Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier viel 1 potje om en na 2 schoten vanzelf weer rechtop.. heel raar.
    Verder haal ik dit pakket al 3 jaar en volgend jaar ook weer, leuk voor tussendoor.
    Fc Den Haag

    Comment


      Deze ook elk jaar en dit jaar weer gehad en ze deden t weer prima. Zoals altijd nooit geen ongelukken mee supercakes!!!

      Comment


        Voor de prijs en wat eruit komt blijven ze mij elk jaar weer verassen en haal ik ze waarschijnlijk volgend jaar weer!

        Comment


          Ik ben echt blij verrast door deze cakes.
          Erg mooi spul gezien het kaliber, dat is namelijk niet heel groot.

          Absoluut een aanradertje voor erbij.

          www.youtube.com/TheFreakyPyro

          Comment


            Dit jaar konden we voor een leuke prijs aan heavy 5's komen. Hierdoor besloten een klein projectje te maken. Het aantal Heaavy 5's op volgorde: 1-1-2-2-3-3-4-6-10. Echter in het begin was er wat vonk overslag zodat hij meteen goed op tempo was. Dit mocht de pret niet drukken.
            Zie hier het resultaat:

            32 stuks heavy 5 project
            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              ja en de prijs ook niet meer waardig dit jaar 44,50 !

              Comment


                Dit setje voor nog geen 25 euro opgepikt. Voor dat geld echt geweldige cakes! Boeketten waren best groot, kwam ook omdat ze niet super hoog knalden. Echt aanraders als je ze voor een leuke prijs kunt kopen!
                The 31st of December..

                Comment


                  Jammer dat ze deze niet meer hebben. Waren altijd leuke potjes

                  Comment


                    Ja deze mag van mij zo terug in het assortiment

                    Comment


                      Ja geweldige potjes, mogen per direct terug in het assortiment. Ps neem de Sniper dan ook maar mee
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Al is het alleen maar voor de labels, die waren vrijwelmaltijd prachtig!
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Ja geweldige potjes, mogen per direct terug in het assortiment. Ps neem de Sniper dan ook maar mee
                          Helemaal eens, vergeet dan de Panter ook zeker niet! Wat zou ik die beide cakes toch nog eens graag willen hebben..

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
                            Helemaal eens, vergeet dan de Panter ook zeker niet! Wat zou ik die beide cakes toch nog eens graag willen hebben..
                            De panter heb ik hier in tweevoud staan, wachtend op ideaal stookweer
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              In deze tijd had wolf zo veel gave goede producten
                              Panther , sniper ,stars over barcelona , Concerto Rosso, cruise rockets, fire pijlen, heavy cakes,
                              En nog heel veel meer toppertjes

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                In deze tijd had wolf zo veel gave goede producten
                                Panther , sniper ,stars over barcelona , Concerto Rosso, cruise rockets, fire pijlen, heavy cakes,
                                En nog heel veel meer toppertjes
                                Hawai, Battle, Wild Wild West en de Air assault
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X