Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

    Artikelnummer: 1642
    Artikelnaam: Heavy 5
    Aantal schoten: 16
    Effectomschrijving: 5 x 16 multishot cakes met veel verschillende effecten en luide knallen
    Richtprijs: 40,50
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 19:58.

    #2
    Heel erg mooi dit, eerst de heavy 3 wat bij iedereen een succes was vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

    Nu ook met 4 en 5, erg slimme keuze van Wolff Vuurwer.

    €31,75 is natuurlijk geen geld voor 5 16shots multishot cakes!

    Comment


      #3
      Geweldig! Dat wordt moeilijk kiezen tussen de Heavy's! Of dan maar gewoon allemaal...?

      Comment


        #4
        Wordt straks nog lastig met kiezen ook. Heren, geweldig nieuws!

        Comment


          #5
          Ik neem denk ik dan maar 1 heavy 3 en 1 heavy 5

          Comment


            #6
            Het viel me al wel op dat echt uitbreidingen zijn: de basis zijn de drie potten uit de Heavy 3, telkens uitgebreid met 1, danwel 2, andere. Natuurlijk erg leuk om zo wat dubbele of driedubbele te hebben om tegelijk af te steken

            edit; idd, heavy3 en heavy5 zat ik ook al aan te denken

            Comment


              #7
              Grandioos! Mooi nieuws, leuke toevoegingen aan het assortiment dat al sinds twee jaar geweldig moet verkopen. Prijs/ kwaliteits verhouding van de Heavy 3 was super, dat zal zeker bij dit assortiment ook zo zijn.

              Comment


                #8
                Je kan goed zijn dat het een uitgebreide versie is van de heavy 3
                Prijs vind ik goed deze komt zeker in me collectie dit jaar
                Laatst aangepast door Flashpowder; 9 September 2008, 10:37.

                Comment


                  #9
                  Voor zo'n 6. 35 euro per cake, kun je dit toch niet laten staan? De heavy 3 heeft deze luxe mogen inluiden, een aantal jaren geleden. Nu wordt er door Wolff gretig gebruik van gemaakt; nog geen 32 euro voor 5 16 shots cakes, dat gaat bij mij echt jeuken. Geweldig hoe Wolff het niet alleen houdt bij handhaving van de prijs/kwaliteit. Enige nadeel is en blijft; heeft mijn dealer dit in zijn assortiment opgenomen?

                  Comment


                    #10
                    Ook zeker leuk voor de freaks met een klein budget, of voor de freak die er van houd om ook wat leuks te stoken om 10 uur in de avond.

                    Comment


                      #11
                      word voor mij de heavy 3 en de heavy 5. dat is zeker

                      Ben zeer benieuwd naar de filmpjes , zij ndeze niet geschoten op de demo?
                      Laatst aangepast door XpyroX; 9 September 2008, 16:09.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door fred 810 Bekijk bericht
                        Ook zeker leuk voor de freaks met een klein budget, of voor de freak die er van houd om ook wat leuks te stoken om 10 uur in de avond.
                        En zo is het fred810.
                        5 cake,s van 16 shots voor maar ruim 30 euro.
                        6 euro de cake.
                        Ik vindt dit een goed voorbeeld van hoe Wolff klantgericht denkt
                        Aan iedereen wordt gedacht, ook aan de mensen met een kleine beurs.

                        Comment


                          #13
                          Wil bij deze mijn zeer oprechte complimenten geven aan Wolff vuurwerk.
                          Dit is tog echt helemaal fantastisch?
                          Vind dit een knap stukje werk van hun, er word met iedereen rekening gehouden.
                          Aan mij verdienen ze nog wel wat ....
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            zijn deze ook afgestoken in de demo ?

                            en verder prachtig dat er een heavy 5 is ! zeker de prijs.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
                              zijn deze ook afgestoken in de demo ?

                              en verder prachtig dat er een heavy 5 is ! zeker de prijs.
                              Deze cake,s zijn niet afgeschoten tijdens de demo.
                              Het assortiment van Wolff is zodanig groot geworden dat niet alle cake,s, laat staan alle nieuwkomers, aan bod zijn gekomen.

                              Comment

                              Working...
                              X