze wel even groot zijn

          Comment


            #20
            voor mij wordt het 3x heavy 3 en 2x heavy 5... ik ben echt een grote fan van dit soort pakketjes
            [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

            Comment


              #21
              Als je zoveel cakes koopt van de heavy serie, bekijk dan welke het goedkoopste zijn. Het zijn namelijk steeds dezelfde cakes.
              Misschien is het daarom juist beter dat je 4x de heavy 5 pakt, in plaats van 3x heavy3 en 2x heavy 5.
              Zo heb je ook nog eens meer afwisseling.

              Comment


                #22
                ben eigenlijk niet eens z'n super fan van wolff, maar denk dat ik dit jaar toch maar eens langs ga bij de wolff dealer bij ons in beurt xD

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan
                  Binnenkort gaat www.vuurwerktoko.nl online en daar zullen de filmpjes op staan van dit assortiment
                  Moontan, heb je enig idee wanneer deze site in de nieuwe versie online gaat?

                  Sorry voor de off-topic

                  Comment


                    #24
                    Nee, dat heeft hij waarschijnlijk niet. Ik denk dat niemand dat precies weet.
                    Ga er maar van uit dat hij in november online komt
                    Laatst aangepast door Pyroguy; 17 October 2008, 10:32.

                    Comment


                      #25
                      die hit squad, de meest linkse op het plaatje, is dat een geupdate hit squad van pyro quattro? en apocalipse zit er ook bij, zit ook bij pyro quattro.

                      Comment


                        #26
                        Een filmpje van de Heavy 5:

                        Comment


                          #27
                          Ziet er goed uit, dank moontan. Helaas heb ik in mijn wijde omgeving geen dealer kunnen traceren die de Heavy 5 (noch de Heavy 4) verkoopt

                          Comment


                            #28
                            Nu ik het filmpje gezien heb( filmpje is overigens niet van de originele kwaliteit) heb ik besloten om ook dit pakketje te kopen.
                            Leuke cake,s, leuk voor in de vooravond maar ook om 00.00 als doorlontspul

                            Comment


                              #29
                              Wat een geweldig setje is dit. Bij kuipers in koekange is deze te koop voor maar 25 euro. Voor 5 euro per stuk kan je deze echt niet laten liggen. Voor mij is dit leuk spul voor om 12 uur af te steken. Past prima in mijn budget.

                              Comment


                                #30
                                Zijn deze cake's anders dan de cake's in het heavy 3 assortiment?
                                [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X